שלום לכל חבר נאמני הלינוקס!
הגעתי למסקנה שחלונות זו באמת מערכת הפעלה נוראית אבל איזה תחליפים אפשר למצוא?????????????????????? תסלחו לי באמת אבל לינוקס על מרבית הגרסאות שלה לא נותנת מענה הולם למרבית הצרכים שחלונות מטפלת בהם גם אם לא בצורה חלקה! ישנם אתרים רבים אשר מחייבים את החפץ להכנס אליהם להשתמש בדפדפן החרא של מייקרוסופט והמון המון תוכנות נהדרות לא מתפקדות תחת לינוקס למרבה הצער,אותו הסיפור עם דרייברים נפוצים להמון כרטיסי חומרה,,בקיצור עם כל האהדה ללינוקס היא עדיין לא מסוגלת להתמודד עם חלונות ובמיוחד במיוחד במיוחד כאשר מדובר במשתמש ביתי ממוצע אשר יודע רק להכנס לאתרים ולהוריד קבצים של MP3 . לי באופן אישי יש רקע מועט ביותר אך לבצע פורמט ולהתקין כל אחת ממערכות ההפעלה של גייטס ללא שום בעיה,את זה אני מבצע בקלות. חשבתי לתומי לנסות ולהתקין את אחת הגרסאות הפשוטות ביותר של לינוקס במקום חלונות שיש אצלי ולא בנוסף אליה בגלל אילוצי נפח של הקשיח אבל מקריאה פה וקריאה שם התברר לי שאני אולי איאלץ להשתין דם ולירוק ורידים עם חיפוש אחרי דרייברים ובכלל להתקין לינוקס אינו קל ופשוט כמו להתקין חלונות וזו עובדה מצערת למדי,,מס' טכנאים שעימם שוחחתי הציעו לי שלא להתעסק כלל עם לינוקס ומדובר בחבר'ה שאין להם מניות במייקרוסופט,פשוט יום לימודים ארוך בהתקנת הלינוקס והיא אינה מיועדת למשתמשים מתחילים כלל וכלל,על חוסר התמיכה שלה בהמון דברים ובאתרים שונים שעובדים רק תחת אקספלורר כבר דיברנו???????????????? בקיצור חברים יקרים- בשורה התחתונה אני מת לשלוח את חלונות XP'PRO שלי לאלף עזאזאל ביחד עם שאר החרא של גייטס אבל עד שלא תפרוץ לשוק מערכת הפעלה קצת יותר ידידותית מהפינגווין האומלל ותומכת בכל הדברים שחלונות תומכת בהם בגלל המונופול המסריח, עד אז בחריקת שיניים אני נאלץ להשאר עם חלונות. חומר למחשבה: אם לינוקס היתה באמת עונה על כל הצרכים אז סביר למדי שגייטס היה יורד מנכסיו וכלל המשתמשים היו עוברים אליה. שבוע טוב לכולם.
הגעתי למסקנה שחלונות זו באמת מערכת הפעלה נוראית אבל איזה תחליפים אפשר למצוא?????????????????????? תסלחו לי באמת אבל לינוקס על מרבית הגרסאות שלה לא נותנת מענה הולם למרבית הצרכים שחלונות מטפלת בהם גם אם לא בצורה חלקה! ישנם אתרים רבים אשר מחייבים את החפץ להכנס אליהם להשתמש בדפדפן החרא של מייקרוסופט והמון המון תוכנות נהדרות לא מתפקדות תחת לינוקס למרבה הצער,אותו הסיפור עם דרייברים נפוצים להמון כרטיסי חומרה,,בקיצור עם כל האהדה ללינוקס היא עדיין לא מסוגלת להתמודד עם חלונות ובמיוחד במיוחד במיוחד כאשר מדובר במשתמש ביתי ממוצע אשר יודע רק להכנס לאתרים ולהוריד קבצים של MP3 . לי באופן אישי יש רקע מועט ביותר אך לבצע פורמט ולהתקין כל אחת ממערכות ההפעלה של גייטס ללא שום בעיה,את זה אני מבצע בקלות. חשבתי לתומי לנסות ולהתקין את אחת הגרסאות הפשוטות ביותר של לינוקס במקום חלונות שיש אצלי ולא בנוסף אליה בגלל אילוצי נפח של הקשיח אבל מקריאה פה וקריאה שם התברר לי שאני אולי איאלץ להשתין דם ולירוק ורידים עם חיפוש אחרי דרייברים ובכלל להתקין לינוקס אינו קל ופשוט כמו להתקין חלונות וזו עובדה מצערת למדי,,מס' טכנאים שעימם שוחחתי הציעו לי שלא להתעסק כלל עם לינוקס ומדובר בחבר'ה שאין להם מניות במייקרוסופט,פשוט יום לימודים ארוך בהתקנת הלינוקס והיא אינה מיועדת למשתמשים מתחילים כלל וכלל,על חוסר התמיכה שלה בהמון דברים ובאתרים שונים שעובדים רק תחת אקספלורר כבר דיברנו???????????????? בקיצור חברים יקרים- בשורה התחתונה אני מת לשלוח את חלונות XP'PRO שלי לאלף עזאזאל ביחד עם שאר החרא של גייטס אבל עד שלא תפרוץ לשוק מערכת הפעלה קצת יותר ידידותית מהפינגווין האומלל ותומכת בכל הדברים שחלונות תומכת בהם בגלל המונופול המסריח, עד אז בחריקת שיניים אני נאלץ להשאר עם חלונות. חומר למחשבה: אם לינוקס היתה באמת עונה על כל הצרכים אז סביר למדי שגייטס היה יורד מנכסיו וכלל המשתמשים היו עוברים אליה. שבוע טוב לכולם.