שלום לכם מאוסטרליה הרחוקה !!!../images/Emo160.gif
שלום לכם מאוסטרליה הרחוקה !!!
כבר הרבה זמן לא כתבתי כאן בפורום , אני נמצא כבר כמה חודשים באוסטרליה (מלבורן) לצורך לימודים . הרבה זמן לא התעדכתי מה קורה בארץ עם פרוייקט ה"חומש" של הרכבת , בבקשה ספרו מה חדש בנושא , כשיצאתי מהארץ 1)יצאו 2 מיכרזים לקו העמק (מה קורה עם הקו הזה יש התקדמות ?) 2)בנוסף מה קורה עם הקו המהיר לירושלים והתחנה במודיעין , יש התקדמות ? 3)מה קורה עם הרכבות הקלות בירושלים ובתל אביב ? יש התקדמות ? 4)אני יודע כמובן שהיתה מלחמה בארץ האם היא השפיע על פרוייקטים ברכבת ? 5)האם השחיתות ברכבת נמשכת (האם קרה משהו אחרי סדרת הכתבות של ערוץ 2) ? 6)האם לקחו ברצינות את נושא תיקון מפגשי כיבש-מסילה אחרי התאונה בקיץ ? ***היום קראתי כתבה ברשת שהנהלת הרכבת מודה שהיה טעות לשדרג את הקו לירושלים , בכתבה כתוב שהבניה חרגה והעלות הגיע למעל חצי מיליארד ש"ח !!! בנוסף חלם , המהנדסים שבנו את הקו לא חישבו נכון את העיקולים + המהירות "החדשה" של הרכבות המודרניות , דבר זה גרם לנזקים בקרונות , נזקים של כמה עשרות מיליוני שקלים ! בעקבות זאת החליטו ברכבת להאט את מהירות הנסיעה דבר שהעלה את זמן הנסיעה בעשרות אחוזים , דבר זה גרם לירידה חדה בנוסעים . זמן נסיעה קרוב לשעתיים + מחיר ששווה למחיר של אוטובוס + תחנה סופית באמצע שום מקום (מצריך לקחת אוטובוס לעיר או מונית) גרם לרכבת להוריד את מס' הקרונות ולשנות את סוג הקרונות ולפצל את הקו לתל בית שמש ובית שמש ירושלים , בקיצור הקו לירושלים יתום כימעט לחלוטין והכי מצחיק/עצוב איזו תחנה מפוארת בנו במלחה בעשרות מיליונים ויותר והיא ריקה ! אשמח לחדשות טובות בבקשה
, תודה עמית גוד
שלום לכם מאוסטרליה הרחוקה !!!
כבר הרבה זמן לא כתבתי כאן בפורום , אני נמצא כבר כמה חודשים באוסטרליה (מלבורן) לצורך לימודים . הרבה זמן לא התעדכתי מה קורה בארץ עם פרוייקט ה"חומש" של הרכבת , בבקשה ספרו מה חדש בנושא , כשיצאתי מהארץ 1)יצאו 2 מיכרזים לקו העמק (מה קורה עם הקו הזה יש התקדמות ?) 2)בנוסף מה קורה עם הקו המהיר לירושלים והתחנה במודיעין , יש התקדמות ? 3)מה קורה עם הרכבות הקלות בירושלים ובתל אביב ? יש התקדמות ? 4)אני יודע כמובן שהיתה מלחמה בארץ האם היא השפיע על פרוייקטים ברכבת ? 5)האם השחיתות ברכבת נמשכת (האם קרה משהו אחרי סדרת הכתבות של ערוץ 2) ? 6)האם לקחו ברצינות את נושא תיקון מפגשי כיבש-מסילה אחרי התאונה בקיץ ? ***היום קראתי כתבה ברשת שהנהלת הרכבת מודה שהיה טעות לשדרג את הקו לירושלים , בכתבה כתוב שהבניה חרגה והעלות הגיע למעל חצי מיליארד ש"ח !!! בנוסף חלם , המהנדסים שבנו את הקו לא חישבו נכון את העיקולים + המהירות "החדשה" של הרכבות המודרניות , דבר זה גרם לנזקים בקרונות , נזקים של כמה עשרות מיליוני שקלים ! בעקבות זאת החליטו ברכבת להאט את מהירות הנסיעה דבר שהעלה את זמן הנסיעה בעשרות אחוזים , דבר זה גרם לירידה חדה בנוסעים . זמן נסיעה קרוב לשעתיים + מחיר ששווה למחיר של אוטובוס + תחנה סופית באמצע שום מקום (מצריך לקחת אוטובוס לעיר או מונית) גרם לרכבת להוריד את מס' הקרונות ולשנות את סוג הקרונות ולפצל את הקו לתל בית שמש ובית שמש ירושלים , בקיצור הקו לירושלים יתום כימעט לחלוטין והכי מצחיק/עצוב איזו תחנה מפוארת בנו במלחה בעשרות מיליונים ויותר והיא ריקה ! אשמח לחדשות טובות בבקשה