שלום לכולם

effimail

New member
שלום לכולם

חלקכם הפכתם את העובדים בשבת לעבדים חסרי עמוד שידרה שלא לדבר על יכולת שכלית כלשהיא, שכל מה שהם עושים זה להרוויח עוד כמה שקלים ולקנות בזה סושי וסטייק חזיר. לא במקרה ( או אולי כן ) העבדים לרוב הם אשכנזים כופרים ונדמה שנבראו בצלם אלוהים לא כדי להיות חלק מהעם היהודי אלא פשוט דוגמא לאיך לא להיות יהודי, דוגמא שתשמש נר לרגליכם הטהורות. אנשים עשירים לא עובדים בשבת. אני עובד גם בשבת ולא כדי להוסיף קישוטים לג'יפ המפואר שאין לי בחצר. החינוך של חלקכם אין לו שום קשר לתורה. השתתפתי בעבר בשיעורים, בלעתי דברי חוכמה בשקיקה מאנשים שחפרו ולמדו והעבירו את רוח הדברים בלשון רהוטה, בהטעמה וברצון כן מתוך אמונה שלמה. היום - גם אצלכם - פשה הריקבון.
 
אין לנו בעיה איתך. אישית

ולא עם האזרח שנוסע בשבת.. לי יש כן בעיה עם ממסד שמשנים את החוקים איך שנוח להם.. יש חוק שיום שבת הוא יום שבתון.. וכאשר משדלים עובד לעבוד ביום זה תמורת כסף. אני לא רואה הבדל בין שידול לזנות תמורת כסף.. בשניהם מותר חוקית לעשות זאת מחופש בחירה ולא ע``י פיתוי כספי. אבל זה נוח להפר אותו כאשר יש כאן אידואלגיה של חרדים. דאז. מותר הכל. כמובן בהכשר הבג``ץ.
 

מלי79

New member
השבת היא מקור הברכה

אומר הקב"ה אתה לא נח בשבת? חושב שתסתדר לבד??? לכן תעבוד ותקרע ת'.... גם בשבת ! א) אנחנו מאמינים בני מאמינים שהקב"ה זן ומפרנס לכל, וכל אחד מזל אחר ב) אפילו הגויים הבינו את חשיבות יום המנוחה ואתה לא ג) תחזור מהר ללמוד הגות יהודית כי בקצב שלך אתה מתחיל לזייף קשות ועצה לחיים ובחרת בחיים.. (את זה חז"ל הציעו לא אני)
 
למעלה