שלום לכל האירופאים וסופ"ש נעים וחם :)
S Sparker New member 18/1/03 #2 היי לילך... (יצא לי "הייל לילך"... טוב ששמתי לב... מיסטייפ משעשע... ובעצם לא...) את עדיין בארץ הקודש?? אם כן, תזמון טוב לברך לסופ"ש... (הבא?) בכל מקרה, גם לך...
היי לילך... (יצא לי "הייל לילך"... טוב ששמתי לב... מיסטייפ משעשע... ובעצם לא...) את עדיין בארץ הקודש?? אם כן, תזמון טוב לברך לסופ"ש... (הבא?) בכל מקרה, גם לך...
B blixgirl New member 18/1/03 #3 ../images/Emo51.gifלילך עברו עלי כמה ימים כבדים משהו חמתי בב"ח ואתמול ישבנו כל הלילה כמעט האיש ואני וארחנו חברה לחמי שהיה אבוד משהו בלי אשתו... היום עבר בשליחויות וביקור בב"ח ושינה טרופה להשלים קצת שעות... הולכת להשלים מה שהפסדתי בפורום... בליקסי
../images/Emo51.gifלילך עברו עלי כמה ימים כבדים משהו חמתי בב"ח ואתמול ישבנו כל הלילה כמעט האיש ואני וארחנו חברה לחמי שהיה אבוד משהו בלי אשתו... היום עבר בשליחויות וביקור בב"ח ושינה טרופה להשלים קצת שעות... הולכת להשלים מה שהפסדתי בפורום... בליקסי