שלום לכולם...

kilalot

New member
שלום לכולם...

שלום לכם, אני בן 20, חייל.... אני כותב בהרבה קהילות בתפוז והחלטתי גם לכתוב בפורום הזה... אז ככה, יש לי חברה כבר 3 וחצי שנים ויש לי כמה שאלות בנוגע לסקס שלנו... האם אתם רציניים??? אפשר להעלות כאן שאלות רציניות??? או שזה פורום של צחוקים וכאלה (כי בסקס יש המון המון המוןןןןןן צחוק)..... יש לי בעיה שלדעתי היא דיי רצינית בנוגע לסקס... תעזרו לי...??
 
אני מציעה שתנסה אותנו../images/Emo13.gif

לא לקחת ברצינות צחוקים אם יופיעו כאלה.יש פה מספיק גולשים שגם יענו ברצינות אם הם רק יכולים. בכל מקרה,אפשר להעלות שאלות בנושא גם בפורום זוגיות וטיפול מיני וטיפול מיני ומיניות. במקביל
 

נצנצ

New member
אנחנו רציניים....

טוב דיי ברצינות עכשיו... אמנם זה פורום על סקס, אבל אין פה צחוקים יותר מידי <אלא אם כן שואלים שאלות מפגרות מידי- ולא נראה לי שאתה כזה>, תנסה, מה יש לך להפסיד?
 

kilalot

New member
אוקיי... אז אני אנסה...

טוב, אז ככה, יש לי חברה כבר 3 שנים... התחלנו לשכב לפני שנתיים וחצי בערך... כמובן שבהתחלה הכל כיף, מהנה ומלאאא ריגושים... איפה לא היינו??? עשינו סקס במלא מקומות, שלל תנוחות וכל הדברים הטובים... היום, לאחר שנתיים וחצי אני מרגיש (ואני בטוח שגם היא מרגישה כך) שאנחנו עושים סקס רק בגלל שאנחנו זוג.. ולא כי באמת אנו רוצים בזה.. שלא תבינו לא נכון.. אנחנו עדיןן אוהבים מאוד מאוד מאוד אחד את השני... מאוד!!!!! אבל הכיפיות בסקס נעלמה, ואין לי מושג למה... יש למישהו עיצות איך לשפר את זה, כי זה ממש חשוב לי??? השאלה השנייה שלי היא כזאת, דרך אגב, אני בחור מאוד רגיש וביישן וממש קשה לי לכתוב, אבל אם כבר אז כבר.. תראו, במהלך הסקס שלנו, שהוא בערך בין רבע שעה לחצי שעה, אנחנו מבצעים שלל תנוחות, כולל אוראלי הדדי, רגע לפני שאני מרגיש שאני הולך לגמור אני מודיע לה ושואל... "את יכולה לגמור"??? היא תמיד אבל תמיד אומרת כן!!!! תמיד!!!!! אבל משום מה זה לא נראה לי... אז אני גומר והיא כנראה מביימת את האורגזמה שלה.. שלפעמים זה ממש שקוף שהיא מביימת ובכך הכל מסתיים... הקטע הזה מאוד כואב לי.. מאוד!!! אני רוצה שהיא תהנה בדיוק כמוני, הרי סקס זה הדיי וזוגי, אין סיבה שהיא תהנה פחות.... אני רק חושב מה היה קורה אם אני לא הייתי גומר לאחר סקס, וכבר אני מקבל עצבים!!! (חחחח..) האם אני כל כך גרוע?? האם אני לא יודע לספק בחורה???? אני מרגיש לא טוב עם זה... מה עושים????????????????????????????? תודה תודה...
 
אני אנסה../images/Emo13.gif

אתם מדברים על מה שעובר עליכם?כי זה נורא חשוב. מאוד חשוב שתשאל אותה על העניין הזה של האורגזמה ותסביר כמה זה חשוב לך וכמה אתה מרגיש רע עם התהייה... ולגבי הכפיות בסקס...אולי זה מושפע ממשהו אחר בקשר?אולי הקשר נכנס לשיגרה שלא נוחה לכם?
 

forestdevil

New member
תשובה אחת בינתיים...

אם הכל מאוד סטנדרטי, אז אולי כדאי שלא תעשו סקס לאיזה שבוע? שבועיים? אחרי זה אני בטוח שיבוא לכם יותר. דברים כאלה צריכים להעשות כי רוצים, לא כי הם חלק משגרה. דבר שני. מה זאת אומרת שאתה שואל אם היא יכולה לגמור? שמע, נשים הן לא כמו גברים. אם זה מגיע, ואתה ממשיך לעשות הכל בסדר זה ימשיך להגיע, היא תגמור. היא לא תעכב את זה, כי היא לא צריכה. נשים יכולות לגמור אפילו שמונה פעמים ברצף, אין לה מנגנון שאחרי פעם אחת היא לא יכולה להמשיך, זה קיים רק אצלנו. (וכל המתחכמים... תחסכו מאיתנו) אין כזה דבר "את יכולה לגמור?". אם זה מגיע אז זה מגיע. אם אתה נחמד ורוצה ויכול לשמור בבטן עוד ועוד ועוד, סבבה. זה אחלה בשבילה (למרות שזה לא הכי בריא לך לפי דעת כמה רופאים...) אבל נשים רבות לפי מה שאני הצלחתי להבין עד היום מצליחות להנות מסקס גם בלי "לגמור". לא מבין איך זה, כי אני לא אישה, אבל ככה זה. דבר אחרון, אני מציע לך לדבר איתה. לשאול אותה מה הענינים אצלה, ואולי יש דברים שהיו מדליקים אותה אם היית עושה, והיא פשוט לא מעזה לומר אותם. נושר התקשורת ממש חשוב, וביחסים לא קצרים כמו שלכם חבל אם לא תהיה תקשורת טובה. אני חושב... יכול להיות שהיא מבינה את השאלה שלך אחרת? יענו... "את יכולה כבר לגמור את הסקס?" "בטח.. כן. אני יכולה לגמור מתי שאני רוצה..." (טוב, נו... זה המח הקודח שלי, מקווה שמישהו יבין)
 
