שלום לכולם

שלום לכולם

אני רוצה לרכוש מחשב ואני לא יודע מאיפה להתחיל ממעבד ואולי מהלוח אם? אני יודע שזה יכול להגיע לכל מקום ובעיקר נגמר בעניין הכסף שם בעצם הכל מתחיל, ויש גם את עניין הצורך. אני רוצה להשקיע במחשב עד 6500 שח זה אמור להיות כולל: מסך שטוח מעבד amd אם יש למישהו נסיון לא נעים עם המעבד שירשום וגם אלו שהמעבד משרת אותם טוב שיאמרו. על איזה לוחות אם אתם ממליצים ועם אילו אתם עובדים מקלדת אלחוטית - האם ישנם מקלדות שהם טובים מאחרים לעבודה ממושכת? עכבר אלחוטי - כמה חשוב שהעכבר יהיה נמוך ואולי גבוהה וגם מה דעתכם גם על עכברי רייזר (לאלו שמתנסים או התנסו) אשמח אם תספרו לי על חוויה לא נעימה על כל חלק שלא מילא את חובתו כפי שחשבתם שימלא. אודה לכל אלו שלא "יעלו" על האפשרות לפרסם את מקום עבודתם. תודה.
 

adia

New member
שלום לאפשרות../images/Emo140.gif

ראשית כל ברוך בואך.שנית אתה במצב טוב כי כבר הגדרת פחות או יותר מה אתה רוצה/מבקש מהמחשב כול תקציב. ע"מ שיוכלו לעזור לך חשוב מאוד לדעת מה יהיו שימושי המחשב.ולמה אני שואל?כי התמונה תשתנה אם תגיד שאתה רוצה מחשב למשחקים כבדים ו/או לשימושי משרד/גלישה/הורדות. אבל בגדול אני יכול להגיד לך שמעבדי AMD מאוד מומלצים היום לביצועים,איכות ומחיר ממעבדי אינטל,ואני יכול לומר כמעט בוודאות ממאמרים שאני קורא שגם בקידודי ווידאו אינטל מתחילה להזיע מול AMD. לגבי לוחות-אם אינך הולך על לוחות שמאפשרים OC אז המבחר הוא די סביר.וחשוב גם מה אתה רוצה מהלוח.לדוגמא האם אתה רוצה כרטיס רשת אחד או שניים. האם אתה רוצה כ.רשת אלחוטי ועוד כל מיני פיצ'רים מהלוח. עכבר אלחוטי-אישית לא אוהב ולא אוהב ולא אוהב(כגיימר זה בכלל לא רלוונטי עבורי).אבל כל ההתעסקות עם מטענים יוצר בעיות לא מעטות.לכן לא ממליץ,כנ"ל על מקלדת אלחוטית. לא ארחיב עוד,ממתין להתיחסות.
 
תודה על התגובה.

אני מחפש לוח אם עם לא מעט פיצ'רים א.wifi ב.2 כרטיסי רשת 3.כרטיס קול איכותי יותר מהסטנדרט אני בודק בהHWzone אך אני לא מוצא לוח אם שעולה על דרישות אלו. מקלדת אלחוטית ועכבר החלטתי לקנות אחרי שראיתי והתנסתי. אני רוצה מעבד שיחזיק לי מעמד/זמן וAmd נראים כההחלטה הטובה ביותר. אך אני לא מבין איזה סוג של מעבד מכל המוצעים באתר הוא הכי טוב הגעתי למסקנה שאני רוצה שקט, מהיר, ואני מבין שיש גם לוחות אם התואמות את המעבד. ראיתי לפני כמה חודשים באתר של Amd לוחות אם שהם ממליצים עליהם כתואמים למעבדיהם.
 

adia

New member
טוב

לא עשיתי חיפושים אבל הלוח שאני מכיר שיש לו שני כרטיסי רשת זה GYGABYTE K8NXP-SLI.יכול להיות שיש עוד לוחות אבל ממה שאני זוכר/מכיר אולי ל-DFI. שהם אגב לוחות מעולים(!!!) ל-AMD. ל-GIGA וכן ל-DFI יש ONBOARD כ.קול מצויינים.השאלה היא שוב-מה אתה עושה עם המחשב,שלא ענית לי.אם זה לשימושים רגילים הכ"ק שלהם ממש מצוין וב-DFI גם ניתן לשליפה לצורך השמת כ"ק ב-PCI.אם אתה מחפש כ"ק שייתן לך גם יציאה אופטית אז אתה עולה הרבה בדרגות(לדוגמא חיבור למע' ק"ב איכותית). האתר של AMD נותן לך כיסוי לכולם..זאת לא הבעיה..
. ממליץ לך לחשוב שוב על מקלדת/עכבר אלחוטי.
 
מחפש מחשב עם ביצועי

קול גבוהים מהרגיל.ובעיקרו שימוש גרפי וראיתי את הביקורת על הDFI ודווקה לא היה בשמיים אולי אנחנו לא מדברים על אותו אחד? אחזור מחר או מאוחר יותר הלילה תודה שוב.
 

frankthe

New member
אתה עדיין לא מבין אותנו

לכן אני לא יכולים לעזור לך. אז הנה השאלה (ואני על סף אי בקשת סליחה על הבוטות): איזו תוכנות לכל הרוחות אתה עומד להשתמש במחשב? עכשיו אתה מבין את השאלה? כי אם אתה מתכוון במשפט העלום "ביצועי קול גבוהים" לשימוש בתוכנת reason או cubase ודומותיהן (תוכנות אחרות לעריכת וידאו) - אין לך ברירה גדולה אלא ללכת לאחור ולקחת לוח אם עם ציפסט של nforce 3 ולא לקחת לוח אם עם ציפסט של nforce 4. למה? ככה! חוץ מזה - מה רע לא לקנות לוח אם נדיר ויקר עם שני כרטיסי רשת עליו אלא לקנות לוח אם "רגיל" ולהוסיף לו כרטיס רשת בעלות של 40 ש"ח? בשביל מה יש תעלות pci על הלוח? שבוע טוב!
 
תודה על התגובה

אין צורך בסליחה יא ברברי! ותודה על הקישור - אם תוכל להסביר מעט על הדברים הנאמרים שם (לא שאני ממש אצליח להבין ב4 בלילה..) מכיוון שאני רוצה להשתמש reason and CuBasse בהחלט רק שאני לא יודע לאיפה זה חותר..יש עלי צורך בלקנות כק נוסף?
 
למעלה