שלום לכם!

אמאשלטל

New member
שלום לכם!

אני מאד מתרגשת לכתוב בפורום הזה - כי אני מתחילה לעבוד כעצמאית מהבית! יש הרבה התרגשות וגם עבודה ויש לי כמה שאלות... 1. אני פסיכולוגית ובמע"מ ותחתי תיק עוסק מורשה (בעלת מקצוע חופשי). אבל, העיסוק שלי כרגע הוא אינו טיפול פסיכולוגי והייתי יכולה לקרוא לזה גם בשם אחר (למשל, אבחון תעסוקתי). האם אני בכל זאת יכולה להיות עוסק פטור? (לשנות סטטוס או משהו כזה). 2. יש למישהו המלצה למקום להדפיס חשבוניות בתל אביב? תודה על העזרה!
 
קודם כל - בהצלחה.

צריך לבדוק בדיוק את מהות העיסוק עם רו"ח שלך. כפי שזה נראה על פניו שינוי הסטטוס בעייתי. חשבוניות אני הדפסתי בת"א בחנות בשם - "אקסטרא קו", נמצאת ליד לגארדיה, טלפון- 03-6887507. איכות טובה וזולה. מקווה שלא עשיתי פרסומת, פשוט המלצה אישית.
 
ואמא..

למה לשלוח שאלות באינטרנט, את יכולה להתקשר אליי. סתםםםם. בהמשך לשאלתך, מה שחשוב זה מהות העיסוק, אם את מנסחת אותו קצת אחרת, זה לא משנה מבחינת הוראות ניהול הספרים שאת מחוייבת אליהם.
 

אמאשלטל

New member
תודה לכולם!

אני אבדוק את התוכנה (נראה טוב ופשוט להפעלה) לגבי עניין מע"מ - אני אתייעץ עם רו"ח שוב תודה, נתראה בקרוב!
 
אני חולק עליך

כאשר אתה מוציא מספר קטן של חשבוניות (נאמר, 2-3 ביום) יותר כדאי להדפיס. מחשבים קורים להם דברים "מצחיקים", במיוחד בבית: וירוסים הורסים אותם, הילדים מפרמטים אותם, קונים חדש וכד'. התחזוקה הכרוכה בהגנה על המידע הממוחשב כל כך גדולה שפשוט לא שווה. שלא להזכיר שאת החשבונית אני מעצב בבית הדפוס בעצמי, ואת פנקס החשבוניות אני יכול להחזיק בתיק.
 

mstern

New member
נכון אבל

אם תדפיס העתק מכל חשבונית, אין לך סיכוי להיפגע. לגבי בתי הדפוס, כאן אתה צודק אבל אצלי 90% מהחשבוניות שאני מוציא, מתוייקות מייד בתיק והלקוח אפילו לא רואה אותם. החיסכון הכספי, שזה מה שעניין אותי, גדול מאוד.
 

יונית א

New member
עוד עיניין אחד

ללא קשר לכמות החשבוניות שמוציאים, נראה לי- מה העסק הקטן משדר אימפרוביזציה, או מקצוענות ורצינות. כמו לוגו, כמו כרטיסי ביקור ועוד בכלל לא חשוב מה היקף הפעילות, רצינות כדאי גם לשדר .
 
טוב...

טוב שהם לא השתוללו שם עם המחירים... (80 ש"ח להעברת הרישיון ממחשב אחד למחשב אחר.. נו באמת..)
 

HishKal

New member
מחירי חיש קל

אני שייך לצוות התמיכה של חיש קל, אני לא מתכוון לעשות פרסומת אולם המידע שכתבת אינו מדוייק ואף מטעה. המחיר של תוכנת חיש קל למיטב ידיעתי הזול ביותר מבין כל התוכנות: 200 ש"ח עד לסוף 2005 ולאחר מכן 80 ש"ח לכל שנה נוספת!!! המחיר להעברת רישיון ממחשב למחשב הינו 50 ש"ח ! ולא כפי שכתבת. המחיר כולל טיפול במתן רישיון והיכרות שלנו עם הבעיות החדשות של המחשב. כמה פעמים אתה מעביר תוכנות ממחשב למחשב?! 99% מהלקוחות שלנו לא עשו זאת כלל. כך שנתון זה כמעט חסר חשיבות לרוב המשתמשים. אני לא נכנס כלל לדיון האם כדאי לרכוש תוכנה או להפיק בבית דפוס. שכל משתמש יעשה את השיקול בעצמו. בהצלחה לכולם צוות תמיכה חיש קל
 
תגובה

תסלח לי אם טעיתי במחיר (במקום 50 כתבתי 80). בסך הכל המחירים סבירים, יכול להיות שהאופן בו המידע מוצג ומפורסם באתר גרם לי לחשוב שמדובר על מוצר יקר מידי. שווה לחשוב על זה (או שזה רק אני..) בהצלחה בכל מקרה.
 

HishKal

New member
תודה

תודה לילה לבן על ההתנצלות. כדאי באמת לקרוא בעיון לפני שכותבים תגובה שעלולה לגרום נזק. אם תאיר את עינינו לגבי שיפור בניסוח - נודה לך. ונשמח לשמוע ממך לאחר שתבדוק את המוצר. ובהצלחה לך.
 
אינני איש שיווק.. (לצערי!)

והאמת שאצטרך תוכנה בסגנון בעוד חודש-חודשיים, אני מקים פרוייקט חדש. מבטיח לשלוח דו"ח ביקורת לאימייל
להת'
 
אתה רואה מה זה ../images/Emo8.gif

אני מנסה למצוא תוכנה שתשלב לי בין ניהול החשבונות ובין ניהול לקוחות בצורה אופטימלית..
 

HishKal

New member
צור איתנו קשר

צור איתנו קשר דרך האתר או במסר האישי להשתמע
 

רגין1

New member
../images/Emo50.gifרבה

אני אשמח לראותך מבקרת בביתנו הנעים
ומשתתפת ומשתפת. לענין הטכני כבר נענית אני אוסיף את דעתי ואומר שגם אני תומכת בדיעה של פנקס חשבוניות מודפס ולא דרך המחשב. לעסקים קטנים אין המחשוב פותר פה בעיות תפעול אקוטיות ומצד שני יש לזה יתרונות ברורים אותם הזכיר רואהחשבון. הצלחה בכל ושבת שלום
 
למעלה