נראה לי שמדובר על רכב לשימוש הבית, ולא בבעלותו. זאת אני מסיק מכך שנאמר של 99 אחוז יש מקרר. במציאות, יש לא מעט אנשים שגרים בדירות שכורות עם מקרר בבעלות בעל הבית. אבל אלו נספרו כמשקי בית שיש להם מקרר. הגיוני שהרשימה אחידה, כך שלא הבעלות קובעת גם במקרה הרכב.
לנושא ההודעה שפתחה את הפתיל היא הטרדה? עבור על ההודעות שלך ותופתע לראות כמה מהן לא קשורות להודעה שפתחה את הפתיל. אתה מטריד סידרתי, במובן זה. זה שאתה מניח מה אנשים אומרים בלי כל קשר למה שאמרו בפועל, זה תכונה שעליך לשפר.
לא, המדינה לא צריכה לממן מכונית לכל אחד. כן, מכונית זה משהו די נפוץ שיש להרבה מאד אנשים (אני לא בטוח כל כך במספר של 40% מבתי האב, הרושם שלי הוא שלהרבה יותר מהם יש את זה, אבל אין לי נתונים ולכן נשאיר את זה ככה), וזה לא רע בכלל להטיב את מצבם של האנשים האלה, למרות שזה לא יועיל לאנשים שאין להם מכונית.
אני חבר מועצת שינוי, ואעביר את המסר שלך, כלשונו, לח"כ רצאבי, חבר בוועדת הכספים ויו"ר תת-הוועדה למיסוי. אפרסם את תשובתו כשתתקבל. שורש הבעייה היא בתפישה שרכב הנו מותרות, תפישה שעדיין לא פסה מפקידי ממשלה, ומחלקים גדולים בציבור.
להטלת מס מסוים על מכוניות וזאת ע"מ להפחית את מספרן. (כבר היום יש עודף מכוניות על הכביש, אז נכון שהאופציה המועדפת היא פיתוח תשתיות התחבורה, אבל עד אז דיי מוצדק מס מסוים). כמו כן, העיוות שנגרם לכלכלה עקב הטלת המס אינו כה גדול כי הביקוש למכוניות יחסית קשיח. כמובן שלדעתי המס על מכוניות מופרז לחלוטין.