שלום לכולם...

zzzny

New member
שלום לכולם...

איפה אני יכול למצוא פרטים על ליגת ראלי בארץ?? מתי העונה?? כמה ליגות יש?? ועוד כל מיני.... תודה מראש.
 
../images/Emo140.gif רק ראליים

יש ליגה המאורגנת ע"י מסע מעולם אחר למידע נוסף, אתר ג'יפטריפ ויש את ראלי חוצה ישראל שנדמה לי מאורגן ע"י המרכז הישראלי לסיור ותיירות מה עוד? יש את ליגת ראלירייד (של היימן הצעיר?) לא בטוח שעדיין פעילה אבל בדוק בעצמך.. מי מה איך למה כמה- בקישורים
 

בנדורו

New member
באתר העמותה היתפרסמו פרטים

לגבי הארוע בשבת הבאה.המרוץ יערך בגבעת המורה בסיגנון ספישל טסט. כמו שזכור לי משנה שעברה,המסלול אינו קשה ואינו שובר עצמות ואופנועים.לכן כל מי שחסיד של רכיבה זורמת יותר ממוזמן למרוץ.כל מי שזה מדגדג לו ורצה להישתתף ומכל מיני סיבות ירד מהענין.אז הנה בא עלינו לטובה המרוץ הזה ונוכל לכפר על כל חטאי אי הישתתפותנו במרוצים שנה שעברה. היה נחמד מאד באם מישהו מחברי ועד עמותת רוכבי השטח. היה נכנס לפורום ואןמר את דברו ומעודד חברי פורום לבוא למירוצים. ברמן אוריה עמית גול או כל רוכב בכיר הבמה ש-ל-כ-ם.
 

ShelbyCobra

New member
האם יש מירוצים שיתאימו לרוכב מתחיל

עם DR350? מתחיל אומר משהו כמו חצי שנה של רכיבות-פעם בשבוע..
 

ShelbyCobra

New member
למה מחייבים בן זוג? כל מירוצי הראלי

של העמותה ודומים לה לא יתאימו לרוכב מתחיל עם DR?
 

YarivNh

New member
למה לא תנסה קודם לרכב באחד ממסלולי

העמותה שבו נערך מירוץ, ואז תחליט אם זה מתאים לך או לא ?
 

hbro1

New member
700 ש"ח

זה מה שיעלה לי להתחרות בשבת!!!
לפי החישוב הבא: עמותה-300ש"ח המירוץ-200ש"ח דלק לאופנוע ולאוטו עד לגבעת המורה מת"א-200ש"ח וכמובן נישנושים למינהם שלא הכנסתי לחישוב. אני מאוד רוצה להתחרות אבל
אחרי זה ברמן מתפלא שאין מתחרים.
 

hbro1

New member
תשובה לעניין...../images/Emo31.gif

שנה שעברה התחריתי בכמעט בכל המירוצים, וסביר להניח שגם השנה, למה? כי זה נתן ערך מוסף לרכיבות שבת ודחף אותי לנסות יותר באימונים. אבל דפוקים כמוני אין הרבה חנן, ואם לא יגיעו יותר רוכבים למירוצים אז לא תהיה לך עמותה, ותוכל להמשיך לשבת למדוד זמנים לטרקטורונים מצחינים במודיעין. אני לא יודע מה איתך אבל 700ש"ח אצלי לא הולכים ברגל בכלל!!! תודה על הזילזול, נתראה בשבת.
 

hananlv

New member
אחד משלוש - או שתמצא לך ספונסר

או שתגייס את הסכום הדרוש ותסתום את הפה או שפשוט אל תבוא. אני לא רואה מה500שקל שלך אפילו לא שקל אחד בודד כך שאני לא חייב לך שום דבר- להיפך.
 

hbro1

New member
תשמע אתה חוצפן

מישהו בכלל התלונן אליך? כתבתי הודעה כללית בפורום על מה שמפריע לי. ביקשתי שתתייחס? כתבתי לך מייל פרטי? כל רצוני הוא לקדם את הספורט המוטורי- שנה שלמה באתי והשתתפתי בלי שום סיכוי לפודיום משתי סיבות 1. כי נהניתי 2. כי הרגשתי שאני עוזר במשהו. מישהו הסתכל לך בכיס? אתה ממורמר? אל תארגן מירוצים! אתה רוצה מירוצים של אוריה נגד גלילי ושלום נגד יוני בלבד? תארגן אותם בפטוצאטו השכונתי- אם לא יבואו מתחילים וימלאו את השורות לא יהיו מירוצים נקודה! אל תעכיר את האווירה- אני בא בשמחה ומשלם די בשמחה, זה פשוט לא קל כלכלית אם אני לא אבוא זה בגלל תשובות בסגנון שלך. בוא נגמור את זה פה- אני איתך בקטגוריה השנה אז נריב במסלול פייר?
 

