שלום לנמצאים

שלום לנמצאים

ובכן, הצטרפנו לאחרונה, משפחתי ואני למשפחת הסרטן. אימי אובחנה לפני כחודש וחצי כחולת סרטן הרחם. לפני שבועיים בוצע הניתוח לכריתת הרחם כולל שחלות וחצוצרות אבל במהלך הניתוח נמצאו גרורות באיזור שלפוחית השתן (מה שלא נמצא קודם לכן בצילום CT שבוצע). מחר, יום ראשון, מתחיל הטיפול הכימותרפי הראשון ואני ממש לא יודעת למה לצפות. קראתי קצת בפורום, חזרתי קצת אחורה, עם חלקכם כאבתי, עם חלקכם שמחתי, אוף, המחלה הארורה הזו שנופלת פתאום משום מקום כרעם ביום בהיר ומשנה לך את החיים, זה פשוט נורא. אמא שלי, אישה חזקה ואופטימית, מעודדת את הסביבה (את המשפחה והמכרים) יותר ממה שאנחנו מצליחים להוציא מילה מהפה בנושא, אבל אני מאמינה שיכולים לבוא גם רגעי שבר, הכאבים של הטיפול, החוסר אונים לפעמים. אני הכי דואגת כרגע מכך שאנחנו צריכים להשיג את התרופה בעצמנו. לצורך הטיפול נתבקשנו לרכוש תרופה בשם: PACLITAXEL ונאמר לנו שבחו"ל (דרום אמריקה) אפשר להשיגה במחיר הרבה יותר זול. קודם כל, מכעיס אותי שצריך לרכוש לבד את התרופה, דבר שני - מה עושה משפחה שאין לה יכולת לרכוש אותה? פשוט לא עושים את הטיפול? במקרה שלנו, דודים שלי מחו"ל נרתמו לחפש אותה ולממן אותה (אני חושבת שהם עדיין לא מודעים לעלותה וקראתי כאן שיש תרופות שמגיעות לעשרות אלפי שקלים בחודש - מחירים שנראים לי אסטרונומיים לכל משפחה ממוצעת, כל שכן דלת אמצעים). אז זהו, בתור התחלה. אני מניחה שאני הופכת לחלק מהפורום הזה. אני מאחלת מכל הלב לכל אחד ואחת שחולה או שיש לו קרוב/אהוב/מכר חולה שיבריא מהר ושנישאר שפויים לאורך הדרך. אני בטח אשאל כל מיני שאלות בהמשך, מקווה שזה לא יציק יותר מידי. שתהיה לכולנו שבת נעימה.
 
היי סרטנית :)

ברוכה הבאה לפורום. מקווה שתמצאי את הפורום שלנו תומך ומחזק. תרגישי חופשי לשאול ולשתף בכל מה שבא לך, גם מה שנראה טרוויאלי ולא חשוב. לפעמים דווקא הדברים הקטנים הם החשובים. לגבי התרופה עליה שאלת. מצאתי קצת מידע ואני מצרפת. השם שרשמת הוא שם אחר לתרופה בשם טקסול שעד כמה שאני יודעת אפשר לקבל אישור של קופת החולים לקבל אותה או לקבל עזרה במימונה. אני מצרפת לך קישור לגבי התרופה ותופעות הלוואי שלה, וקישור לגבי קרן שעוזרת במימון תרופות בארץ. מאחלת בהצלחה לאמך מחר, שיעבור לה מהר ובקלות.
 
היי ציפור לילה ../images/Emo13.gif

תודה לך על קבלת הפנים. אני גם מקווה לתמוך ולא רק להיתמך - מי כמוני יודעת שכאשר אתה נותן, אתה מקבל המון בחזרה יש לי קצת ניסיון בנושא של נתינה וקבלה. בקשר לתרופה - קראתי בדיוק אתמול בקישור שנתת על התרופה אך מה שלא מצאתי זה מי מייבא את התרופה או מי מייצר אותה. בעזרת מימון או לא, אנחנו (דודיי בדרא"מ) נרכוש אותה, השאלה האם מישהו יודע לגבי עלות -+ והיכן מיוצרת.. תודה, מקווה שיעבור לה באמת בקלות, קצת לא יודעים למה לצפות, אני בטוחה ש"נרכוש" נסיון גם בתחום הזה בהמשך.
 

azehu

New member
קיים טלפון של בית מרקחת ללא סניפים

יש טלפון שמתקשרים אליו והם משווקים את תרופות ללא בתי מרקחת מה שחוסך אחוזים ניכרים מהמחיר. תבררי באגודה למלחמה בסרטן.
 

מזל 15

New member
סרטנית טיפוסית - שלחתי לך מסר

עם טלפונים של שני בתי המרקחת שהיו הכי זולים ב"סקר השוק" שלי.
 
למעלה