שלום לכם! צריך את עזרתכם

מצב
הנושא נעול.

nonamenoname

New member
שלום לכם! צריך את עזרתכם

שלום לכם! צריך את עזרתכם
מחר אני אמור לחזור לבט"ר שלי - זיקים.. אני גר בצפון והתחנה / היעד האחרונה של הרכבת הוא באשדוד - עד הלום. השאלה היא איך אני מגיע מאשדוד לתחנה המרכזית באשקלון? האם יש ליד תחנת הרכבת של אשדוד תחנת אוטובוסים מרכזית? תודה!
 

mister K

New member
עדיף לך לרדת בת"א ההגנה

שלום לכם! צריך את עזרתכם
מחר אני אמור לחזור לבט"ר שלי - זיקים.. אני גר בצפון והתחנה / היעד האחרונה של הרכבת הוא באשדוד - עד הלום. השאלה היא איך אני מגיע מאשדוד לתחנה המרכזית באשקלון? האם יש ליד תחנת הרכבת של אשדוד תחנת אוטובוסים מרכזית? תודה!
עדיף לך לרדת בת"א ההגנה
ולקחת קו 300 או 311 לאשקלון ומשם קו 037 לזיקים. נודע לי גם שיש משם בדרך כלל הסעות מאורגנות לבסיס.
 

Image of me

New member
גם אני הייתי עושה את המסלול הזה

שלום לכם! צריך את עזרתכם
מחר אני אמור לחזור לבט"ר שלי - זיקים.. אני גר בצפון והתחנה / היעד האחרונה של הרכבת הוא באשדוד - עד הלום. השאלה היא איך אני מגיע מאשדוד לתחנה המרכזית באשקלון? האם יש ליד תחנת הרכבת של אשדוד תחנת אוטובוסים מרכזית? תודה!
גם אני הייתי עושה את המסלול הזה
בתקופת הטירונות. יש שתי דרכים טובות: 1. לרדת בת"א ההגנה, ללכת 10 דקות עד התחנה המרכזית, ומשם קו 300 או 311 לאשקלון (לא לקחת שום קו אחר לאשקלון! תיזהר במיוחד מ-301 שעושה דרך של כמעט שעתיים!) 2. לנסוע ברכבת לקרית גת, משם להגיע לתחנה המרכזית (אם אתה לא לבד, הכי טוב לקחת מונית ספיישל, זה מה שהיינו עושים, זה 5 דקות נסיעה), ומהתנה המרכזית של קרית גת יש אוטובוס לאשקלון. אפשר גם להגיע לאשדוד ומשם לקחת אוטובוס, אבל למיטב ידיעתי הדרך הזאת ארוכה יותר. אני לא מכיר אף אחד שנסע ככה.
 

nonamenoname

New member
תודה על התשובה!! ועוד משהו

גם אני הייתי עושה את המסלול הזה
בתקופת הטירונות. יש שתי דרכים טובות: 1. לרדת בת"א ההגנה, ללכת 10 דקות עד התחנה המרכזית, ומשם קו 300 או 311 לאשקלון (לא לקחת שום קו אחר לאשקלון! תיזהר במיוחד מ-301 שעושה דרך של כמעט שעתיים!) 2. לנסוע ברכבת לקרית גת, משם להגיע לתחנה המרכזית (אם אתה לא לבד, הכי טוב לקחת מונית ספיישל, זה מה שהיינו עושים, זה 5 דקות נסיעה), ומהתנה המרכזית של קרית גת יש אוטובוס לאשקלון. אפשר גם להגיע לאשדוד ומשם לקחת אוטובוס, אבל למיטב ידיעתי הדרך הזאת ארוכה יותר. אני לא מכיר אף אחד שנסע ככה.
תודה על התשובה!! ועוד משהו
כמה זמן זה באוטובוס מקריית גת לאשקלון? תודה!
 

scooby5

Member
יש לי עוד הצעה

תודה על התשובה!! ועוד משהו
כמה זמן זה באוטובוס מקריית גת לאשקלון? תודה!
יש לי עוד הצעה
רכבת לאשדוד ומשם 015 של קונקס לאשקלון. משם אני כבר לא יודע איך להגיע, אבל השמועה מספרת על הסעות מאורגנות. בילוי נעים!
 

Image of me

New member
מהכביש שליד הרכבת באשדוד יש גם 311

יש לי עוד הצעה
רכבת לאשדוד ומשם 015 של קונקס לאשקלון. משם אני כבר לא יודע איך להגיע, אבל השמועה מספרת על הסעות מאורגנות. בילוי נעים!
מהכביש שליד הרכבת באשדוד יש גם 311
של אגד, ולפי אתר אגד זמן הנסיעה הוא כ-25 דקות משם עד אשקלון. אבל אני לא יודע איפה התחנה שם. ואם כבר עולים על 311, עדיף לעלות עליו בתל אביב כדי לא לעמוד כל הדרך.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה