שלום לכולם!!

Dr mikk

New member
שלום לכולם!!

מישהו יכול בבקשה להסביר לי על שושלת ה roller coaster tycoon? זאת אומרת איזה משחקים יצאו, והתוספים אליהם... תודה רבה לעזורים!!
 

space1

New member
RCT

אם אני לא טועה, ב-1999 הופיע roller coaster tycoon לראשונה, משחק שזכה להצלחה אדירה. אחריו הגיעו שתי תוספות למשחק, Loopy Landscapes והשנייה Corkscrew Follies. לפני כשנה יצא roller coaster tycoon 2, שהיה אכזבה גדולה למי שהשקיע ורכש את שני התוספות שהוזכרו קודם לכן, כי הגירסה הזו פשוט כללה את התוספות בתוכה. לפני מספר חודשים יצאה תוספת לRCT2, היא נקראת Wacky worlds ויש בה כמה מתקנים חדשים ובעיקר אביזרים לScenery (מהי המילה בעברית?)... ובימים אלה ממש זוממים להוציא עוד תוספת למשחק...
 

space1

New member
תודה, ולגבי הטטים טויסטר

זה יוצא ב-21 באוקטובר.
 

gamegir

New member
תיקון טעות-

LL היא התוספת השנייה למשחק- CF הגיע קודם.. ולמעוניינים, שתדעו שמי שקונה LL פטור מלקנות גם את CF, פשוט כי הוא נמצא יחד עם LL בדיסק.. Scenery זה בעקרון "תרחישים", אבל זה שם ממש מגעיל אז בואו נמשיך להשתמש ב"סינרי".
 

kfcrlz

New member
scenery זה תפאורה

SCENERY זה תפאורה. GAMEGIR, התבלבלת בין SCENERY ל SCENARIO שזה תרחיש בעברית.
 

Dr mikk

New member
נצל"ש עצבני במיוחד...

"קניתי" את המשחק ("" !) , RCT2 , אבל בהפעלה שלו, הוא מפעיל לי את האקספלורר... בפעם הראשונה הוא הפעיל את המשחק, אבל הראה ERROR באמצע המשחק, ויצא. מאז הוא פותח לי דף אקספולרר... ועוד שאלה... מאיפה אני יכול להשיג טריינר...? מישהו יכול להעלות בבקשה...?
לעוזרים!!!
 

kfcrlz

New member
הנה טריינר

כאן יש טריינר שנקרא SON OF BEAST TRAINER והוא יכול לבצע הרבה פעולות, כמו להוסיף כסף, להוסיף אנשים, לשנות את מזג האויר, לשנות את השנה ועוד הרבה דברים שימושיים. להורדה של הטריינר ועוד מידע עליו, אפשר להכנס לכאן.
 

kfcrlz

New member
הוא טוב ל RCT2

הטריינר הראשון שהיה ל RCT הראשון נקרא BEAST TRAINER, ואילו הטריינר שאני כתבתי עליו הוא של אותם אנשים שעשו את הטריינר הראשון, אבל הוא מתאים ל RCT2, והוא בעצם כאילו דור שני של הטריינר ולכן הוא גם נקרא SON OF BEAST TRAINER בנוסף לרעיון משמה של הרכבת.
 
למעלה