שלום לכם! דרושה המלצה לחופשה

שלום לכם! דרושה המלצה לחופשה

במלון בחו"ל, זוג צעיר (תחת 30)... מקומות אפשריים: ספרד, טורקיה, יוון, קפריסין. תקציב - עד 800$ לשנינו. תאריכים - 18-22 לחודש הזה. המלצות, מישהו? בינתיים "דגתי" את האפשרות הבאה: AYDINBEY FAMOUS RESORT - בתאריכים הדרושים, 329$ - הכל כלול. מישהו היה ויכול לחוות דיעה?
 

אמנון כ

New member
מי אתם? מה אתם אוהבים? איפה הייתם?

אם אני אבקש ממך המלצה למסעדה - משהו בסביבות ה- 50 - 200 שקל לאדם באזור המרכז. האם תוכל להמליץ לי? ביעדים שציינת יש עשרות אלפי מלונות, ומעבר לתקציב, קיימים עוד פרמטרים נוספים שהם עניין של העדפה אישית. ספרו קצת על עצמכם - מה אתם אוהבים? נופים? קניות? ערים גדולות? איפה הייתם כבר ומה אהבתם? מה אתם מחפשים במלון? ובכלל - אם אתם נוסעים רק בשביל מלון, חבל על הכסף - סעו לים המלח או אילת. אם אתם מעוניינים לצאת מהחדר מידי פעם, נשמח לנסות לעזור, אבל חייבים יותר מידע.
 
אהבתי את התשובה שלך

ובכל מקרה - היינו בבודפשט קצת, בארה"ב כחודש וחצי בטיול (בעיקר ניו-יורק ולאס ווגאס). הפעם אנחנו רוצים מלון טוב כדי לשים את הראש ולנוח מספר ימים, עם פעילויות מעניינות בסביבה (אנחנו לא טיילים או הלכים גדולים כשמדובר על טיולי טבע ולא טיולים בכרך ...
) באילת, ים-המלח וכד' כבר היינו פעמים רבות. המחירים בפסח הזה כבר מוגזמים בצורה רצינית בבתי מלון בארץ - ולכן אנו חושבים על אופציות חו"ל זולות ומהנות. אשמח לכל תגובה!
 
למעלה