שלום לכל חברי הפורום

שלום לכל חברי הפורום../images/Emo14.gif

נכנסתי לפורום הזה סתם מתוך סקרנות,כשהתחלתי לקרוא, בהתחלה זה היה מאד משעשע, חשבתי שמדברים בבדיחות הדעת. אבל ככל שקראתי יותר נהיתי יותר מבועתת. היתכן? הסיפורים שלכם נשמעים יותר גרועים מכל האגדות הכי הגרועות (שם לפחות יש happy end )פשוט קשה להאמין שזאת המציאות. גם אני חמות,ואני תמיד דואגת לפנק את כלותי וחתני יותר מאשר את ילדי. גם הם בהחלט מכבדים אותי ואוהבים לבוא אלי, ומרגישים אצלי בבית.אני מאד מקווה שהם לא חושבים עלי מחשבות כאלה כמו שקראתי פה בפורום. ולסיכום אל תשכחנה כלות יקרות יום אחד בעזרת השם גם אתן תהינה חמיות.
 
סבתא רות היקרה

ולך לא הייתה חמות? כמובן שכולנו נהיה חמות ביום מן הימים... עם הזמן ןקריאת הסיפורים רואים שיש אנשים שבלתי אפשרי להסתדר איתם- וזה כבר לא קשור להיותם אמא/ גיסה/ אבא או חמות. מצד שני יש גם הרבה נשים שמסתדרות מצויין עם החמות- אז אין צורך לקחת זאת בצורה אישית. חוץ מזה, כמו שקורה שמתעצבנים על הבעל (אפילו שאוהבים אותו מאוד) קורה גם שמתעצבנים על החמות - וזה טבעי. אגב- האם יש קשר בינך לבין "הכלה של רות" מפורום הריון? אם כן- אז את באמת חמה אוהבת ואהובה.
 
החמות

כמובן שהיתה לי חמות וכמובן שהייתי מתעצבנת עליה לפעמים. לא התיחסתי לקוריוזים מסוימים אלה דווקא היו די משעשעים. מה שהבעית אותי היו הספורים שעשו את החמות ממש מפלצתית כפי שכתבתי יותר גרוע מאשר באגדות. כן, אני חמותה של ה"כלה של רות".היא כלה נהדרת ואני מקווה שגם אני חמות טובה בשבילה.
 

AdiBason

New member
אני פה בכדי .....

לספר על חמותי ובעיקר ללמוד איך לא לינהוג עם כלתי לעתיד...
 
וואי וואי וואי......

מה,זה מה שמחכה לי? לפי מה שאני קורא פה,אני צריך לקנות חליפת לחץ ומסיכת חמצן. לא מספיק שגידלתי ילדים לתפארת,השקעתי את כל חיי בהם,וכל כספי כמובן, שהלך כדי לממן תארים באוניברסיטה,לשלשה ילדים. וחכיתי ליום שכל אחד ילך לביתו,כדי שאישתי ואני נוכל סוף סוף לצאת לחו"ל, לבית מלון, לנופש. ככה ,אתם יודעים ,להתחיל לחיות כמו בן אדם,בקיצור,להנות מהחיים! אז מה,זה לא ניגמר? זה רק מתחיל? רבותי,זה לא מקובל עלי!!! לא אכפת לי לשמור על נכדים,לקנות להם מתנות,לטייל איתם,לקנות להם ציוד לבית הספר,לפנק אותם וכו וכו..... אבל לעזור בקניית דירה? השתגעתם? עד שהתפטרתי מהמשכנתא שלי? זה, שלא עזרו לי,לא הסיבה שאני אומר דברים אלו. פשוט אין לי,ולא אכנס שוב לחובות! נקודה!! אני חושב שגם לי ולרעייתי מגיע קצת לנפוש!!! מה אתם אומרים? נו,אני מחכה.....
 
צודק 100%!!!!

ואני לפחות, גם לא מצפה ממך להיכנס לחובות. אבל נניח שיש לך קצת כסף לעזור- לא תתן? לא מדברת על סכומים אסטרונומים- אבל לדוגמא- ההורים שלי נתנו לנו 50.000 ש"ח, שהם חסכו בשבילי במשך שנים (ללא ידיעתי). זה כסף שלהם- הם יכלו לעשות בו מה שהם רוצים, אבל בחרו לחסוך לי קצת משכנתא- ותאמין לי שאני מאוד מאוד מעריכה זאת. מצד שני חמי וחמותי עדיין לא סיימו את המשכנתא שלהם- אז ברור שאני גם לא מצפה מהם לעזור לנו בכסף. הם עוזרים בתחומים אחרים- שולחים סירים עם אוכל, עוזרים לעשות עבודות בבית (מדפים, מעקה, גינה וכו´). ואני בטוחה שאם היה להם הם היו עוזרים. ככה זה. לא זורקים את הילדים אחרי גיל 18- הם נשארים ילדים לנצח. אבל שוב- זו בחירה שלך אם לתת או לא.
 
היידי אור החמודה !

לא אמרתי שלא אעזור לילדי. בפירוש אמרתי שלא אעזור בקניית דירה,מפני שפשוט אין לי. כל כספי הלך למימון לימודיהם באוניברסיטה.ולא אכנס לחובות! במעט שנותר ,אני חושב שמגיע לאימא שגדלה אותם לתפארת,לטייל קצת.להנות. לנפוש. ועוד אמרתי ,שאממן את כל צורכי הלימודים של נכדי. מה,זה לא מספיק? מי שיש לו,שלא יתקמצן,ומי שאין לו,נישאר לו רק לפרגן,לאהוב. גם זה משהו.
 

mag2

New member
תראה מי שאין לו לא יכול לשדוד בנקים

כדי לתת לילדים שלו בית אך מי שיש לו ולא נותן?? עזרה לא מתבטאת רק בכסף אפשר לשמור על הנכדים לעזור בבית להזמין לארוחה או להכין אוכל.. דברים קטנים שבסוף הופכים לגדולים וגם חוסכים לידל בכסף במקום לקחת בייבי סיטר ולשלם כסף אז סבא או סבתא שומר עליהם?
 

