שלום לכל האירופאים

Sparker

New member
היי לילך...

(יצא לי "הייל לילך"... טוב ששמתי לב... מיסטייפ משעשע... ובעצם לא...) את עדיין בארץ הקודש?? אם כן, תזמון טוב לברך לסופ"ש... (הבא?) בכל מקרה, גם לך...
 

blixgirl

New member
../images/Emo51.gifלילך

עברו עלי כמה ימים כבדים משהו חמתי בב"ח ואתמול ישבנו כל הלילה כמעט האיש ואני וארחנו חברה לחמי שהיה אבוד משהו בלי אשתו... היום עבר בשליחויות וביקור בב"ח ושינה טרופה להשלים קצת שעות... הולכת להשלים מה שהפסדתי בפורום...
בליקסי
 
למעלה