ראשית ברוך הבא ../images/Emo140.gif

הזמן של נוAה קצר כרגע, ולכן היא תענה בזריזות. אחרי תקופה מסויימת, זה טיבעי שמרגישים שנכנסים לשגרה, והסקס הופך "רגיל". צריך לשמור על הגחלת בחידושים, ריגושים ושינויים. נסה להפתיע אותה באבירים שונים, סקס במקומות מרגשים, ספונטניות ופינוקים שונים. תחשוב עליה. שאל אותה מה היא אוהבת, מה מרגש אותה, ואילו פנטזיות היא היתה רוצה להגשים איתך. לנשים קשה יותר להגיע לאורגזמה, ויש הטוענים שבכלל רובן אינן גומרות. לכן חשוב מאוד שתשתפו פעולה. דברו. אל תרגיש רע עם עצמך. זה יפה שאתה רוצה להשתפר
 
הלו!! טוראי, כנס, כנס רגע!!!!!

תקשיב, בגיל 20 ואתה מתעסק בשטויות??? יש לך אהבה? אחלה, יש לך אישה שיש לך איתה סקס נפלא? אחלה... אז מה אתה בא לנו פה עם פוזות של "שיפור בחיי המין"...באמת!?!?! מה קורה לחיילים שלנו היום???
 

מצחיcoolה

New member
אז ככה...../images/Emo22.gif

בקשר לגיוון, אני בטוחה שתקבל פה עוד שלל עצות, אבל בקשר ל-"גומרת לא גומרת", חשוב שתבין; נשים, זה דבר מסובך! (אחרי 3.5 שנים אני בטח לא צריכה להגיד לך את זה). וכמו כל דבר, גם המנגנון הזה, הרבה יותר מורכב אצלנו. אין לזה שום קשר לזה שאתה גרוע או מצטיין. אתה גם נשמע בחור מקסים ואיכפתי ועצם זה שזה מפריע לך, זה יפה. לגמור אצל אשה זה דבר מאד מורכב ומעטות מאד מגיעות ל"רצף אורגזמות" כמו שכתב לך פה מישהו באחת התשובות הקודמות (הפורום הזה יכול להיות קצת מטעה אגב. פה כולן גומרות ברצף וכולם חלקים לגמרי משיער ומזיינים...If you know what i mean). באופן אישי אני יכולה להגיד לך שלי זה קרה לראשונה רק לפני כשנה ויש המון נשים כמוני. וזה למרות כמה וכמה בני זוג מאד משקיעים ומאד מנוסים. זה לא קשור. לפעמים זה משהו נפשי, סוג של השלמה, ביטחון, "שלב" תקרא לזה שהיא צריכה לעבור עם עצמה, בשביל לתת לעצמה להיות במקום הזה, לפעמים זה חוסר יכולת לדעת מה עושה לך טוב, או להגיד מה עושה טוב. אז קודם כל, אל תיקח אישית ואל תיעלב. זה נורא נפוץ. בעיקר בגיל שלכם וזה לא קשור אליך מה שכן אפשר לעשות זה לנסות לשאול אותה על זה. אולי בעצמה לבד היא כן יודעת איך לגרום לעצמה לגמור, אולי בכלל לא... אולי שווה להכניס כל מיני אביזרים מחנויות מין, גם יכניס גיוון, גם אולי פתיחות (אם זה ייעשה בכיף ויחד) וגם אולי יעזור לעניין הזה. מאד לא קל לשאול, בטח אחרי שהיא אולי "זייפה" שנתיים, אבל בסיטואציה מאד אינטימית, בחיבוק בלילה, אפשר אולי לשאול אם יש משהו שאתה יכול לעשות בשביל שהיא "תגמור יותר" (כי אולי לא כדאי להביך אותה ולהוציא אותה "שקרנית") ומשם להתגלגל לשיחה כללית על מה יותר עושה לה את זה ומה פחות. בהצלחה!!!!
ותרגיש חופשי לשאול...
 

forestdevil

New member
ידעתי... ידעתי שזה היה מיותר לרשום

למתחכמים "תחסכו ממני"... לא אמרתי שכולן מגיעות לרצף אורגזמות! אמרתי שיש שיכולות! אויש!
 
למעלה