אמא של מוגלי
New member
שלום לכם חברי הפורום
במסגרת לימודי אני רוצה לעשות עבודה סמינריונית בתזונה, הנושא שחשבתי עליו הוא הקנית הרגלי אכילה במשפחה, אם יש משהו פה שיכול לעזור או להפנות אותי למקומות הנכונים אשמח להעזר. בתודה מראש אמא של מוגלי.
במסגרת לימודי אני רוצה לעשות עבודה סמינריונית בתזונה, הנושא שחשבתי עליו הוא הקנית הרגלי אכילה במשפחה, אם יש משהו פה שיכול לעזור או להפנות אותי למקומות הנכונים אשמח להעזר. בתודה מראש אמא של מוגלי.