שלום לעתודים, כמה שאלות...

liyad

New member
שלום לעתודים, כמה שאלות...

שלום שלום, אני בכיתה י"ב ומעוניינת לנסות להצטרף לעתודה- אבל למקצוע הומני כלשהו (בעיקר אנגלית)- והרי השאלות: 1. עוד לא ניגשתי לפסיכומטרי, עוד לא נרשמתי לקורס ולמעשה לא עשיתי כלום. האם עדיין יש לי סיכוי לגשת למועד ינואר או פברואר? ואם אני ניגשת למועד אפריל- האם זה פוגע בסיכוי שלי להתקבל? אני מבינה שזה אומר שאני אדע אם התקבלתי מאוחר יותר, אבל האם למעשה אלה שעושים פסיכומטרי קודם "מקבלים" מקומות בעתודה קודם, ולכן הסיכויים של אלה שניגשים באפריל יורדים? 2. מהם הסיכויים לקבלה למקצועות ההומניים- אני מדברת בעיקר על אנגלית (ואולי גם היסטוריה)? מהידע האישי שלכם, האם קשה להתקבל למקצועות האלה ? איפה אני יכולה לבדוק מהן הדרישות? בהרבה תודה
 

the last anigma

New member
בתור התחלה

התשובה לשאלה הראשונה שלך היא חד משמעית לא. אין הבדל ואין "תפיסת מקומות" למי שעושה פסיכו קודם, מה שכן, למי שעושה פסיכומטרי במועד אוק' או ינואר, יש אפשרות לשפר באפריל, בעוד שלמי שניגש בפעם הראשונה באפריל - מן הסתם אין אפשרות כזו. בגלריות של הפורום מופיעה רשימת המקצועות, אבל מה שבטוח הוא שאם בכלל ניתן להירשם למקצועות הומאניים (מה שלא נראה לי - תבדקי ברשימה) אז ההקצאות הן נורא נורא נמוכות.
 

I t a m a r P

New member
יש לא מעט מקצועות הומאניים בעתודה

ועתודה בשפות קיימת גם קיימת. לגבי הסיכויים- אין לי שום ידע בנושא. אולי יבוא עתודאי להיסטוריה וישפוך אור על העניין.
 

the last anigma

New member
וואלה... הודעתי מראש שאין לי מושג

תודה על התיקון... מה כבר יש בהומניים? בטח רק פסיכולוגיה...
 

misterdude

New member
../images/Emo128.gif

יחסים בינלאומיים, משפטים, שפות, מזרחנות, זכור לי מהפורום מישהו שלמד מזרח אסיה... ובטוח שיש עוד לא מעט...
 

Lara F

New member
תאמין לי-

מנסיון של הרשמות לכל מקצוע הומני שרק קיים- בעתודה יש ה-כ-ל.... אפילו מקצועות כמו "פילוסופיה" שאתה ממש לא מבין מה הצבא עושה איתם בהמשך... כן, כן... ולגבי שפות- ברור שיש.... :))
 

היונתן

New member
לדעתי

מספיק להתעטש ליד פקולטה/חוג להיסטוריה בשביל להתקבל אליו. (מה שלא אומר שאני מזלזל בלימודים אלה) ודווקא נראה לי שבתור עתודאי כזה יכול להיות שירות דיי מעניין.
 

liyad

New member
../images/Emo9.gif לבריאות... ועוד שאלה קטנה:

אני הסתכלתי ברשימת המקצועות ויש די הרבה מקצועות הומניים, כמו שכתבו מעלי. האם אתם יכולים להפנות אותי ללינק/מס' טלפון שבו אני יכולה לקבל את הדרישות למקצועות האלה? אני מתעניינת בעיקר בלימודי אנגלית והאם אין בפורום אף עתודאי למקצוע הומאני (היסטוריה, שפות, מזרחנות, משפטים ועוד...)
 

Lara F

New member
אני התחלתץי השנה-

שנה א' יחב"ל+מדעי המדינה... שזה... מאד הומני... :))
 
למעלה