שלום לכם
אני חדשה בפורום

dominogrose

New member
שלום לכם ../images/Emo13.gif אני חדשה בפורום

אני בת לאמא חד הורית. אני בת 19.5 אני צריכה את העזרה שלכם... יש לי כמה בעיות...
 

dominogrose

New member
../images/Emo7.gif קשה לי... ../images/Emo7.gif

ההורים שלי פרודים. אני בקשר טוב עם שניהם, אבל בעיקר עם האבא (אני גרה עם האמא) ההורים שלי גם בקשר טוב ביניהם... אבל עדיין, הם מסתירים הרבה דברים אחד מהשני. אני זאת ששומרת את הסודות שלהם אצלי. אבא שלי מבקש ממני לשקר לאמא שלי ואמא שלי, אותו הדבר, מבקשת לשקר לאבא שלי. ואני זאת שנמצאת באמצע ואוכלת את כל זה בשקט. עוזרת לאבא של כי אני אוהבת אותו ועוזרת לאמא שלי כי אני אוהבת אותה.... ואני לא יודעת מה לעשות.........
 

רותם111

New member
חמודה, אני מציעה לך לדבר עם

ההורים שלך בדחיפות ולהסביר לכל אחד מהם מה הסודות שלהם גורמים לך. תסבירי שקשה לך עם השקרים ושאת מאוד אוהבת את שניהם אבל לא רוצה לשמש ככלי למלחמות שלהם כי זה פוגע בך. אני מאחלת לך המון הצלחה זכרי שהם אוהבים אותך ותדגישי את זה שאת נפגעת.
 

דבורי

New member
דיברת איתם בנושא?

מכיוון שזה בא משני הצדדים, ואת אומרת שהם בקשר טוב, אני הייתי מציעה כתיבת מכתב היתולי שווה המדגים את הבעיה לשני הצדדים או משהו אחר בסגנון.
 

יסמין43

New member
חד משמעית את מודיעה להם מהיום

שאת לא משקרת יותר לאף אחד. כי את פשוט לא שקרנית. ומה שהם לא רוצים שיעבור הלאה, שלא יספרו לך. אגב, אני לא כל-כך מבינה מה יש לזוג פרודים-ביחסים-טובים להסתיר זה מזה? במצב כזה לא צריך להסתיר בני זוג חדשים, למשל. או שאני טועה? מה כבר נשאר להסתיר?
 

חד2

New member
אולי יותר פשוט...

ייתכרן ויש להם מה להסתיר,נראה לי יותר פשוט להודיע להם שאת לא מוכנה שיחקרו אותך זה על זה ותסרבי לשוחח עם הורה אחר אודות משנהו(למעט בדברים הכרחיים)כי "לא לשקר"זה די בעייתי אבל לא להסכים לשמש מקור אינפורמציה זה ממש לגיטימי.בכל מקרה חשוב מאד שתשתפי כל אחד מהם בדבר מצוקותייך כי בסופו של דבר-הפתרון אצלם ואצלם בלבד.בהצלחה
 

dominogrose

New member
זה קצת בעיה לא לשקר.. אני אסביר לכם

אני גרה עם האמא ולכן אני יודעת כל מה שקורה בבית. לפעמים היא מבקשת ממני לא לספר לאבא כמה היא קיבלה במשכורת כדי שהוא לא יחליט לסייע לה פחות בתשלומים לחשבונות, ואני יודעת שהיא צודקת. או דברים שהיא קונה ועושה, אם היא רוצה שאני לא אספר אז כנראה יש לה סיבה טובה. אבא שלי, שאני בקשר טוב איתו יותר מכל שאר המשפחה, מבקש שאני לא יגלה לאמא שלי שהוא גר עם מישהי אחרת (למרות שהיא יודעת שיש לו מישהי, ואפילו שיש לו ילד ממנה. אבל היא לא יודעת שהם גרים ביחד) לפני כמה חודשים דיברתי עם אבא שלי לראשונה על המששפחה האחרת שלו שלא הסכמתי לראות לפני כן. אחרי שהוא הסביר לי מהצד שלו על הפרידה שלו ושל אמא שלי ועל האישה והילד החדשים בחייו. אני הבנתי שהוא לא אשם ובטח שלא הילד אשם. והלכתי לראות את אח שלי לראשונה. זה היה מאוד נחמד ומרגש, וחזרתי לעוד כמה פגישות. וכמובן... שצריך להסתיר מהאמא, כי אני ואבא שלי לא רוצים לפגוע בה. ואני חייבת לציין שגם 2 אחיות שלי עוד לא יודעות שהלכתי לשם, וגם הם אף פעם לא ראו את אח...
 

