שלום לכולם

Gandalf24

New member
שלום לכולם

בקרוב לחברה שלי יש יומולדת 28 התקציב שלי לא מי יודע מה, מוגבל השנה, לעומת שנה שעברה שפינקתי אותה מכל טוב. במסעדה, ברוסו בר שוקלים להזמין חברים, ואז אני משלם עליה גם סכום של 150 שקל... איזה מתנה אני יכול לקנות ולבזבז כמה שפחות, משו לעניין, דברים לא יקרים למדי, אולם נוגעים ללב, אמיתיים, כנים...מהסוג שהיא תעריך. היא מודעת למצבי הכספי כיום, אנחנו שנה וחצי יחד. אני בטוח שהיא תבין, ושבכל רגע שמצבי ישתפר, אוכל לקנות לה את מה שאני באמת רוצה לקנות. מה עושים?
 
אמ...

אורית (פלפלת) עשתצה משהו מדהים, אפשר קצת לשנות כדי שהתקציב יהיה קטן יותר ולוותר ל הבילוי הזוגי, אבל בגדול זה הולך כך: • בלונים ומשפטי אהבה...ו pilpelet4u ו 02:49 | 30/07/04 משהו שעשיתי לחבר שלי... אני רושמת את זה כמו שעשיתי לחבר שלי ואפשר לשנות ולשדרג לפי הצורך... תליתי בכל החדר בלונים שנופלים מלמעלה, בכל בלון גילגלתי דף שבתוכו סיבה אחת למה אני אוהבת בו (אני אוהבת בך ש... אתה לא מעיר אותי בלילה גם אם אני לוקחת לך את השמיכה - וכל מיני כאלה אישיים), בתוך בלון אחד גילגלתי מפתח לקופסא. בכניסה לחדר היה על כסא קופסא (שאני הכנתי וחרטתי עליה "EVERYTHING I DO I DO IT FOR YOU" שזה גם השיר שלנו וגם מתאים למטרה של הקופסא שבעצם בה הוא ישים את כל הדברים שעשיתי ואני אעשה לו(מכתבים וכו') ועליה נייר קלף מגולגל שבו הסבר למה שהוא צריך לעשות שזה לפוצץ בלונים עד שהו אמוצא את המפתח. בתוך בקופסא שמתי זוג כרטיסים לחמת גדר וברכה מהלב. עשיתי אור חלש, שמתי את השיר שלנו ברקע... והוא עשה הכל לבד כמובן וכשהוא סיים אני הגעתי... רשמתי על הקלף עם ההסבר ככה: "לחן אהובי מולך נמצאת קופסא לא קטנה שבתוכה מסתתרת מתנה לא גדולה את המפתח לקופסא תמצא במו ידיך באחת הסיבות שבגללן מנעול ליבי נפתח אליך קח סיכה וכך תגלה בכל בלון סיבה אחת מתוך מיליון כל סיבה היא מתוך הלב למה ליבי בך התאהב לאחר שתגלה מספר סיבות באחת מהן תמצא מפתח כמו באגדות בעזרתו תפתח את הקופסא שתשמש אותך גם בעתיד ובה תמצא מתנה זוגית, כדי שניהיה ביחד תמיד ! בהמון (לב) אורית" בבלון שבו היה מגולגל המפתח לא רשמתי סיבה אלא רשמתי "בלון אחר בלון הוביל אותך למפתח של הקופסא כמו שסיבה אחר סיבה הובילה אותך לפתוח את מנעול ליבי" מתאים? צריך עוד רעינות? כן בכיוון? לא בכיוון?
 

Gandalf24

New member
וואו

זה כזה מדהיםםםםםםםם !!! אבל אפשר במקום המתנה הזוגית הזו, רעיון אחר? משו כמו לא יודע מה..תציעי את..
 

KarinDi

New member
המתנה בפנים

יכולה להיות הרבה יותר פשוטה-תחתונים וחזיה, הזמנה לארוחה, תכשיט פשוט, מסגרת לתמונה עם תמונה שלכם, לוח שעם, ספר וכו... מה היא אוהבת?
 

Gandalf24

New member
בעיה..

יש הרבה שהיא אוהבת שלא בתקציב שלי, הרעיון הוא מה כן אפשר לקנות שיהיה בתקציב נורמלי, לא יקר, משמעותי. תאמיני לי אולי זה נראה קמצנות אבל זה ממש לא. שנה שעברה עשיתי לה יומולדת פשוט מדהים, והשנה התקציב שלי מוגבל לצערי והיא מודעת לזה.
 

ShirShir

New member
אין שום בעיה...../images/Emo9.gifעוד רעיונות....

תוכל לקנות מתנה קטנה (עגילים, צמיד, צעיף וגרביים....) ולהעניק לה את המתנה בצורה ססגונית ומיוחדת.....
להחביא בתוך בלונים..
לעטוף במיליון עטיפות (אפילו ניירות עיתון וניירות צבעוניים) [כמו משחק "החבילה" כשהיינו ילדים]
או להחביא משהו קטן בתוך עוגה / מאפין... עוד כל מיני רעיונות שאולי ייתנו לך השראה.
 

ShirShir

New member
ויש לי שאלונת:

אתה מחפש רעיון למתנה או איך לחגוג איתה
 

Gandalf24

New member
רעיון למתנה

זה דווקא, אבל שמעתי המון רעיונות שאני אנצל באירועים נוספים שלנו
 
למעלה