שלום לכל הנוכחות....

Cole cohen

New member
../images/Emo58.gif

השחקנית שתשחק את מיילי (בת הים בפרק הראשון שני של העונה ) תהיה ג´יימי פרסלי (אודרי מג´ק וג´יל והנה תמונה שלה בתפקיד בת הים.
 

PopPy

New member
עווווד!!!! עוד תמונות!!!../images/Emo99.gif

אם אתם ממש לא רוצים לדעת כלום, לא רואים תמונות ולא רואים טריילרים, אז התמונות האלה הן
ספולריות ל5x01
. בכל מקרה, פה יש כמה תמונות חדשות מ5x01, ואני חייבת לציין שאני לא מבינה למה אתם מתלהבים מפיבי, אם אתם מבינים למה אני מתכוונת.. חוצמיזה, מה היא הסתירה שם עם הזהב הזה? את הפיטמה? כי כל השאר היה בחוץ... o_O אהם.. התמונה של פייפר לא משו.. השיער של פיבי לא השתפר יותר מדי לטובה, ופייג´ נראית הכי טוב בתמונות האלה, למרות שנורא מוזר לראות את השיער שלה ג´ינג´י... הזנב נראה נורא נורא מלאכותי לדעתי, כבר ראיתי תלבושות הרבה יותר שוות לבנות ים בסדרות/סרטים. אני מקווה שזה לא יורגש בצורה כזו בפרק עצמו..
 

Ophel McNeil

New member
אתי, לא זיהיתי אותך ללא הדובי! ../images/Emo6.gif

אנאווי, קודם כל לדעתי התמונות באיכות לא טובה....
כאילו, רוב הפרק יצולם בחושך (מה שנראה ענק, אגב), אבל איכשהו הצבעים פה פשוט לא מסתדרים לי.... ובכל אופן - לדעתי התסרוקת החדשה של פייג´ ממש יפה בפן, אבל בתלתלים היא.... מוזרה.
ולפי התמונות האלה מסתבר שפייג´י לא מאבדת את הטעם האיום שלה בבגדים גם בעונה החמישית. מהתמונה היחידת של פייפר לא הצלחתי לשפוט הרבה, אבל אני באמת חושבת שהאיכות לא משהו, כי האיפור של פייפר שם די מזעזע, ובד"כ היא לא מתאפרת בכזאת בוטות. ואם כבר איפור מזעזע - מה לעזאזל האודם הזה של פיבי?! היא שאלה מפייג´ את הליפס-גלוס?? *-{ האני. זה לא עובד על אחותך, למה שזה יעבוד עליך?... והתנה עוד תמונה של פייפר, מ5X01. שימו לב שהיא פיתחה חיבה למכנסי עור. שולתת!
ל5X01 . . . שורות שהוילו . . . . ואני דווקא אוהבת את הזנב. הוא משתלב טוב. אבל החלק העליון באמת מעט מגוחך. מה זה הזהב הזה שמכה את החזה של אליס? מה הרעיון בו?
 

As I Am

New member
אין לה טעם נוראי בבגדים!! ../images/Emo103.gif

היא פשוט מיוחדת, זה הכל!
 

ל י א ו

New member
נו,מה אתם אומרים?

באתר הזה תמיד יש דברים יפים. מי שלא יודע בערוץ TNT יש את העונה ה-5 ב-3.9.2002 ובאתר רשום שאחרי שזה ישודר יהיה קליפ של הפרק שווה לבדוק... וזאת תמונה של אליסה מהאתר של הדר...
 

Woogyman

New member
לא חושב...

תמיד אמרו או שהם לא זוכרים, או ב22. לא זכור לי שמישהו אמר 29 (ולא תוקן).
 

p3

New member
דבר ראשון.... ../images/Emo19.gif

טריילר מדהים. אחד הטובים שנעשו עד כה אם לא הטוב ביותר. דבר שני...
5 רציני. העלילה של שני הפרקים היא ככה (ואני מתאר רק מה שקורה מסביב לפיבי, לא לפייפר, לא לפייג´ ולא לקול). בגלל שקול חזר, פיבי הקפיאה את ליבה, כי היא לא רצתה להפגע ממנו שוב. לכל בנות הים יש לב של קרח, ולכן כשהבנות הטיל כישוף למציאת\חיסול מכשפת הים הזקנה, פיבי היא זאת שדנהפכה לבת ים. הדבר היחידי שימנע ממנה להשאר כך לתמיד הוא שקול ילך אליה ויפשיר את ליבה. כל כך נדוש, כל כך דומה ל-321 (פיבי נהפכת למשהו ורוצה להשאר כך, קול הוא היחידי שיכול להחזיר אותה בכך שיגיד לה שהוא אוהב אותה, קול עושה זאת, פיבי נהפכת לטובה). אבל הפרק הולך להיות מעולה בכל זאת, כי זה לא הסיפור היחידי בו- וכל שאר הסיפורים מעולים.
 

Ophel McNeil

New member
הטריילר הטוב ביותר

שאני ראיתי הוא לדעתי שייך ל 4X21. מוזיקת המוצארט שמשתלבת עם....
פיבי מחטיפה לפייג´ מכות רצח...
גם הבימוי היה נהדר. טריילר משגע. ולין, מה דעתך על העונה הרביעית? בצורה מפורטת, בבקשה.
 

Phoebe again

New member
וואו! *פוערת את פי בתהדמה* ../images/Emo58.gif

זה כל כך מדהים! כל כך שולת! כל כך מושלם! מה אני אעשה בלי ספוילרים עכשיו? *בוכה*
 

As I Am

New member
מה את תעשי בלי ספוילרים?! ../images/Emo103.gif

מה אני אעשה איתם??
אתם יודעים איך הלכה לי העונה הרביעית בגלל הספוילרים? וכל הפורום יהיה מפוצץ בהם, אין סיכוי שאני אוכל לא לקרוא אותם... *מתפרצת בבכי* זה לא מגיע לייי!
 

HuGo Hell

New member
poor poor linn...../images/Emo10.gif ../images/Emo1.gif

יהיה בסדר. פשוט אל תהיה בפורום. אני הולך לפתוח את ההודעה לעבור עם העיניים בריפרוף ולסגור. *משקר* אהההההה!! לין אי אפשר לעשות חוק שלא יהיה ספוילר? כי אף אחד לא רוצה ספוילרים. רוצים לראות את עונה חמישית בלי ספוילרים. (מעניין מה קרה לאלה שראו את עונה שלישית עם ספוילר LOL) מי שקוראת ספוילרים זה רק תום, יותם וסם.
 

As I Am

New member
אני לא אהיה בפורום? ../images/Emo103.gif

אוקי, תן הצצה לראש העמוד. יופי. מה כתוב שם..? אני אעזור: "בהנהלת: As I Am"... אם אני לא טועה, חלק מתפקיד הניהול הוא גם להיות בפורום, לא..?
 

HuGo Hell

New member
ייפ.. פשוט אממ.. ../images/Emo1.gif

עזבי חשבתי לתת לך עצה תושבה אבל מה שחשבתי זה "אל תהיה בפורום". אמ.. תעשי מה שאני לא עושה. תפתחי את ההודעה שיש וי ואל תקראי. ::) זה אמור לעבוד..
P.S come to the chat ::)
 
למעלה