שלום לכולם

שינשון2

New member
שלום לכולם

אני מצטרפת לקהילה המדהימה שלכם בהכוונתה ועזרתה הרבה של שמחה המדהימה. קודם כל אני מודה לך על העזרה הרבה שאת נותנת לי מתחילתו של התהליך. כרגע אני ממתינה לקבלת תאריך לניתוח שאמור להגיע אחרי פסח. ההמתנה כבר מתחילה לייאש אותי... מתחילות להופיע לי שאלות של האם אני צריכה את זה? האמת באמת כדי לי? למה אני צריכה את זה? רציתי לזרז את תהליך קבלת התאריך ורציתי לשאול לגבי מנותחות/מנותחים של הכללית. אני מיועדת לעשות את הניתוח בבלינסון אצל פרופ' רובין ולא בפרטי. רציתי לשאול אותכם איזה עוד בתי חולים של הכללית פרופ' רובין מנתח בפרטי? מה עלות ההשתתפות העצמית? אני מקבלת החזר מהקופה? איך הולך התהליך בפרטי? בבקשה עזרו לי! תודה.שני.
 

שקדי120

New member
אם את מדברת על ניתוח דרך המושלם

אז על ניתוח שרוול רצו ביולי שנה שעברה השתתפות של 5600 ש"ח מתוך תמחור של 35000 ש"ח ועל מעקף 7400 מתוך 45000 ש"ח יחס לא הגיוני בהפרש בין ההשתתפות של השרוול למעקף לבין ההפרש בתמחור של הניתוחים . כל זה נעשה בהדסה עין כרם. אבל לגבי התמחור נראה לי שווה בכל המקומות כי זה תמחור של המושלם ולא של בית החולים. אבל שווה לך לברר את העניין. לגבי השאלות אם לא הצלחת לרדת במשקל עד היוםץ. אל תתני להמתנה ולתקרבות הניתוח לרפות את ידיך. לכי על זה ותצאי מהמעגל של ההשמנה. אני מאז יולי ירדתי 30 ק"ג ויש לי בערך עוד חמישה לרדת בכדי לא להישאר עם עודפי עור. דרך אגב מהו הניתוח שאת מיועדת לעבור? בהצלחה שרית.
 

שינשון2

New member
כן...

אני מדברת על ניתוח דרך המושלם... גם אם יש לי ביטוח סיעודי המחיר נשאר 5600?? והניתוח שאני מיועדת לעבור זה שרוול
 

שקדי120

New member
אני לא יודעת אם ביטוח סעודי משנה לעניין

הניתוח. רק תקחי בחשבון 8 חודשים מהניתוח שלי ולמשל פגישה עם מומחה כבר עלתה ל1200 ש"ח שסביר להניח שגם ההשתתפות לגבי הניתוח עלתה. את צריכה מהמנתח שלך קוד ניתוח ולהתקשר למושלם ולבבר. בהצלחה שרית.
 

שמחה37

New member
ברוכה הבאה מותק

אל תתיאשי מההמתנה את יודעת שעוד לא קם המניאק שעצר את הזמן. לגבי התהיות רובנו עברנו את השאלות הנ"ל כולנו הגענו למסקנה שאנו זקוקים לעזרה כירורגית כי ניסינו הכל וכלום לא עזר חשוב מאוד שתהיי שלמה עם ההחלטה במיוחד שאת עוברת שרוול שהוא בלתי הפיך. כדי לענות לעצמך למה את צריכה את זה תמני את הסיבות שגורמות לך לא לרצות להיות שמנה. הניתוח בא לעזור לנו לעבור מעולם השמנים מאוד לעולם רזה יותר, תאמיני לי שם הרבה יותר כיף. לגבי עלות המחיר בסביבות 10000 ש"ח במדיקל בהרצליה נשיקות שמחה
 
הי שינשון2, ברוכה הבאה ../images/Emo140.gif

חברה עברה שרוול בבי"ח מאיר { בי"ח ציבורי, כ"ס } ללא כל עלות מצידה. <כמובן שעמדה בכל הקריטריונים>. הרבה הצלחה וסבלנות זה יגיע...
 
למעלה