שלום לכם חברי הפורום

שלום לכם חברי הפורום

במסגרת לימודי אני רוצה לעשות עבודה סמינריונית בתזונה, הנושא שחשבתי עליו הוא הקנית הרגלי אכילה במשפחה, אם יש משהו פה שיכול לעזור או להפנות אותי למקומות הנכונים אשמח להעזר. בתודה מראש אמא של מוגלי.
 
תודה חתלתולית -מקפיצה

אולי בכל זאת עוד מישהו יכול לעזור
 
למעלה