שלום לכם אנשים אהובים

שלום לכם אנשים אהובים

אין לי מושג איך להתחיל בכלל לכתוב לכם, ממה, מאיפה, איך, למה וכמה... מאוד מוזר לי שאנחנו אחרי ההופעה בצוותא, חיכיתי\נו לה שלושה חודשים ומצאתי את עצמי היום, כל היום מנסה לנוח וקצת לחשוב על מה שהיה וקצת גם להזכר אם אפשר במה שהיה. ההתרגשות עדיין בתוכי, האנרגיות שהעברתם אליי, אל הנגנים ובכלל לבמה פשוט אי אפשר לתאר הכל היה בדיוק איך שתכננתי שיהיה, העבודה הקשה מסביב לשעון ובאמת מסביב לשעון וכל האירגונים וכל הטירוף. אתם הגשמתם איתי אתמול חלום, אבל זה רק חלום קטן בדרך לחלום הגדול. מישהי שקרובה אליי אמרה לי לפני כמה חודשים 'בשביל להגשים חלום צריך להישאר ערים'. בתוך כל הטירוף של ה'ריאליטי' וכל הכוכבים שצצים לנו פתאום בלי שבכלל נבין למה. תדעו שאתם, אנחנו זה הדבר האמיתי ואנחנו ננצח, בזכות אנשים תרבותיים כמוכם שהולכים להופעות רוק של אמנים מוכרים ופחות מוכרים זה יקרה. קראתי כל מכתב ומכתב במתנה המהממת והלא צפויה והמרגשת שהכנתם לי ואין לכם מושג כמה התרגשתי, כמו ילד קטן הראיתי להורים שלי ולאחים שלי ואמרתי להם שבאמת יש אנשים שמאמינים במוסיקה שלי ותומכים בי וילכו איתי בכל הדרך הקשה הזאת. ותדעו שזה לא מובן מבחינתי ואני מעריך את זה עד אין מילים! אני יודע שכל מי שהיה אתמול בצוותא וכל מי שניסה לבוא ולא הצליח וכל מי שחשב אפילו לשניה להגיע ולא יכל בגלל בגרות שהייתה יום אחרי או כל דבר שהפריע, אני יודע שהוא מאמין בי ובמוסיקה שלי וכמה שאנסה להחזיר אהבה לא אצליח.. כי אתם פשוט גדולים. תודה לכם שחוויתם איתי את ההתרגשות הנדירה הזאת של להופיע פעם ראשונה עם 8 נגנים בצוותא ולנגן פעם ראשונה את האלבום... היה ערב מרגש עד דמעות (יש לנו אותה דמעה כשאנחנו יחד:), היה מצמרר, היה חשמל באויר, היה משהו שקשה לתאר אותו במילים ובתמונות ובוידאו.. תודה לכם על האמונה והאהבה האינסופית ותדעו שזה הדדי בלב שלם.! מחבק אתכם נועם פנחסוב נתראה בבארבי :)
 
../images/Emo47.gif

מצטערת ומתבאסת שלא הייתי.
שוב הצלחת לרגש אותי! מחכה כבר לבארבי! כי שם אני בטוח!
לילה טוב
יעל [שחייבת קצת לישון] טרגר
 
נועם מתוק../images/Emo23.gif

כבר אמרתי לך הכל... אבל שוב, תודה על ערב בלתי נשכח מיוחד, מרגש, מהמם! גרמת לי לתחושות שלא ידעתי שקיימות בכלל, נהנתי מכל שניה. אתה מדהים, ואני איתך לאורך כל הדרך, תמיד תמיד.. עד קיסריה חח ותדע שאנחנו מתכוונים לכל מילה. ושוב בא לי לבכות, אז כדאי שאני אפסיק. מאחלת לך את כל ההצלחה שבעולם בבארבי... יהיה ממש טירוף
גדול גדול! הילי.
 
נועם..

ההופעה הזו,הייתה ממש מיוחדת מבחינתי.. מכל הבחינות.. אי אפשר להסביר אותה במילים.. כמו שאמרת.. הרבה זמן לא התרגשתי כמו שהתרגשתי אתמול.. תודה על הכל באמת שאין עלייך נועם. אנחנו איתך תמיד.
ושוב תודה.....
 
נועם:)

חח האמת שנשארתי בלי מילים. אני שמחה לקרוא שנהנת בהופעה הזאת ושהכל עבר כפי שתכננת! וסליחה שלא יצא לי להגיע מקווה שבפעמים אחרות.
 
נועם מתוק ../images/Emo23.gif

כבר אמרתי הכל...... באמת "יש לנו אותה דמעה כשאנחנו יחד" (ואם תמשיך לכתוב ככה יהיו עוד כמה............)
 

shilgiah

New member
../images/Emo85.gif../images/Emo210.gif../images/Emo24.gif../images/Emo23.gif

וואו.. אין לי מה להגיד..ו..ריגשת אותי עכשיו..
ממש נהנתי בהופעה! היה מדהים! אני שמחה שבאתי למרות הכל!
אני לא מאמינה שזה מאחורינו! כמה שחיכיתי.. שיהיה לך המון הצלחה בהמשך!
ד"א, אתמול סיימנו לערוך את הסרט!! 13 שעות היינו בבי"ס! עד 10 וחצי בלילה! אני מקווה שתאהב..
זה קצת קצר ממה שחשבתי.. יומטוב!
 

shilgiah

New member
../images/Emo85.gif../images/Emo210.gifבאסה..../images/Emo4.gif

למרות שחשבתי בעצמי שלא לבוא..
אני אעשה ליוטיוב נראה לי.. אם אני אוכל..
 
נורא רציתי לבוא אבל יש לי כל כך הרבה דברים

מחר וגם חזרות לקונצרט ביום שלישי............ אני ממש מקווה שיהיה ביו טיוב - אני כבר ממש סקרנית לראות
 

shilgiah

New member
../images/Emo85.gif../images/Emo210.gifלא נורא.. אני יודעת שרצית../images/Emo13.gif

אני ממש אשתדל להעלות את זה ליוטיוב..
 
למעלה