שלום לכולן...

סימבונת

New member
שלום לכולן...../images/Emo24.gif

זוכרות? אני עם ההריון המולארי, 3 שבועות אחרי גרידה,........ והעצב החונק... אז הייתי אצל הרופאה, לא יודעת היא הרגיעה או גרמה לי להמשיך להיות מבולבלת. נכנסתי לאולטסאונד אצל אשה מאאאאאד מנוסה, היא הסבירה לי על המצב, נשמעה שעברה הרבה מקרים כאלה, הסבירה לי שהיא רואה עוד שאריות ברחם, שאני צריכה לבוא לדופלר ביום ג'. ולגבי החשש הגדול מהכל- הסבירה שאם זו הייתה מולה שלמה, היינו יכולים לדבר חס וחלילה, בכיוון של התפתחות לממאיר וכימו'...... אצלי תתכן גרידה נוספת, אבל קודם נראה בדופלר מה המצב שם באופן מדויק יותר..... נכנסתי אל הרופאה (ד"ר פיקאר מירושלים- אמורה להיות רופאה טובה) היא אמרה לחכות לוסת (שאמורה להגיע בעוד שבוע, לבצע בדיקת בטא, דופלר ובטא נוספת, אז נדע יותר... ביום א' 9/8, אנחנו אמורים לטוס (לגבי זה אמרה "נו, באמת.. תישארו בארץ..." כשהסברנו שזה נחוץ מאד (הטיול המיוחל), אמרה "אחריות שלך") בקיצור, אני אחכה לוסת, שאמורה להגיע ממש בטיסה, 11 ימים לאחר מכן- אשוב לישראל ואבצע את הבדיקות, בינתיים אני שוב מבולבלת ומרגישה באוויר... (מה קורה אצלי שם בפנים ממש עכשיו???) אני יודעת שלא הרבה מכן מכירות את הענין, אבל אשמח לתמיכה...
 

קיטי08

New member
לא מבינה

אבל חושבת שאולי לסוע קצת ולנוח יכול לעזור לכל ההתמודדויות. שיעבור הכי קל שאפשר
 

מקוםבלב

New member
../images/Emo140.gifהיי סימבונת,

הרופאה הסבירה לכם למה לדעתה כדאי שתשארי בארץ? אני בהחלט מאמינה שאת יודעת בפנים מה נכון ומה מתאים לך. את צריכה ללכת עם מה שטוב ונחוץ לך. מקווה מאוד שהווסת שתגיע תשחרר את מה שנשאר בפנים ושהתוצאות תהיינה טובות. מאחלת לכם חופשה נעימה וכיפית והמון המון בריאות.
 

סימבונת

New member
הרופאה אמרה במעין קרירות כזו:

"תישארו בארץ.." אנחנו: "למה"? והיא: "אם יהיה דימום..." וזו אמירה תמוהה מאד כי הרי הוסת אמורה להגיע בדיוק בשבוע הבא (חודש אחרי הגרידה) (שזה די מבאס בגלל אטיול, אבל מילא...) אז איך אני יכולה להבחין בין הוסת לדימום אחר... הרי עד אתמול עוד יצאו "דברים" משם.... אמרתי לה את זה והיא אמרה: "זו אחריות שלך"..... אני בהחלט מקווה לטוב, מנסה לא לחשוב על זה בכלל, מתרכזת בהכנות לטיול ומקווה שבאמת יהיו תוצאות טובות!!! אבל יש בי כל הזמן מועקה שלא משתחררת...............................
 

מקוםבלב

New member
היי סימבונת,

אני יכולה להבין את המועקה. לאיפה אתם טסים? אם זה באירופה, או קרוב יותר אז פשוט לוקחים בחשבון שאם חס וחליליה יש בעיה את עולה על המטוס וחוזרת. חשוב לבדוק מה קורה עםהביטח הרפואי לפני שאת טסה כדי לוודא שיש כיסוי רפואי במקרה הצורך. אני מקווה שאחרי שתבדקי את הדברים ותדעי שאם יש בעיה את חוזרת , תסעי בהקלה . חשוב שתצאו ותהיו ביחד בחופשה. הנפש זקוקה לזה.
 

סימבונת

New member
אכן אירופה...

(סלובניה וקרואטיה) זאת הנחמה. תודה על כל התמיכה!!! זה פורום נהדר, עם תמיכה נהדרת! אעדכן בכל אופן........
 

babyn

New member
קרה לי מקרה דומה

לי אחריי לידה טיבעית ( iufd) בשבוע 39+3 , התחיל לי דימומים שלא נפסקו במשך חודש אז הלכתי לרופא אגב גם אני מטופלת בירושלים ברמות אשכול אצל ד"ר שימעונוביץ , אז הטכנאית שיפי עשתה לי אולטרסאונד וגם חשבו שזה מולה או שארית מהשילייה והיו לי מלא ציסטות ודימומים , אז הרופא נתן לי כדורים בשם provera ואחריי הטיפול קיבלתי מחזור ממש ממש קשה עם דימומים שלא פסקו וכאבים לא מהעולם הזה שנגמר תוך שבוע וחצי . לאחר מכן ניגשתי לעשות שוב אולטרסאונד והכל נעלם כנראה עוד לא התנקת מספיק אחריי הגרידה וזה פשוט צריך להתנקות יותר טוב . אני מקווה שזה מה שקרה גם אצלך ושלא תיצטרכי לעבור שוב גרידה .( אגב גם אצלי חשבו על גרידה ) אבל הכל יסתדר בסוף והרופא נתן לי אישור שאני יכולה להכנס שוב להריון. אני מקווה שהכל הסתדר אצלך למרות שלשתינו יש מיקרים שונים אך דומים.
 

סימבונת

New member
תודה... ועוד משהו מוזר- שוב דימום...

אני בטח אהיה יותר חכמה ואדע יותר פרטים על מצבי אחרי הטיול! מקווה שהכל יהיה בסדר, הגרידה הייתה ביום ה' בדיוק לפני 4 שבועות, עד יום א' היו לי דימומים, כתמים, גושים מוזרים שיצאו, מיום א'- נקי, היום כתמים חזקים על התחתון... האם זה מחזור? (אני מזכירה שהרופאה אמרה שלא אצא לחו"ל שמא יהיה דימום..) איך אדע אם זה עוד דמום או מחזור??? והאם זה משנה בכלל?
 

babyn

New member
אולי עדיף לך להתייעץ עם רופא

גם לי היו דימומים בחופשה אומנם לא רציניים ורק אחריי החופשה עשיתי את כל התהליך של הכדורים והמעקב . ממה שאני יודעת החופשה הזו תעשה לכם רק טוב ובאמת אתם צריכים אותה , אני נסעתי לאמסטרדם לעשות ( קצת ) סמים אבל בסך הכל נהנתי יחסית למצב ... אז אני יאחל לך חופשה נעימה תהנו עד כמה שאפשר ומקווה בשבילך שזה כלום ושהכל יתנקה במחזור ואם לא אז תתייעצי עם הרופא לקבל את הכדורים האלה כי הם עשו אצלי את העבודה . שיהיה שבת שלום.
איליי 24/4/09 ( שבוע 39+3 )
 
למעלה