שלום לכם

seafox

New member
שלום לכם

הביאו לי IPOD לפני יומיים. התחלתי לעבוד עליו קצת ולהוריד שירים דרך הITUNES (בהתחלה ניסיתי כמו בMP PLAYER אבל הבנתי במהרה שזה לא ככה וזה קצת יותר מסובך). ראיתי בטאגליינס ובחיפוש שצריך תוכנה בשביל להוריד סרטים אליו. לחצתי על הקישור, והחלון לא נפתח. כנראה שהדף ישן ולא מעודכן. יש דף מעודכן? גם כן, בITUNES כשאני פותח את האפשרויות של האייפוד, זה מראה שאין בכלל פונקציות לבחירה בחוצץ של הסרטים. אני מקווהשלא בלבלתי כאן אף אחד והוא יודע על מה מדובר. אתם יכולים לעזור לי ? בבקשה ? :) אגב, הסוללה של האייפוד היא לא הכי חזקה? כלומר, היא לא מחזיקה הרבה זמן נכון? אתמול אחרי בערך חצי שעה של שמע הסוללה ירדה ל3/4 כבר
 

lilo4

New member
איזה אייפוד יש לך?

אם יש לך אייפוד נאנו- אתה לא יכול לראות בו סרטים, רק באייפוד וידאו. בקשר לסוללה- קודם כל, אל תתייחס למד הסוללה, הוא לא מדויק בכלל. עם הזמן אתה תראה שהוא קצת מזייף
מעבר לזה, בהתחלה הסוללה חלשה, לוקח לה כמה טעינות עד שהיא ממש "מתחזקת". אני מציעה שב4 פעמים הראשונות תשתדל לרוקן את הסוללה לחלוטין ואז לטעון אותה, זה יעזור לה להגיע למקסימום עוצמה
ומעבר לזה- היום עדיין יש בעיה עם הסוללות של נגני MP3 בכלל. אין היום בשוק אף סוללה או אף נגן שבאמת יכולים להחזיק משהו כמו 30-40 שעות או יותר. אבל אני מניחה שיום יגיע וגם זה יקרה
 

חגית לב

New member
הטענה ראשונה

הטענה ראשונה חייבת להיות איזה 14 שעות ברציפות ...עשית בכלל הטענה ראשונה?? זה חשוב אחרת אתה הורס את הבטרייה. האייפוד שלך חדש?
 

LinkTree

New member
מאיפה הבאת את זה שזה הורס את הסוללה

?! אשמח לראות את המקום שבו קראת את זה.
 

rotemshi

New member
../images/Emo41.gif../images/Emo20.gif זה לא הורס,

זה פשוט לא מנצל אותה כמו שצריך. הטעינה הראשונה הארוכה נותנת לזה מן פוש כזה, שאם הסוללה לא מקבלת אותו קשה לה לתפקד כמו שהיא אמורה. לכן גם כמו שהוא אמר הסוללה לא החזיקה הרבה זמן כמו שהיא אמורה. לא סתם אומרים לכם על כל מכשיר כמו פלפון אייפוד וכאלה או אפילו סתם סוללות נטענות לעשות טעינה ראשונית של הרבה שעות, למרות שזה מראה שזה טעון עד הסוף.
 

LinkTree

New member
אני שואל איפה קראת את זה

ואני מדבר על ה IPOD ספציפית, לגבי פלאפונים זה כתוב על הפלאפונים אבל לגבי IPOD מעולם לא ראיתי כזה דבר בשום מקום שקשטר ל IPOD. יש סוגים שונים של סוללות וכל סוג דורש טיפול שונה - על הסוללה של ה IPOD לא ראיתי אף פעם את העניין הזה של נזק אם לא מטעינים אותה 14 שעות ברצף. חב לסתם להלחיץ אנשים אחרים.
 

rotemshi

New member
../images/Emo41.gif../images/Emo20.gif האמת שלא נראה לי

כמובן יכול להיות שאתה צודק אבל לפי דעתי הסוללה של האייפוד לא כל כך שונה מסוללה של פלפון או כל סוללה אחרת. וזה לא נזק זה פשוט לא ינצל את כל היכולת של הסוללה.
 

LinkTree

New member
אני חושב שדעתך מוטעת

קראת הרבה על הסוללה של ה IPOD ולא ראיתי כזה דבר מעולם. על סוללות של טלפון סלולארי זה כתוב בצורה שאינה משתמעת לשתי פנים ועל ה IPOD לא. לא יודע מה לומר - כל אחד שאין שטוב לו.
 

חגית לב

New member
הטענת סוללה

אני קניתי את האייפוד של (60 ווידאו) ב"ידע", ושם איש המעבדה שם דגש על כך שהטעינה הראשונית של הבטרייה צריכה להיות כמה שעות טובות (אני לא זוכרת אם 13 שעות או מספר שעות קטן יותר...וכששאלתי אותו למה?- אז הוא אמר שזה נותן לבטרייה אורך חיים גדול יותר ושומר עליה!, שאלתי אותו מה קורהאם לא עושים הטענה ראשונית ארוכה כזו- אז הוא אמר שעדיף לעשות...ת הבטרייה לא תתקלקל אם לא תיעשה הטענה ראשונית ארוכה ,אבל זה כן משפיע על שימור הבטרייה!! אני גם חושבת שזה כתוב בספרון הפעלה בעיברית שמצורף לאייפוד (אני לא בטוחה)
 

seafox

New member
אהלן שוב :)

תודה על התשובות. יש לי IPOD 30GB לא נאנו ולא השאר,אני חושב רגיל. לגבי הסוללה, אתם צודקים. זה יורד מהר לחצי ואז נשאר יציב על החצי איזה שעה, שעה וחצי ולפעמים מראה גם סוללה ריקה ואז חוזר לחצי שוב. באופציות אני רואה שיש לו אפשרות לראות ווידאו. אבל בITUNES זה לא נותן לי אפשרות לעשות UPDATE.
 

LinkTree

New member
אתה בעדכון ידני?

כי אז אתה לא יכול לעשות UPDATE פשוט לגרור שירים מה LIBRARY ל IPOD והם יעברו
 

seafox

New member
אני בעדכון ידני כן...

לשירים זה לא בעיה. גם לא לתמונות. לסרטים אני רוצה לעשות העברה אבל זה לא נותן בכלל. אם אני עושה עדכון אוטומטי זה יוריד גם את הסרטים?
 

LinkTree

New member
בגדול כן - גם תלוי בהגדרות של סינכר

סינכרון סרטים. לדעתי יותר סביר שזה בעיה בקידוד - במיוחד בגלל ששירים ותמונות כן עוברים בסדר.
 
למעלה