שלום לכולן - אני חדש

Amos123456

New member
שלום לכולן - אני חדש

אני בן 31, גר בחיפה ומחפש חיפאית, שנראית ומרגישה טוב, עם ראש פתוח ושימחה בלב. ראיתי שיש פה שאלונים, אז בחרתי אחד ומילאתי מיד: מה הגובה שלך? 176 . מאיפה אתה? חיפה, לא במקור. מה אתה עושה בחיים? סטודנט . מה הסטטוס שלך? רווק. מצב חשבון בנק (נשמח לקבל דפי פרוט)? מרגיש טוב. איך הביצועים שלך במיטה? לפרט את המחמאות שאני מקבל? אני לא בטוח שזה עובר את הצנזורה של תפוז. בכל מקרה - נעים לשמוע אותן. מה דעתך על כלב שעושה PP בבית? שהמגדל שלו צריך לעשות לו יותר טיולים. לגדל בע"ח זו אחריות. מה אתה אומר על זה שאתה צריך לעשות סק"ס ביום שישי על הבוקר? סק"ס? מה דעתך להתחתן איתי אם אתה עונה על כת התשובות נכון? שאשמח לראות את התשובות שלך, ואני לא מתחתן כל כך מהר. אבל אדע את זה תוך חצי שנה שנה אם יש פוטנציאל. כתבו לי :)
 
../images/Emo142.gifברוך הבא ../images/Emo142.gif

תגיד, אם אני חיפאית לשעבר עם המון שמחה בלב ובחיוך ונוירוטית כמו אלי מקביל ? גם הולך
ברוך הבא
כבר אמרתי?
 

תשוקית

New member
חחח DD לא ידעתי שאת חיפאית לשעבר?יא

פשש...מה קורה כולן בורחות משם?
 

תשוקית

New member
.נכון...אבל היא יפה ביום...

רצועת החוף שלה הרבה יותר יפה מזו של תל אביב...יערות הכרמל יש רק בחיפה... ןהמשפחה שלי זה הדברים היחידים שגורמים לי לשוב אליה....
 

Amos123456

New member
אני חיפאי די חדש

ולומד להכיר את העיר ואת מקומות הבילוי היותר שווים. בינתיים מאוד נהנה מחיפה, מהאנשים ובכלל.. זוגיות רחוקה פשוט פחות מתאימה לי, הרבה יותר כיף לקפוץ אליה תוך כמה דקות כשמתחשק.
 

סופה10

New member
../images/Emo140.gif

הפרח והפרפר פעם אחת ביקש איש אחד מאלוהים פרח ופרפר אבל אלוהים שמע קקטוס ותולעת האיש נשאר עצוב ולא הבין למה בקשתו מתעכבת אח"כ חשב עם כל כך הרבה אנשים מה יש לי לדאוג ופתר זאת בחוסר עניין חלף זמן מה והאיש הלך לבדוק האם בקשתו נשכחה להפתעתו הרבה הוא ראה שהקקטוס הוציא פרח מקסים והתולעת הפכה לפרפר משגע אלוהים פשוט תיקן את השגיאה דרכו היא טובה גם אם נדמה לנו שלא אם בקשת ממנו משהו וקיבלת משהו אחר סמוך עליו הוא יודע מה אתה צריך באמת ברגע זה זה לא בהכרח מה שאתה מאחל לעצמך אלא מה שאתה צריך אם לא תקבל את כל משאלותיך, אל נא תהיה ממורמר הקוץ של היום יכול להיות הפרח של המחר בוקר טוב! שיהיה לכם אחלה יום סוף שבוע מקסים! פעם הייתי הקוץ כך אמרה לי מישהי מיוחדת היום אני הפרח!
 
למעלה