hananlv

New member
את זה אתה כתבת :

"אחרי זה ברמן מתפלא שאין מתחרים" לאיזה תגובה בדיוק ציפית? אולי תסביר מה רצית לומר בזה? מה נראה לך שאנחנו לא יודעים שמדובר בעלות כבדה לרוכב הממוצע? מה ציפת - שנוותר על ההפקה? על האמבולנס? על הביטוח? על מה אתה מציע בדיוק לוותר? או שמא והרבה יותר חמור מזה - שמה שמשתמע מדברייך הוא שברמן מנגב אחוזים לכיסו?
 

hbro1

New member
אתה מתעקש

קוראים לזה ביקורת קלה- לא משתמע מזה כלום!!! בטח לא ציפיתי לתגובה כמו "תסתום את הפה" או כמו הפנינה השניה שלך "פשוט אל תבוא". אני אהיה שם בשבת וגם אשלם את הסכום הזה אבל סביר להניח שלא כל חודש כמו שרציתי-זה פשוט לא מתאפשר כלכלית. אולי תסביר לי למה דמי החברות בעמותה קפצו אם אני לא טועה הם לא היו 300 ש"ח לעונה שנה שעברה?
 

hananlv

New member
דמי החבר קפצו בגלל הביטוח

בשנה שעברה לא עשינו ביטוח - לאור פסק הדין במשפטו של דני אוחנה (אתה יכול לעיין בנושא כאן בפורום בערך לפני חודשיים) מצאנו שלא נוכל להמשיך ולנהל מרוצים ללא ביטוח - פשוט הסיכון האישי שלנו וגם של הרוכבים גדול מדי. לצורך רכישת הביטוח נאלצנו לעלות את דמי החבר - ההצעה הועלתה בפני כל הרוכבים שהשתתפו במרוץ הקיץ והתקבלה בהצבעה פה אחד. יתכן שההחלטה הזו תביא בסופו של דבר להוזלת המרוצים!! היות וחלק גדול מהספונסרים הפוטנציאלים נרתעו עד היום מלממן מרוצים מהפחד שגם הם ישובבו לתוך תביעות נזיקין.
 

hbro1

New member
הלוואי

בקיצור- אתם צריכים מתנדבים לX-Y או-Z תכנס לפורומים השונים ותודיע, אתם מחפשים בעלי מקצוע מסויימים שיעשו קצת עבודות חינם למען העמותה שוב תעלה הודעה ואני בטוח שתמצא. לא נוכל לעזור אם לא נדע. יאללה חלס עם השירשור הדפוק הזה, יום רביעי מתאמנים
שבת פודיום
או
 

hananlv

New member
מתנדבים זה נחמד - אבל אי אפשר

לבנות אירגון לטווח הארוך רק על מתנדבים
 

yules

New member
חנן, אין צורך להיות כל כך מתגונן

hbro1 סה"כ קיטר, ובצדק. ספונסורים לא יהיו למתחרה הממוצע, לא יעזור כלום. אבל הגישה הזאת די מבעסת. ואני, שנהנה גם כן לארגן ארועים (כמו המפגש בכוכב יאיר, ועוד רכיבות) ושוקל לבוא להתחרות ביום שבת רק כדי לתמוך בספורט, שוקל שנית. יש פה הרבה מתחרים פוטנציאלים, שהשיקול הכלכלי הוא לא הסיבה שהם לא מתחרים.
 

Blue Hole

New member
שתי שאלות כלליות

1. כמה חברים יש בעמותה כיום? 2. ככל שיהיו יותר רוכבים העליות ההשתתפות במירוצים תרדנה? ברור לי שלארגן עמותה ומירוצים בסדר גודל כזה כרוך בעלויות לא קטנות כמו שציינת ביטוחים, אמבולנס,הפקה וכו' כך שהמטרה העיקרית בעוד צד העליות הוא די קבועה היא בלהביא יותר רוכבים לעמותה, מה שיוריד את המחירים בצורה משמעותית?! JUST MY 2C
 
למעלה