יסמין43

New member
אז זה יותר להסתיר מאשר לשקר.

זה כבר יותר טוב. כי תראי, תכלס, גם אני לא הייתי רוצה שהבן שלי יילך ויספר בחוץ (להורים שלי, לדוגמא) כל דבר שהוא רואה בבית. והוא יודע שיש דברים שמותר לשתף, ויש דברים שפשוט לא צריך לדבר עליהם. לדוגמא, אם יש לי חבר, הוא לא הולך לספר להם. זה לא עניינם, זה עניין אישי שלי. אז אם אמא שלך מבקשת שלא תשתפי את אביך בסכומים שהיא מקבלת, אני לא חושבת שיש עם זה בעיה. היא אפילו לא צריכה להסביר למה. זה פשוט עניין אישי שלה וכך הוא צריך להישאר. אשר למשפחה החדשה של אבא שלך, זה כבר יותר בעייתי. קודם כל, אני חושבת שזה לא בסדר מצד ההורים שלך שהם מעמידים אותך בסיטואציה כזאת. ואני חושבת שאת זה גם הייתי אומרת להם. הייתי אומרת לאביך - בבקשה תסדר את זה עם אמא, כי ככה אני לא יכולה. אני לא יכולה להסתיר דבר כל-כך גדול. אבל מדברייך אני שומעת עוד משהו: שלא הכל כל-כך בסדר כפי שתואר בהתחלה. כלומר, אם אביך מסתיר מאמך את העובדה שהוא גר עם בת זוג חדשה, ואם עד עכשיו לא הסכמת לפגוש את משפחתו החדשה, ואחייך עדיין לא פגשו את משפחתו החדשה, הרי שיש כאן בכל זאת סכסוך עמוק מאוד. היחסים הם לא כל-כך מסודרים כפי שנאמר בהתחלה. בקיצור, בין ההורים שלך עדיין מתבשלת דייסה, ואת מתבשלת בתוכה, ובאמת חבל. אני חושבת שהמירב שאת יכולה לעשות זה לדבר איתם על זה. להסביר להם את התחושות שלך, ולקוות מאוד שהם מספיק נבונים להבין שהם צריכים לעשות כאן משהו.
 

מלי62

New member
../images/Emo31.gif../images/Emo31.gif

תאמרי להם את לא דואר וגם לא בזק וזהו. שיעבירו בינהם דברים את לא דואר. את הבת שלהם אוהבת את שנהם וזהו
 

antigone

New member
בשום אופן, לא לשתף פעולה!!!! ../images/Emo88.gif

שלום לך, אני בעצמי גרושה ואמא ל2 ילדים גדולים, אל תסכימי להכנס למשחק שבינהם לשקר לאחד ולשני ולגוננן עלהם ולנסות להשליט שלום בינהם, זו בעיה שלהם הם צריכים לנטרל אותך מהמלחמות שלהם ואל תסכימי גם לשמוע דברים רעים וביקורות על צד אחד, כל אחד הוא הורה שלך ואת אוהבת את שניהם ואת לא כאן כדי להיות הבוררת ולהשליט סדר בינהם , תודיעי להם כל אחד בנפרד שאת לא צריכה להיות בצד של אף אחד מהם וזו התנהגות מאוד אגואיסטית מצדם במקום לדאוג שלא תחווי את המצב הזה קשה , כי זה ממש לא דבר שמובן מאליו, וגם לך יש חששות דאגות ... תחזיקי מעמד חמודה!!
 
למעלה