שלום לכן .. חדשה כאן

שלום לכן .. חדשה כאן

ילדתי ב- 15.08.04 בן מקסים בשם אדר . עד היציאה לחופשת לידה גלשתי בפורום הריון ולידה ומאוד נעזרתי בו . אין לי בבית מחשב והשבוע חזרתי מחופשת לידה ומטבע הדברים הגעתי לפורום הזה . יש לי שאלה. הכנסתי את בני למשפחתון של 11 ילדים עם 3 מטפלות . לבני לא נראה שהיתה בעיה להשתלב , כך אני מרגישה בכל אופן , הבעיה היא אצלי . איך אני יודעת אם לא טוב לו שם . אני עושה ביקורי פתע והכל בסדר . המשפחתון סך הכל סידר לבני את היום מבחינת ארוחות ושינה. בני מחייך למטפלות ולא נראה לי שרע לו אבל בני פתאום התחיל לישון הרבה במשפחתון , דבר שכשהייתי איתו בבית כמעט ולא קרה כל כך הרבה . הוא מתעייף מהר וכל שעתיים וחצי זקוק לשינה של שעתיים עד שלוש . האם זה תקין או שזה סימן אזהרה עבורי? אני מביאה אותו ב- 16:00 מהמשפחתון וב- 18:30 הוא שוב עייף , כמעט ולא יוצא לי להיות איתו. בקיצור , לאילו תמרורי אזהרה עלי לשים לב ? תודה
 

אמאללה

New member
אין לי מושג - אבל מקפיצה לך

 

mevav1

New member
בנך אוכל מספיק טוב במעון?אולי הוא

לא מקבל מספיק אוכל? אולי לא נותנים לו לישון מספיק כי יש רעש או משהו דומה ולכן הוא עייף? לכי תדעי. יש המון אותות אזהרה שצריך לשים לב אבל מה שלי היה חשוב כשהגדולים היו בני כמעט שנתיים עת היו בגן לראשונה ולא קטנים כבנך..אבל הבן שלי כשהיה בגן לראשונה, הוא בכה ללא הפסק ואחרי שריגלתי ושלחתי מרגלים ולא הייתי רגועה אז אולי כמה ימים זה לקח עד שארזתי אותו משם וטסנו לגן מקסים שישר הוא נהנה שם והפסיק לבכות. אז בנך תינוק ואני לא הכי יודעת איך זה אצל תינוקות אבל למען האמת...הייתי קצת דואגת לנוכח דברייך. תראי תשארי שם אפילו תיכנסי ככה בהפתעה ולא מתי שיודעים שאת אמורה להגיע ותראי. אני מקווה שזה סתם עייפות כזו ולא בגלל הפעוטון. בהצלחה, מירב.
 

שמופי10

New member
אני חושבת שאין סיבה לדאגה

קודם כל הוא מתעיף מהר כי יש לו גירויים רבים , חברים חדשים,סדר יום חדש וזה די נורמלי זה מאוד מעייף אותם. הוא בסך הכל בן 4 חודשים הא קטנצי'ק ואם הוא זקוק למנוחה את לתת לו אם הזמן היום יסתדר לו והוא יישן רק צהריים שעתיים וחצי במהלך כל היום. תראי הבת שלי בת שנה וחודשיים וגם כמה שטוב לה במשפחתון וכייף לה זה נורא מעייף אותה ויש ימים שהיא זקוקה לשנת בוקר רבע שעה כדי להחזיק עד הצהריים ויש ימים שבשעה רבע לשבע בערב היא כבר הולכת לישון עד הבוקר אז אני חושבת שאין מקום לדאגה במיוחד בגיל הזה.
 

אדר שלי

New member
לבן שלך יש שם מקסים!../images/Emo8.gif../images/Emo9.gif

ומעבר לזה נראה לי שהוא פשוט זקוק לשינה שהוא "לוקח לעצמו" במשך היום. אדר שלי כבר כמעט בן 9 חודשים ועדיין לא ויתר על שנת אחה"צ שלו ומה שאת מתארת תואם בדיוק את שעות השינה שהיו לו בגיל הזה. במשפחתון יש המון גירויים לעומת הבית (ילדים אחרים, פעילות אחרת וכו') וזה מאוד מעייף. תסמכי עליו שהוא יודע לווסת את שעות השינה שלו, בעיקר אם זה לא גורע משנת הלילה שלו.
 
משפחתון זה דבר מעייף

גם כשמאי היתה איתי בבית היא לא היתה ישנה כמעט ובמשפחתון היא ישנה יותר אבל קצת יותר, רק שינת צהריים, אבל כשהיא מגיעה הביתה היא כבר גמורה מעייפות ורוצה לישון גם אחה"צ. אולי תנסי גם להשאר שם יום שלם בשביל לראות את הסדר יום. כמה זמן הוא כבר במשפחתון? כי אני זוכרת את השבוע הראשון עם המון עייפות.
 
למעלה