שלום לכולם

שלום לכולם

אני חדש בפורום הזה, אני שמח שסוף סוף מצאתי פורום על דיאטה. תראו אנשים, אני לא מגזים - היום נכנסתי למן חיפוש מאסיבי באינטרנט לגבי מאמרים של דיאטות, ואני כבר אחרי 4 שעות של עיונים וקריאה לעומק. אני אומר לכם, עדיין לא התחלתי את הדיאטה המיוחלת אבל המאמרים האלה הצליחו כ"כ להעלות לי חיוך על הפנים מפני שאמרתי לעצמי "פשוט מדהים, אני יודע על מה הם מדברים... הייתי שם, אני מכיר את זה". מקווה לשתף אתכם בחוויות לכשיגיעו אם יגיעו ואכן יהיה טוב. חג עצמאות שמח לכולכם. אורן.
 
ברוך הבא!

טוב שאתה מתעניין לפני שאתה מתחיל דיאטה ככה תדע לא לעשות שטויות שאנשים עושים מחוסר מודעות.... שיהיה המון בהצלחה ואתה מוזמן לשאול כל שאלה שעולה לך או סתם לשתף אותנו כמה בוטנים אמריקאים אכלת היום.... חג שמח!
 

17sweet girl

New member
היי אורן!!

ברוך הבא
לגבי מאמרים..אני לא יודעת מה קראת אבל יש הרבה מאמרים שלא שווים כלום. אני ממליצה לך לקרוא את מאמרי הפורום!!! בהצלחה ולילה טוב
 

אביטל25

New member
היי ברוך הבא!

לפני שהתחלתי לכתוב פה קראתי את המאמרים שיש בפורום וגם אני הייתי עסוקה בהם זמן לא קצר. מה זאת אומרת היית שם?? הכוונה שכבר עשית אי אלו דיאטות?? בהצלחה בכול אופן וחג שמח!
 
טעיתי כשאמרתי

"הייתי שם". כלומר, אני עדיין נמצא שם. ברור שניסיתי מיליון ואחת דיאטות. היום אני לא מתחיל בדיאטה כי אני יודע שאחרי 3-4 ימים אני נשבר, ועל זה בדיוק היה מדובר במאמרים, לדוגמא. קראתי את המאמרים של הפורום, עליהם דיברתי בעיקר. חוסר האמונה אצלי הוא עדיין עצום, אבל איך אפשר שלא להעלות חיוך אחרי שקוראים בעיינים שלכם דברים שפשוט מתארים אחת לאחת את המצב שבו אתם נמצאים ואומרים "הוי, כמה זה נכון...". ב-30 לחודש יש לי תור לדיאטנית... צריך לעבור בדיקת דם (בהההההה!!!). הוי... בהנחה ואני אתחיל את זה בקרוב, נסו לתאר כמה אני אצטרך אתכם כאן. בא לי לבכות רק מהמחשבה שאני אתחיל ואשבר ישר (מכיר את עצמי). לילה נפלא לכולכם. אורן.
 

אביטל25

New member
צריך למחוק את המושג דיאטה

אני חושבת שזאת התחלה טובה. החוכמה היא באמת לשנות הרגלים, ואני לא אומרת לשנות הכול בבת אחת, אלא כול פעם משהו. בהתחלה אולי לוותר על משקאות מתוקים, להחליט שאתה שותה הרבה מים, לעבור למזונות בריאים יותר, כול פעם להציב מטרה, לא להרוג את עצמך ובטח שלא לרעוב. אני לא מונעת מעצמי כלום ואם בא לי גם אוכלת, זה לא אומר שאוכלים הכול מהכול, אבל בהחלט אפשר לאכול דברים אהובים. למה לבכות?? ולמה לא להאמין בעצמך ולפסול ישר מהתחלה?? תן לעצמך הזדמנות! ובטח שאנחנו כאן, אז שוב בהצלחה!
 
שלום אורן ברוך הבא לפורום..

קראת גם את מאמרי הפורום? הם מאוד מאוד מומלצים
. שיהיה לך המון המון בהצלחה, ואל תדאג -יהיה טוב ואתה תצליח, פשוט תאמין בעצמך!
 
למעלה