d a p h n a
New member
שלום לכם - שאלה בקשר לשפה האירית
אני נורא נורא רוצה ללמוד לדבר אירית, שבעיני היא שפה נורא יפה. התחלתי ללמוד לבד בעזרת הספר והקלטת של מיאל או'שיל, אבל אני מודה שאין לי כל כך את המשמעת הנחוצה ללמידה עצמית של שפה (ותעיד על כך העובדה שלמרות הבטחות חוזרות ונשנות לעצמי, אני כלל לא מתאמנת על הלטינית שעבדתי שנתיים ללמוד באוניברסיטה). האם ישנה מסגרת כלשהי בארץ שאפשר ללמוד בה את השפה האירית? לחילופין, האם יש, או האם מישהו כאן מעוניין, לעשות קבוצת לימוד מסודרת לשפה הזו בעזרת החומרים ללמידה עצמית הקיימים?
אני נורא נורא רוצה ללמוד לדבר אירית, שבעיני היא שפה נורא יפה. התחלתי ללמוד לבד בעזרת הספר והקלטת של מיאל או'שיל, אבל אני מודה שאין לי כל כך את המשמעת הנחוצה ללמידה עצמית של שפה (ותעיד על כך העובדה שלמרות הבטחות חוזרות ונשנות לעצמי, אני כלל לא מתאמנת על הלטינית שעבדתי שנתיים ללמוד באוניברסיטה). האם ישנה מסגרת כלשהי בארץ שאפשר ללמוד בה את השפה האירית? לחילופין, האם יש, או האם מישהו כאן מעוניין, לעשות קבוצת לימוד מסודרת לשפה הזו בעזרת החומרים ללמידה עצמית הקיימים?