שלום לכולם

SeazeR

New member
שלום לכולם

מה המצב ? שמי ליאור , בן 21 . רציתי לשתף אתכם בעובדה , שלאחרונה עשיתי קטע קריינות מחומר לימודים מסויים לידידה שלי , שאת כולו הקלטתי בקול עמוק , שונה משלי (שיניתי לקול הזה בכוונה) . ידידה שלי ממש התלהבה ודחקה בי לפתח את העניין . היא עצמה די מבינה בכל נושא המוזיקה והקולות בכלל , אולי גם בגלל שאימא שלה היא מורה למוזיקה כבר הרבה זמן .. anyway , אני מאוד מעוניין לנסות ולראות אם אני באמת מתאים לנושא . קול טבעי - יש , כבר אמרו לי מספר אנשים שזה מלידה ושזה כישרון שאסור לבזבז . ושאלתי היא - איזה מקומות עושים אודישנים לקריינות ? לאן אני צריך לפנות ומה עליי לעשות ? אני די חדש בכל התחום , לכן חשוב לי לנפות לאנשים המתאימים ולעשות כל שיידרש כדי לוודא את העניין , כי אם באמת יש לי כישרון שכזה , לא הייתי רוצה שיתבזבז , כפי שכישרון המשחק של אחותי מעולם לא מומש . תודה לעונים , ליאור .
 

MorraniChan

New member
היי D:

אני מורן, כדיי להתקבל למקומות עבודה בהם מקריינים, מומלץ מאוד לעבור קודם קורס קריינות. קורסי קריינות יש באולפני ג'פטו ובאולפני ג'אנגל, לפי מה שידוע לי. אתה יכול לחפש בגוגל עוד פרטים על הקורסים שלהם. המון בהצלחה!
 

SeazeR

New member
לפני שאברר ..

האם יש לך שמת של מושג לגבי עלויות , אולי ?
 

MorraniChan

New member
זה משתנה בין אולפן לאולפן...

הכי טוב שתעשה סקר מחירים בעניין הזה בעצמך. כבר עכשיו, כדי שלא תבהל, תדע שזה לא זול. אני לא יכולה לפרט מחירים פה בפורום ^^"
 
למעלה