צדף מראש העין
New member
שלום לכם. יש לי מסנג'ר גירסת ביתא 7
7.0 . ידוע לי שיש בגירסא הזו אפשרות לכתוב או לצייר עם העכבר. מן אייקון שנמצא למטה היכן שמופיעות ההודעות על הודעה אחרונה שהתקבלה או שזה שמתכתבים איתו כותב הודעה, ממש בתחתית החלון. אצלי זה לא מופיע. לא בעבודה ולא בבית. בעבודה מותקנת גירסת windows 2000 proffesional ובבית מוקנת גירסת windows xp proffesional. האם מישהו יודע למה אין לי את האפשרות הזו? איך ניתן להעלות אותה. תודה לכם
7.0 . ידוע לי שיש בגירסא הזו אפשרות לכתוב או לצייר עם העכבר. מן אייקון שנמצא למטה היכן שמופיעות ההודעות על הודעה אחרונה שהתקבלה או שזה שמתכתבים איתו כותב הודעה, ממש בתחתית החלון. אצלי זה לא מופיע. לא בעבודה ולא בבית. בעבודה מותקנת גירסת windows 2000 proffesional ובבית מוקנת גירסת windows xp proffesional. האם מישהו יודע למה אין לי את האפשרות הזו? איך ניתן להעלות אותה. תודה לכם