מירי,

New member
ומי שיש לו?

נגיד שלחמי או חמותי היה מלאני של כסף - זה אומר שהם צריכים לתת את זה לי או לילדי או אפילו לבנם? לא! אם בא להם יופי ואם בא להם לתרום את זה לחתולים זו בעיה שלהם! לא שלי! אני לעולם לא אבין את הגישה שהם צריכים לתת! אחרי גיל 18 (או אחרי הצבא לצוך העיניין) אין להם שום מחוייבות כלכלית אלינו! אחרי כל השנים של דאגה וגידול הילדים זה הזמן שלהם לדאוג רק לעצמם!
 

mag2

New member
אני לא מסכימה אני לא חושבת שהבאת יל

לעולם הדאגה מסתיימת בגיל 18. נכן שיש כאלו שמתנהגים כך אך האם אתה מסוגל לכייף בעולם בידיעה שלילד שלך ומשפחתו נכדיך לא יהיה להם מה לאכול? לפי מה שכתבת אין לך ילדים? האם לא איכפת לך הורה נשאר הורה לכל החיים ולא עד גיל 18 לא תעזור לו ברכישת מקצוע בקניית דירה זה אלפ בית של הורות..
 

bertap

New member
להידי שלום

בדרך כלל האנשים שומרים על הפרטיות שלהם האם לא מפריעה לך העובדה שכל אחת/ד יכול לראות באיזה אתר את גולשת עם זה לך לא מפריע אז אתך הסליחה על התרדה ממני ברטוש
 

zimes

New member
אני חושבת שהיא התכוונה

לכך שאת משתמשת בשמך האמיתי, וכך יכול לקרות שיקרא אותך מישהו שמכיר אותך, ולקשר.
 
נו? ממי אני מסתתרת?

את הסודות שלי אני לא חושפת בפורום, ומה שאני כותבת ידוע ופתוח לכולם. חמתי יודעת שאני מתעצבנת ממנה, אחותי יודעת את רגשותיי כלפיה, אמא שלי יודעת שאני אוהבת אותה, ובעלי יודע שהוא האחד והיחיד. ממה יש לי לחשוש? גם ככה בסוף כולם יכירו אותי מהמפגשים של הפורום....
 

bertap

New member
../images/Emo141.gifלא זאת היתה הכונה

בכרטיס האישי רשום איזה פורמים את גולשת אך אם לא מפריע לך איתך הסליחה
 
וואלה את צודקת!

המצחיק הוא שלשלושת הפורומים האחרונים נכנסתי רק פעם אחת להציץ! מעניין למה הם מופיעים שם... אבל לא מפריע לי שזה רשום שם. בינינו- כמה אנשים כבר נכנסים אליי לכרטיס האישי לבדוק אותי??? ואגב- למה את נכנסת?
 

bertap

New member
../images/Emo141.gifבלי כונה

אני גולשת חדשה . ורציתי לענות לתגובה, ובטעות לחצתי על שמך איתך הסליחה
 

הגנובה

New member
שלום לסבתא רות../images/Emo140.gif

ייתכן גם ייתכן שהסיפורים הללו נכונים. האגדות נגמרות ב-HAPPY END מכיוון שגם לסופרים קשה להאמין שיש רוע כזה בעולם. חמתי היא האישה הרעה, הקרה והמזויעה ביותר שפגשתי בחיי!!! לא סיפרתי כאן את סיפור חיי מכיוון שאני מנסה לא להוסיף ולבחוש בביצה הגועלית של הרוע הצרוף... אבל תאמיני לי... חם וחמה שיכולים להגיד לכלתם בת ה-20 שאביה זה עתה חלה בסרטן ויש לה שתי אחיות בנות 10 ו-14 לטפל בהן נוסף על הטיפול באביה ואמה - "את צריכה להקדיש את הזמן לטיפול בבעלך - וכל דבר אחר לא מקובל עלינו" או "המשפחה המרוקאית שלך צריכה לטפל בזה" או "אני במקום אבא שלך שם לעצמי כדור בראש ולא מפריע לילדי להמשיך לחיות"... ועוד הרבה, הרבה הרבה דברים אחרים - זו רק טיפה בים.... לעומתה - ולהבדיל אלף אלפי הבדלות - ראיתי חמות שמתנהגות גם אחרת - ראיתי חמות אוהבות, חמות מפרגנות, תומכות - ראיתיאיך אמא שלי מתנהגת עם גיסתי, ראיתי איך סבתא שלי מתנהגת עם כלותיה... ראיתי וליבי התמלא קנאה וגאווה גם יחד - רציתי גם אני לחיות בסרט אחר... אבל הייתי גאה שלפחות בצד שלי של המשפחה - יש אנשים הומניים, אוהבים - משפחה אמיתית!!! אז כל הכבוד לך! ותמשיכי להיות חמה נהדרת!!
 

אומיזו

New member
תמיד נעים שיש איזון

ורובנו ודאי מודעות לכך שיש גם אפשרות ליחסים אחרים ועם הזמן גם לומדים שלא הכל אישי, יש אנשים רעים (כל אחד וסיבותיו הוא) ובכל זאת זה פוגע במשפחה ולעיתים זה כואב אני שמחה שכלותייך וחתנייך זוכים ליחס אחר והלוואי והיית יכולה ללמד את אלו שצריכות שיעור או שניים דרך ארץ. שיהיה לך המשך יום מקסים
 
למעלה