שלום לכל הנוכחות....

ל י א ו

New member
שלום לכל הנוכחות....

כמו שפרידה מהסידרה ג´וני אומרת... טוב מי שלא יודע התחלתי ללמוד ב-19 לאוגוסט [ואתם בשביתה...]טוב אם אני אשכח או לא אספיק שתהיה לכם:
שנה טובה
ו...באתר למטה יש פינת "מדייה" שם בפינת "טריילרים" יש טריילר לעונה 5 וזה לא הטריילרים מ"צארמד- נט" ו...
אם פגעתי במישהו בזמן האחרון[ראש השנה מבקשים סליחה...] הוגו או כל אחד אחר,אם אתם יכולים שימו קישור ישר לעמוד של הטריילר כי לי זה לא מצליח...
 

HuGo Hell

New member
כולם כבר מכירים את זה =/ ../images/Emo1.gif

ועשית לי משהו שאני לא יודע? (או שאתה סתם מבקש ממני סליחה
)
 

HuGo Hell

New member
*פה פעור* זה הטרילר המלא!!!../images/Emo1.gif

זה המלא!! זה המלא!! פיבי ניראת פצצה!! אנשימים!!!!!!!!!!!!!!!!
 

As I Am

New member
וווואווו ../images/Emo99.gif../images/Emo103.gif

עונה חמישית עונה חמישית עונה חמישיייית! (ותקלטו, אני עוד בפרק 20 של הרביעית... o_O). האאא... ה-22 בספטמבר כל כך רחווווק ;-; אני רוצה עכשיו!!
 

Ophel McNeil

New member
טריילר שלם ל501....

הנה הלינק ה... יותר ישיר - http://www.cjonlinecentral.com/charmed/media/trailers/trailerspageindex.htm קודם כל - האיכות של הטריילר עצמו לא משהו, אבל כרגיל - הוא מהמם! וחושף הרבה יותר מעלילת הפרק. העיצוב מדהים, כרגיל, והפרק נראה לי יהיה אפל... ומדהים. מה גם, מופיעה בו השחקנית שמשחקת את אודרי ב"ג´ק וג´יל". כרגיל, מטריילר לטריילר, הפרק נראה יותר מצוין.
לטריילר.... אמנם זה נראה מבחינה חיצונית כאילו זה חזור על עלילת הבאנשי (פיבי נהפכת לבת ים בגלל קול יאדה-יאדה-יאדה), אבל אני מקווה שהיוצרים לא ימחזרו.
ופייג´ שולטת כרגיל!
 

HuGo Hell

New member
../images/Emo58.gif לטריילר.

הוא יפיפה!! פיבי ניראת שם ממש יפיפה!!
מה שלא הבנתי איפה פייפר? ולפי מה שהבנתי. קול עשה משהו שפיבי תהיה בת-ים וככה תיפרד מכוח השלוש. וואוווווו זה הפעם ה10 שאני רואה את הטריילר.
 

Ophel McNeil

New member
אני הבנתי אחרת. ../images/Emo58.gif לטריילר.

שאודרי (ג´ק וג´יל), שהיא בת ים, מנסה לשכנע את פיבי לוותר על מקומה בכוח השלוש ולהפוך לבת ים, כדי שהרגשות שלה לקול יקהו (יעני הכאב שהיא חוותה ממנו וכו´). היא גם מציינת שאין תחושת חופש יותר גדולה מזה וכו´ (פתאום זה מזכיר לי סמים
). פייג´ אחרי זה די צורחת על קול בגללל זה (יו גו פייג´!
). ואתה פייפר וליאו רואים בסצנה שפייג´ וקול כורעים איפה שפיבי נמצאת, ופייג´ מבקשת ממנה להושיט לה יד. רואים אותם מאחורה. אגב - שימו לב שכל הפרק עצמו מתרחש במקומות אפלים. ומתחת למים, שזה לדעתי רעיון נהדר! (סם: "אפילו בבאפי לא היו צילומים מתחת למים!"). העיצוב פשוט מוציא עיניים ביופיו. גם פיבי על הסלע.... אני באמת חושבת שמעולם לא צילמו פרק של צ´ארמד רחוק כל כך מסאן פרסיסקו. חסר להם שזאת לא העונה הכי טובה של כמושפות!
 

