VinceCarter
New member
שלום לכם שוב, מה שלומכם?
יש לי בקשה קטנה, אני לומד כתיבה מדעית, אני אמור לכתוב מכתב תלונה קצר באופן מדעית, כמו שכותבים לבתי משפט וכדומה.. אני לא יודע איך כותבים את זה בדיוק אבל אני ראיתי איפשהו שלמלה כותבים תאריך אחריזה למי ואחרי זה גוף (טקסט בצורהת כ"כתיבה מדעית") ואחרי זה ממי וחתחמה.. הייתי מודה למי שיכתוב בשבילי מהשהו קצר יחסית זה מאוד יעזור לי ... בתודה רבה ...
יש לי בקשה קטנה, אני לומד כתיבה מדעית, אני אמור לכתוב מכתב תלונה קצר באופן מדעית, כמו שכותבים לבתי משפט וכדומה.. אני לא יודע איך כותבים את זה בדיוק אבל אני ראיתי איפשהו שלמלה כותבים תאריך אחריזה למי ואחרי זה גוף (טקסט בצורהת כ"כתיבה מדעית") ואחרי זה ממי וחתחמה.. הייתי מודה למי שיכתוב בשבילי מהשהו קצר יחסית זה מאוד יעזור לי ... בתודה רבה ...