שלום למפרשות

liubi

New member
שלום למפרשות ../images/Emo42.gif

יש לי ידיד תקופה ארוכה...כיף לי איתו ואנחנו מבלים הרבה זמן ביחד.. אבל לאחרונה נדמה לי שקצת פישלתי כשגרמתי לו לא בכוונה לחשוב שיש מצב שיהיה משהו בינינו מעבר לידידות. אני נמצאת עכשיו בתקופה של חיפוש עצמי ואני יודעת שני לא בנויה לזוגיות כרגע...דיברתי איתו על כך אבל נראה לי שהוא בוחר להתעלם ועדין רוצה שנהיה זוג. אני לא יודעת מה לעשות.. מצד אחד אני לא רוצה להטעות אותו ,מצד שני יהיה לי חבל לאבד אותו בתור ידיד. אשמח אם תכוונו אותי לפריסה שאני יכולה לערוך לשאלה מה עליי לעשות כדי לפגוע בו הכי פחות? האם עליי בלית ברירה לנתק איתו את הקשר? או שוב להבהיר לו שאין מבצ שנהיה זוג? אשמח אם תוכלו לסייע! שבת שלום!
 

צ ל י ל 8

New member
בוקר טוב ליובי

את יכולה לפרוס פריסת הווה-עיצה-תוצאה, לשאלה כיצד עלי לנהוג עם איקס כדי להסביר לו שאינני מעוניינת בזוגיות איתו?
 

liubi

New member
רשף...

אם אני עושה את הפריסה שהצעת איזו שאלה עליי לשאול? וצליל תודה גם לך
 

liubi

New member
הפריסה...

השאלה שנשאלה: כיצד עליי לנהוג עם X? תוצאות הפריסה הבין-אישית: אני - נער הגביעים הצד השני - שבע החרבות מה עוזר - אביר הגביעים מה מפריע - שני המטות פוטנציאל הקשר - העולם מודה לך מאוד!
 

רשף כשף

New member
על פי הפריסה

נראה שהוא הבין את הרמז אך בוחר לנסות אותך בכל זאת. עלייך להבהיר את עמדתך בצורה הברורה ביותר על מנת שלא ישלה את עצמו. בעדינות, אך בנחישות- הסבירי לו שאין לך כוונות רומנטיות. אל תשאירי את המצב בחוסר בהירות.
 

liubi

New member
תודה רשף...

אני באמת אדבר איתו שוב על כך... השאלה היא האם נוכל להמשיך להיות ידידים בכל זאת? כי החברות איתו חשובה לי...
 

רשף כשף

New member
על פי הפריסה

נראה כי שיחת ההבהרה תוביל לסגירת המעגל הרומנטי. בנוגע לפתיחה מחודשת של מעגל הידידות, זה לא ברור מהפריסה. תצטרכי לנסות ולראות.
 
למעלה