שלום לכם/ן!!!

SHAYG46

New member
שלום לכם/ן!!!

אני מחפש עזרה בנושא מסויים, אשמח אם תוכלו לכוון אותי. אני עובד באותו מקום עבודה במשך חיי הבוגרים, אני חש מיצוי. הודעתי שאני עוזב, אך כמה ימים לאחר מכן ביקרתי בסדנה מקצועית, ועלו בי הירהורים שניים כי יש לי עדיין מה לעשות במקום העבודה, ולכן אינני שלם עם עזיבתי.מה גם שמצאתי כיוון אחר ללכת בו, דבר שמעצים את ההתלבטות. אשמח לטיפ או הכוונה מסויימת מהכוכבים/מכם אם אפשר. המון תודה תאריך לידה 14.11.1977 שעה 17:45
 

alon1122

New member
שלום שי

הנה המפה שלך מתוך astro.com. אין זו המלצה אם לעזוב או לא לעזוב את עבודתך, רק מספר משפטים על מה שאתה עובר - פירוש מפת השמיים , לעניות דעתי: אלו המעברים המשפיעים: -אורנוס סקוור לאופק -שבתאי סקוור לוונוס -שבתאי בצמידות למרס -אורנוס טריין לאורנוס אורנוס גם שליט בית הקריירה. חלק מהמעברים מאפיינים את סוף שנות העשרים,אתה כבר לא ילד ויש לך צורך להגדיר לעצמך את הכיוון לאן אתה הולך. תקופת חידוש בנושא הרצונות והערכים, שיפורים בנושא התדמית האישית כלפי העולם ובציפיות מעשיות יותר ממערכות יחסים גם בעבודה וגם באחד-על-אחד. עם הציפיה החזקה ממערכת יחסים מגיעה לפעמים הרגשת בדידות, מערכות שהגיע זמנן נגמרות. יש לך רצון לפרוץ ולחדש, אולם יחד עם זאת הרגשה שאין לך מספיק כוחות, העולם מקשה עליך, קורים דברים שהם מעבר ליכולת שלך לכוון אותם. בשלב זה מגיע גם סוג מסויים של מרד מול השבתאי בבית 4 מול הסמכויות, אותו שבתאי המעיק על השמש - ציפיות גבוהות וביקורת מהבית. ואולי גם מול הירח הזה בגדי המעמיס על עצמו ציפיות גדולות מגיל צעיר.
 

shlomitss

New member
מכיר את האתר של האסטרולוג אדריאן

דנקן? מצרפת קישור. הוא סוקר יפה נקודות ציון אסטרולוגיות בגיל 20, 30, 40 וכו'.
 

SHAYG46

New member
אז ככה

החלק הראשון לא אומר לי דבר, כי אינני בקיא באסטרולוגיה, אך ההמשך נוגע לחיי. אני חש רצון שבא והולך לשנות כיוון או לפחות תחום עיסוק. אני לכאורה נמצא במקום בו יש לי חופש פעולה עצום ואפשרות לעמוד בראש הפרמידה, אך אני מחפש את התשוקה בדבר . כיום אני מתקשה לאתר אותה בעבודתי. אני בוחר לפנות לתחום אחר, הגשמת חלום. עבודתי הנוכחית הייתה תחביב שהפך למקצוע, וכך אני מעוניין לעשות שנית. מטבעי אני אוהב חידושים ופריצות על פני תחזוקת הקיים. אני אכן עומד בצומת דרכים מאוד חיובית מבחינתי, מעמדה של בחירה בין שתי בחירות טובות מאוד. רק שלאחר החלטתי , צפו לבטים וחרטות. אלו אכן הביאו הרגשה שהמהלך מכביד עלי ומעבר לכוחותי ברגע הנתון. התחום החדש - פיתוח בתחום הספורט המקצועני, הינו חדש בארץ ולי בפרט , והמעבר מהבטוח - שכר, מקום ומעמד למקום אחר ומרגש בפני עצמו, הרתיע אותי. פעם כן ופעם לא. אני הולך ומתגבש לכיוון של מעבר למקום החדש. תודה בשנית!
 

SHAYG46

New member
שאלונת נוספת

בסוף הניתוח שלך כתבת שישנם דברים אשר אינני יכול לכוון אותם, האם הכוונה שזוהי תחושה שלי או שזהו המצב בפועל ? אם כן, האם ניתן להבין באילו כוחות מדובר?
 
למעלה