שלום לכל תלמידי החשבונאות

timtamtum

New member
שלום לכל תלמידי החשבונאות

היי. יש מצב שלמישהו מבין האנשים כאן יש דפי הסבר לשימוש במחשבון פיננסי? מדובר על מחשבון fc-100 תודה מראש.
 

timtamtum

New member
אוקי...

התנצלותי.. בכל אופן, אני מבינה שאין לך מושג איך משיגים דפי הסבר על המחשבון המרגיז הזה...?
 
למעלה