שלום לכם בוקר טוב

RORGAD

New member
שלום לכם בוקר טוב../images/Emo24.gif

מכירים את התופעה? הפוקר התחיל עם כוס נס קפה, פתית אחת ו- 2 כפות לבנה 5%, בשעה 10 כוס נס קפה, בצהריים כרגיל כמו כל יום וכבר שנים לא משנה, שניצל הודו על האש, לא מטוגן, בתוך פיתה, דיאט קולה, מעט מלפפונים חמוצים, בשעה שלוש כוס נס קפה וקרואסון, אבל בערב, בערב אוך איך מתחיל הערב אני לא סותמת את הפה, מה עושים לעזאזל, איך פותרים את הבעיה הזו? אנא עיזרו לי.
 
בערב...

בערב זו באמת שעה קשה יחסית, גם בשבילי. אבל אני אגיד לך מה אני עושה כשקשה לי לסתום את הפה, אני עושה את אחד מהדברים הבאים: 1. לוקחת משהו לא משמין <בין אם זה כמה פריכיות אורז, פרי או ירק> 2. לוקחת מסטיק <אבל אולי זו רק אני, כי אני שרופה על מסטיקים
> 3. אם את ממש, אבל ממש רעבה- אל תרעיבי את עצמך. תאכלי, תהיי שבעה, אבל תבטיחי לעצמך שמחר תקצצי באחת מן הארוחות, במידה ואכלת יותר מדי באותו היום. מה שלא יהיה, אנחנו כאן בשבילך תמיד!
שיהיה לך בהצלחה, מתוקונת :) עדי
 

b u b a

New member
פתרונות אפשריים.....

1) את יכולה לנסות לאכול קצת פחות להוריד מכל ארוחה קצת ולשמור כמות יותר גדולה לערב וכך תתמלאי 2) לפנות לדיאטנית שתוכל לבנות לך תפריט עפ"י סדר היום שלך כך שלא תאלצי לשבור את הראש בערב עם "מה לאכול" ובסוף תמצאי את עצמך זוללת סתם שטויות. 3) תקבעי לך כמה שיותר פעילויות/סידורים לשעות הערב, ובדר"כ כשעסוקים בלחץ זמן - לא ממש טורחים לחשוב על אוכל יותר מדי
4) תצאי לצעדה בערב - וכך לפחות תשרפי את הקלוריות של מה שיבוא לך לאכול אח"כ.... מקווה שעזרתי
ואל תדאגי..... את בטוח תצליחי!!!!!!! נשיקות לירון
 

behappy

New member
פתרונות..................../images/Emo13.gif

קודם כל ברוכה הבאה!! דבר שני...אין לי מושג מהו גילך ומשקלך אבל זה מעט מדי אוכל!! את אוכלת די מעו ובהפרשי שעות מאוד גדולים ושותה קפה שזה דבר מייבש.....לא ממש טוב לדיאטה..... קודם כל: תוסיפי ארוחות ביניים-פרי,יוגורט וכו... בארוחת בוקר-תאכלי יותר מפתית עם גבינה.2 פתית עם יותר גבינה רק יגרמו לך לשבוע ולא יעלו אותך במשקל. במקום הפיתה בצהריים תאכלי כוס פסטה/אורז/תירס או פיתה קלה מחיטה מלאה ותאכלי גם סלט גדול. תשתי הרבההההה מים!!! לגבי הקרואסון-עדיף במקומו לאכול משהו עם חלבון.....אבל אם את מוכרחה אז גם לא נורא! ארוחת ערב-סלט גדול,ביצה או גבינה,פחממות כמו לחם. וארוחת לילה-יוגורט דיאטטי ואפילו איה פרי וקתץ קורנפלקס. בין הארוחות אל תשארי רעבה אלא תלמדי את הקיבה לאכול כל פעם משהו קטן ולשבוע מזה,זה גם טוב לחילוף החומרים...... בלילה תשתי תה ירוק או תה צמיחם-מאוד מרגיע וסותם תאבון..... וכדאי לשלב פעילות גופנית 4 פעמים בשבוע-מפחית תאבון מיותר וגורם לשינה יותר טובה ורגועה בלילה ולתאבון בריא-לאוכל בריא ומזין. בהצלחה!!!!!
משיר
 
shiroosh! ../images/Emo9.gif

you´ve got MESER <נא לקרוא את זה בקול כמו בסרט "יש לך הודעה"
> זהו, רק רציתי שתדעי :) עדי
 
למעלה