שלום לכולם..

לולי 84

New member
שלום לכולם..

יש לי רשת בבית עם ראוטר של אדימקס. מחשב שולחני עם חלונות XP PRO ומחשב עם רשת אלחוטית עם חלונות 2000. הרשת עובדת בשניהם, אני רואה את המחשבים בתוך הקבוצת עבודה אך שאני מנסה לשתף קבצים אני לא מצליחה להכנס. מבחינת הרשאות הכל נראה תקין. במחשב של חלונות XP עשיתי את התהליך של יצירת רשת ביתית, בחרתי ב WIZARD שם באחר ובחרתי בתצורת הרשת שלי. הבעיה היא שהידסק "הפעלה" שהם יוצרים לא מתאים לחלונות 2000 כך שהמחשב השני אומנם מזהה את הקבוצת עבודה אבל לא עבר את התהליך של המחשב השני. מישהו יכול לעזור לי???
 

לולי 84

New member
שאלה נוספת

מה אם אני רוצה שהסיסמה למחשבים תהייה שונה? אני לא רוצה שתהייה גישה למשתמשים למחשב שלי אלא רק לתיקייה של ה SHARE שמשותפת לכל המשתמשים במחשב זה בחלונות XP היא זו שתהייה משותפת ברשת. מה עושים.?? תודה ושב.
 

rokey33

New member
ת:

אז תשתף רק את התיקיה הזאת ולכול מחשב תגדיר סיסמה אחרת--ז"א מי שרוצה גישה למשאבי הרשת שלך יצטרך להקליד סיסמה שתאפשר לו לגשת לתיקיה הספציפית וככה תמשיך לכול מחשב.
 
כלומר ..

אם הבנתי נכון.. מה שאתה אומר זה לעשות שם משתמש זהה לכולם שזה בסדר, ולעשות סיסמה שונה בכל מחשב. אם כך אז מה ההבדל אם שמות המשתמשים הם שונים? ניסיתי לעשות במחשב של ה XP משתמש אדמניסטרטור, מאחר ושלי שם אחר רציתי פשוט לשנות אותו אבל הוא אומר לי שאי אפשר שניים זהים והוא לא מאפשר למחוק את המשתמש הבנוי בחלונות כי הוא .. בנוי בחלונות. מה אני עושה במקרה הזה? וגם.. נניח ושיניתי את 2 המחשבים ל ADMIN או משהו בסגנון.. 1. האם בחלונות XP אני פשוט משנה את שם המשתמש בלוח בקרה וזה מספיק? 2. בחלונות 2000 איך אני דואגת להעביר את כל המידע למשתמש אחר ושכל התוכנות יעבדו (בהתחשב בזה שאין לי את הדיסקים שלהם להתקנה חוזרת. תודה שוב..
 
למעלה