שלום לכולם

Andra

New member
../images/Emo41.gif

Sisters of Mercy The 69 Eyes Myriads Project Pitchfork Fields Of The Nephilim Bauhaus Dreadful Shadows
 

Black Rose

New member
וואלה

שכחתי סיסטז אוף מרסי. ואת השאר אני לא ממש מכירה, למרות שנראה לי שיש לי אותם באוסף... חלקם...
 

סיטרא

New member
יש להקה שאני מאוד אוהב -

london after midnight בריטים שעושים רוק גותי ממש מעניין. שירים מומלצים - october gothic spider and fly תמצאי אותם בקלות בקאזה. ישנה להקה ירושלמית בשם sleepless אני לא בטוח שהם עדיין קיימים. מדובר פה בשני ברנשים שעשו דיסק בשם but how do i really feel in my gloomy depths או משהו בסגנון הזה. הם מנסים לשלב בין פינק פלויד לבין אוירה קודרת במיוחד ע"י כלים אלקטרוניים לרוב. נשמע נחמד, לא יותר.
 

Andra

New member
אממ אני מצטרפת להמלצה על London

ומוסיפה את השיר Letter To God התלבטתי אם להוסיף אותם בהתחלה או לא, כי הם יותר דארק איטיז.. להקה ממש טובה - Siouxsie & The Banshees שירים מומלצים : Israel, Arabian Nights, The Passenger
 

סיטרא

New member
../images/Emo45.gif

דארק אייטיז משמעו - גות' רק בלי התוספת המוכרת "מטאל". ואגב, השיר christable של הקיור גם באותו סגנון אפל וקודר, מעניין. ואני חשבתי תמיד שהקיור הם פופ לכל דבר. מישהו הסביר לי שבתקופה הראשונה שלהם הם היו יותר "דארק אייטיז" (הגדרה מוזרה... לא?) אבל נהיו פופיים יותר עם השנים. אין לי כוח לחפש עכשיו בוירטואליה.
 

Andra

New member
הם נהיו בריט פופ עם השנים

אבל הם ממיסדי המוזיקה הגותית, מה שנקרא אז 'דארק איטיז'
 

Black Rose

New member
אממם...

הקיור הם סינת'פופ. יש סינת'פופ אפל ויש סינת'פופ כמו דפש מוד... אז הקיור הם האפלים יותר. הם מצויינים. אהה... חוץ מכמה יציאות גרועות... 17 שניות ודיסנגריישן האלבומים הכי מצוינים לדעתי.
 

Andra

New member
ממה ששמעתי הם לא נשמעים לי כמו

סינת'פופ.. כי זה יותר בסגנון L'ame Immortelle אבל אם את אומרת שהם הצד הממש אפל של זה, אז סבבה :)
 
לגבי סליפלס...

הם כבר לא קיימים לצערי. מאור אפלבוים (חצי מהצוות) עסוק עכשיו בוולצ'ורס, שאני אישית הרבה פחות אוהב, ואם למישהו יש מושג מה קורה עם דוד בן-דיין (החצי השני) שיודיע לי. קניתי את הדיסק שלהם (ששמו הוא winds blow higher) ב20 שקל במטאל טיל דון, זה לא בדיוק מטאל, אבל זה מומלץ בחום. אווירתי וחזק.
 

pink cigarette

New member
ס ל י ח ה, אבל..

האלבום של סליפלס נקרא winds blow higher (והוא מצויין, מאוד). המשפט שציטטת הוא אחד מהמשפטים ב-black winter day של אמורפיס.. אז אם היתה כאן בדיחה, כנראה שפספסתי אותה, אבל אם לא... אז סתם. נו. שתדע.
 

Superunknown1

New member
הה..

לדיסק של סליפלס קוראים winds blow higer. ואני ממליץ על october rust של- type O negative. יש לי אותו, ולגמריי שחכתי ממנו.
 

סיטרא

New member
נכון, נכון.

שמו של הדיסק הוא אכן כפי שציינתם. טעות. טעיתי. טועים. ואם כבר בטייפ או נגטיב עסקינן אז שמעת את הקאבר שלהם לשיר black sabbat של הלהקה black sabbath ? קאבר מצמרר ביותר. יפה באכזריותו.
 

Black Rose

New member
נזכרתי בעוד כמה...

Jack off Jill (אוקיי, לא ממש- אבל תלוי באיזה שיר) HIM/ his infernal majesty Legendary Pink Dots Minimal compact Death In June Christian death Supiria Beki Bondage Pretty Dead Girls Ghost Dance ובגלל שהמליצו על לונדון אפטר מידנייט, אני מרשה לעצמי להמליץ גם על: Velvet Acid Christ Alec Empire Covenant Ashtorath Girls Under Glass My Sixth Shadow
 

Andra

New member
אמממ אוף

טוב, קצת דארק ויז ואיטיז: Joy Division Xmal Deutschland, ממליצה במיוחד על Incubus succubus II שלהם. Two Witches The Frozen Autumn Nick Cave & The Bad Seeds The Mission UK Ikon ומטאל גותי: Charon Penumbra
 

Black Rose

New member
אמממם...

ג'וי דיויז'ן? יענו... זה דכאוני יותר מהתאבדות אבל... נו טוב. מה הקשר לניק קייב?
 
למעלה