שלום לכולם

לורן29

New member
שלומי סבבה

ובוא אסביר לך משהו- כשמישהו עצבני קצת או במצברוח רע (יותר נכון מישהי)-הדבר הכי מעצבן שהוא יכול לקבל זה "את במחזור?" קודם כל כי זה מגעיל לשאול דבר כזה שנית-כי זה רק מראה על בורות-לא כולנו עצבניות במחזור. אני למשל-בשיא הרוגע, אז חליק. קצת רגישות לא תזיק. זהו אני חוזרת לנקיונות המשך יום מוצלח וגשם גשם בוא כבר!!
 
לורן............

מה יהיה? ההתעלם שלך לא פועל על עלוקה???איפה הקסם שלך? שמתי לב שהוא "נחלץ לעזרתה" של חתלתולה <אם אני לא טועה>, מה את מצפה מעלוקות?.הם נדבקים, הוא רוצה תשומי,אין מה לעשות במצב שלו, הגוף שלו התפתח,אבל המח שלו לא,הוא בשלביי ריגרסיה מתקדמים....לא מתפתח!!!
 

P u s s i c a t

New member
מכיוון שהשרשור נפתח ע"י פוטומן

מה שאני יכולה כרגע להגיד זה רק : תעלם לי מהפריים! לא חייבת לך דין וחשבון על מצבי הרוח שלי. לא לך לא לאף אחד. אז שחה לי במטוטא החוצה מהוריד לפני שאתחיל להיות באמת לא נחמדה. זה פורום כאן. לא קבוצת תמיכה. והאגרסיביות שלי היא לא מהבוקר. דיר באלק להמשיך להציק לי בעניין.
 

dgrwkl1

New member
PUSSICAT......מתוקה

אני מבין שאת נמצאת בסערת רגשות.....אינני יודע מדוע. אבל,אני בטח לא אתיימר לעזור למישהו שלא רוצה ,או לא מראה נכונות לעזור לעצמו. אני אצא לך מהוריד כפי שביקשת.... ואשמח אם הרגשתך תשתפר בהמשך השבוע..שבא עלינו לטובה. :) :) ערני
 

p h o t o m a n

New member
../images/Emo24.gifתודה בכל מקרה

על הזרועות הפתוחות ששלחת לי מקווה שמצב הרוח ישתפר בקרוב
 

הספרנית

New member
ברוכים הבאים ../images/Emo39.gif

עושה רושם שכמעט וכל יושבי הפורום קיבלו את פניך
 

p h o t o m a n

New member
המון תודה

לכל יושבי הפורום שקידמו את פניי באהבה שולח נשיקה עסיסית לכל אחת ואחד מכן ומכם
 
למעלה