שלום לכל אוהדי חולון .. שלום לכולם ושנה טובבהה מקווה שהשנה נצעד כמה שיותר קדימה !!
I izik5555 New member 13/9/10 #1 שלום לכל אוהדי חולון .. שלום לכולם ושנה טובבהה מקווה שהשנה נצעד כמה שיותר קדימה !!
I izik5555 New member 13/9/10 #3 איציק .. האמת שאני לא מגיע הרבה למשחקים בגלל העבודה ביום שישי .. אני מבין שאתה מנהל הפורום האם תוכל לעדכן אותי בהחתמות שחקנים של השנה ?
איציק .. האמת שאני לא מגיע הרבה למשחקים בגלל העבודה ביום שישי .. אני מבין שאתה מנהל הפורום האם תוכל לעדכן אותי בהחתמות שחקנים של השנה ?
ש שלומי מרכז New member 13/9/10 #4 מחזור שני בני אילת בבית. מחזור3 יוצאים ליבנה אודי תעלה תלוח המשחקים
T thsi New member 14/9/10 #5 לא יאומן איזה שוער אדיוט... וואו http://www.youtube.com/watch?v=C80RG3bFDrA&feature=player_embedded
כ כיף לא נורמלי New member 15/9/10 #8 זה האתר של ההתאחדות למי שלא עלה: http://football.org.il/Leagues/Pages/LeagueDetails.aspx?LEAGUE_ID=62&SEASON_ID=12
זה האתר של ההתאחדות למי שלא עלה: http://football.org.il/Leagues/Pages/LeagueDetails.aspx?LEAGUE_ID=62&SEASON_ID=12