שלום לכולם

liad2003

New member
שלום לכולם../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif

אמ...אז קודם כל קוראים לי ליעד,ואני בן 16(עוד חודשיים 17),ואני ממזכרת בתיה..(מי שמכיר) קיצר אני מת על הסידרה ומקווה להכיר פה הרבה אנשים ולהשתלב בפורום כמובן.. מי שרוצה להיות בקשר גם יכול למצוא אותי באייסיקיו שלי(318068398)ובמסנג'ר)[email protected] אמ...זהו...שמח להצטרף : ) ממני,ליעד. ד"א יש פה אנשים שרואים את "the o.c"? נ.ב. לגבי הפרק האחרון ששודר...איזה מצחיק היה כאילו ממש פתחתי את התנ"ך ישר אחרי שהיא אמרה את הפסוק חחחח "שמש בגבעון דום"...ומזה איילון?אולי יש לזה גם פירוש או שלא?בכל מקרה...רק אחרי ששרון אמרה שגבעון אח שלה ושל אריאל הבנתי מה הקשר.. אהה ורציתי לומר שאני חושב שהעונה כזו מוצלחת ומהנה גם בזכות שני שחקנים שקורעים אותי..(חוץ מנעמי שחר שכמו תמיד מצחיקה)- אריאל(סילבר) ושרון..חחחחח איך פעם אחת היא אומרת לו "יא חתיכת חצץ שנתקעה לי בנעל" איזה שחקנים טובים הם...אם הם לא היו שם היה ממש יבש.. (אהה ושמתם לב שמיקי קוראת לאמא שלה "ירדנה" ולא אימא?למה זה?)
 
ברוך הבא.:)

אני רואה או.סי! סדרה מעולה! וכן יעל שרוני ואושרי כהן שחקנים מצוינים! וגם אני שמתי לב לזה, הקטע שבפרק הראשון היא קראה לה אמא,ומאז היא קראה לה ירדנה.. מוזר..
 

mikmik000

New member
היי!

ברוך הבא לפורום! אני רואה האו.סי! טוב.. רק רואה?! מכורה לזהה!!! אני גם בפורום שם.. [אלכס רולזזז] חח טוב קצת נסחפתיי.. בקיצור השתלבות מהירה שתיהיה לך!! מיכל.
 
ברוך הבא...!

א.כן אני רואה the o.c ב.וגם אני פתחתי את התנ"ך זה דווקא היה נורא מצחיק כאילו לחשוב שעשיתי את זה אחרי הפרקP:
 

liad2003

New member
חחחח תודה רבה על התגובות כמה חמוד

מצידכן...ואמממ יו the o.c. פשוט מעולה וזה שזה משודר רק פעם אחת בשבוע מאוד מעצבן אבל כזה מותח...כאילו אבל עדיין אתה צריך לחכות עוד שבוע עד לפרק הבא וזה חחח חבל...
 
למעלה