HuGo Hell

New member
אז ככה: ../images/Emo58.gif לטריילר

אני הבנתי ש: בת הים פנתה למכושפות לעזרה. (היא קיבלה רגליים וכל זה בזכות קול). ואז פיבי נהפכה לבת ים. מה שבת הים אמרה זה שבנות ים חופשיות (מה שקול רוצה שפיבי תתרחק מכוח השלוש) ואז עוד משהי אמרה לקול "זה הכל באשמתך. אתה רצית שהיא תהפך לבת ים. בקיצור. פיבי הופכת לבת ים. ולבסוף היא רוצה להישאר ככה. (מזימת קול שפיבי תעשוב את כח השלוש) ואם פיבי תישאר בתולת ים עד חצות היא תישאר ככה לכל חייה וזה למה שקול התחרט בסוף. ופיבי רוצה להמשיך להישאר בת ים. ואת צריכה בדיכת עיניים. כי בת הים שעל הסלע זאת בת הים האחרת לא פיבי. והבת שמדברת עם קול. זאת מישהו אחרת.
 

HuGo Hell

New member
או שהיא כן פיבי ../images/Emo58.gif

על הסלע. אבל עדיין זאת שמדברת עם קול היא משהי אחרת.
 

HuGo Hell

New member
אוו קיי!!| את צודקת!! אני טועה!

את צודקת אני טועה. *הולך לעשות בדיקת עיניים בדחיפות*.
 

As I Am

New member
אבל.. אבל.. אבל.. ../images/Emo103.gif

*מגמגמת* אבל אני לא אוכל לחכות שבוע מפרק לפרק... ;-; היה כל כך הרבה יותר קל לצפות בכל העונה הרביעית פרק אחרי פרק... האא... אני צריכה לחזור על כל הפרקים. שוב. ושוב. ושוב. *מבט מזוגג*
לטריילר
איזה טריילר מדהים! ואני חולה על המשפט של פייג´ שם, כשהיא צועקת על כל... אבל זה כל כך לא הוגן מצדם להראות לנו אותו כל כך הרבה זמן לפני הפרק!!
ד"א, עוד פרק אחד ואני מסיימת את העונה הרביעית. לא רוצה!
 

As I Am

New member
../images/Emo99.gif../images/Emo103.gif

ראיתי הכל ראיתי הכל ראיתי הכל ראיתי הכללללל *מקפצת בהיפראקטיביות* זו באמת העונה הכי טובה!!
אהה... טוב, כרגע סיימתי, אז אני הולכת להוציא אותי איכשהו מהמצב הזה... o_O סליירס יעזור, ואני בדיוק זזה לחברה... אז... אם יהיה מישהו בצ´אט היום בערב הוא בטח ייזכה לביקור טופיקי במיוחד ממני
(22 בספטמבר? הספירה לאחור התחילה...
).
 

Charmed Gal

New member
עוד 20 יום!!!../images/Emo56.gif

למרות שעד שכולם "ישיגו" את זה בטח יקח כמה ימים. בקשר לטריילר-
הוא כל כך יפה!!!!! ואני אוהב איך שפייג´ צועקת על המפגר הזה! ואני חושב כמו אופל לא כמו הוגו, ההיא הציעה לפיבי להפוך לבתולה בלי רגשות או משהו וחופשיה וככה היא תוכל לשכוח מהדוב המפגר(קול). כמובן שהאחיות שלה מחפשות דרך להשכנע אותה לחזור...
 

HuGo Hell

New member
../images/Emo58.gif5X01-5X02../images/Emo58.gif../images/Emo1.gif

מה שקורה. בת הים נגשת לבנות לעזרה. ובדרך מספרת להן איך זה להיות בתולת ים. פיבי הופכת לבתולת ים כדי לעזור לה. ולבסוף היא רוצה להישאר ככה ולהיפרד מכוח השלוש. וייג´ מדברת עם קול שיעשה משהו. ואם פיבי לא תחזור להיות בת אדם לפני השעה (כך וכך) היא תישאר בת ים לתמיד. (אני חושב.. ולא לא היו רוצים שהיא תחזור לבת אדם כל כך מהר). ולבסוף קול אומר לה שהוא אוהב אותה והוא לא מוותר עליה.. והיא חוזרת לבת אדם בלע בלע בלע שידורים חוזרים... (זה כמובן אני חושב).
 

As I Am

New member
ספטמבר? ../images/Emo12.gif../images/Emo103.gif

אני שומעת מה שאני רוצה לשמוע...
אוקטובר, הא?
 

HuGo Hell

New member
../images/Emo12.gif אוקטובר? *.*../images/Emo1.gif

אז ככה ליני. ב-22 לספטמבר העונה החמישית יוצאת. ב-5 לאוקטובר היום הולדת שלי! (טעות בתאריך
) ב-3 לאוקטובר העונה הרביעית משודרת בערוץ שלוש.
 

PopPy

New member
אההההההההה!../images/Emo85.gif

עכשיו אני קולטת! העונה החדשה של מכושפות מתחילה ב22. העונה החדשה של יצפאן מתחילה ב22. העונה של מורדים מתחילה ב22. נולדתי ב22 (במאי
). מסקנה: 22 איז מיי לאקי תאריך!
 
למעלה