שלום לכולם..

מצב
הנושא נעול.

muki123

New member
שלום לכולם..../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif

שלום לכולם..

לאחר השתתפות פסיבית (רק קורא..) במשך חודשיים וחצי בערך בפורום אני הופך את עצמי לקצת יותר אקטיבי
בכל מקרה, הנני חובב רכבות ועוקב יומיום אחר העבודות של הרכבת- בעיקר במסילה השלישית באיילון. אוטובוסים לא מדברים אליי- ואפילו יותר מזה.. כאות שלום - הבאתי לכם מספר תמונות טריות מהיום.. חלקם באיכות פחות טובה וחלקם באיכות סבירה.. לילה טוב.
 

muki123

New member
תחנת נתניה..

שלום לכולם..

לאחר השתתפות פסיבית (רק קורא..) במשך חודשיים וחצי בערך בפורום אני הופך את עצמי לקצת יותר אקטיבי
בכל מקרה, הנני חובב רכבות ועוקב יומיום אחר העבודות של הרכבת- בעיקר במסילה השלישית באיילון. אוטובוסים לא מדברים אליי- ואפילו יותר מזה.. כאות שלום - הבאתי לכם מספר תמונות טריות מהיום.. חלקם באיכות פחות טובה וחלקם באיכות סבירה.. לילה טוב.
תחנת נתניה..
רכבת מהירה נוסעת צפונה(DD)
 

אמנון אלבז

New member
מנהל
מוקי מוקי

שלום לכולם..

לאחר השתתפות פסיבית (רק קורא..) במשך חודשיים וחצי בערך בפורום אני הופך את עצמי לקצת יותר אקטיבי
בכל מקרה, הנני חובב רכבות ועוקב יומיום אחר העבודות של הרכבת- בעיקר במסילה השלישית באיילון. אוטובוסים לא מדברים אליי- ואפילו יותר מזה.. כאות שלום - הבאתי לכם מספר תמונות טריות מהיום.. חלקם באיכות פחות טובה וחלקם באיכות סבירה.. לילה טוב.
מוקי מוקי
מוקי ברוך הבא, אתה יודע מי מדבר אילך כאן ועכשיו ? אוטובוס, כן תתפלא , אוטובוס מדבר אך אתה לא מתיחס. בכל מקרה שתהיה לך השתתפות פוריה ומהנה בפורום הזה, ואולי תתחיל להקשיב לאוטובוסים שמדברים, יש להם יותר מידע משום שהם בכל זאת לא לכודים בין שני הפסים.
 

muki123

New member
תודה תודה

מוקי מוקי
מוקי ברוך הבא, אתה יודע מי מדבר אילך כאן ועכשיו ? אוטובוס, כן תתפלא , אוטובוס מדבר אך אתה לא מתיחס. בכל מקרה שתהיה לך השתתפות פוריה ומהנה בפורום הזה, ואולי תתחיל להקשיב לאוטובוסים שמדברים, יש להם יותר מידע משום שהם בכל זאת לא לכודים בין שני הפסים.
תודה תודה
אוטובוסים פחות מדברים אליי בעיקר בגלל הסבל שבנסיעה בהם... צורה חיצונית ומכניקה- פריווט.. רכבת לעומת זאת זה עולם אחר ומעניין הרבה יותר..
 

muki123

New member
פרברית מנתניה לרחובות

שלום לכולם..

לאחר השתתפות פסיבית (רק קורא..) במשך חודשיים וחצי בערך בפורום אני הופך את עצמי לקצת יותר אקטיבי
בכל מקרה, הנני חובב רכבות ועוקב יומיום אחר העבודות של הרכבת- בעיקר במסילה השלישית באיילון. אוטובוסים לא מדברים אליי- ואפילו יותר מזה.. כאות שלום - הבאתי לכם מספר תמונות טריות מהיום.. חלקם באיכות פחות טובה וחלקם באיכות סבירה.. לילה טוב.
פרברית מנתניה לרחובות
ממתינה ליציאתה (ואגב היום בבוקר יצאה באיחור של 3 דקות..)
 

muki123

New member
קרונות משא..

שלום לכולם..

לאחר השתתפות פסיבית (רק קורא..) במשך חודשיים וחצי בערך בפורום אני הופך את עצמי לקצת יותר אקטיבי
בכל מקרה, הנני חובב רכבות ועוקב יומיום אחר העבודות של הרכבת- בעיקר במסילה השלישית באיילון. אוטובוסים לא מדברים אליי- ואפילו יותר מזה.. כאות שלום - הבאתי לכם מספר תמונות טריות מהיום.. חלקם באיכות פחות טובה וחלקם באיכות סבירה.. לילה טוב.
קרונות משא..
עומדים מזה כחוש בתחנת נתניה ומשתזפים בשמש הקופחת..זה לאחר המון זמן שלא נמצאו כלים מסויימים בחניה בנתניה..הרגשה שלי שאין צורך בהם ולכן נוח להעמידם בתחנת נתניה...
 
קרונות המשא שבתחנת נתניה

קרונות משא..
עומדים מזה כחוש בתחנת נתניה ומשתזפים בשמש הקופחת..זה לאחר המון זמן שלא נמצאו כלים מסויימים בחניה בנתניה..הרגשה שלי שאין צורך בהם ולכן נוח להעמידם בתחנת נתניה...
קרונות המשא שבתחנת נתניה
שורת קרונות המשא שעומדת כבר זמן מה בתחנת נתניה היא מסדרת המספור ר-63, כלומר קרון רבד בעל קיבולת של 63 טון לערך, ואינה שייכת לרכבת ישראל אלא לקבלן הצרפתי TSO שזכה במכרז לניקוי רבד במסילה לדימונה ובעוד פרוייקטים כמנו הנחת המסילה לירושלים לדוגמה. הקרונות שירתו את המכונה הצהובה הגדולה שכבר הופיעה בעבר בפורום בכמה תמונות.
 

muki123

New member
יותר מקרוב(מדובר על כ-15 קרונות)

שלום לכולם..

לאחר השתתפות פסיבית (רק קורא..) במשך חודשיים וחצי בערך בפורום אני הופך את עצמי לקצת יותר אקטיבי
בכל מקרה, הנני חובב רכבות ועוקב יומיום אחר העבודות של הרכבת- בעיקר במסילה השלישית באיילון. אוטובוסים לא מדברים אליי- ואפילו יותר מזה.. כאות שלום - הבאתי לכם מספר תמונות טריות מהיום.. חלקם באיכות פחות טובה וחלקם באיכות סבירה.. לילה טוב.
יותר מקרוב(מדובר על כ-15 קרונות)
 

muki123

New member
מהירה מגיע לתחנה

שלום לכולם..

לאחר השתתפות פסיבית (רק קורא..) במשך חודשיים וחצי בערך בפורום אני הופך את עצמי לקצת יותר אקטיבי
בכל מקרה, הנני חובב רכבות ועוקב יומיום אחר העבודות של הרכבת- בעיקר במסילה השלישית באיילון. אוטובוסים לא מדברים אליי- ואפילו יותר מזה.. כאות שלום - הבאתי לכם מספר תמונות טריות מהיום.. חלקם באיכות פחות טובה וחלקם באיכות סבירה.. לילה טוב.
מהירה מגיע לתחנה
4 מערכים שכולם נטולים פרסומות אגב מהירה- בגלל "פקק" במסילות נאלצה הרכבת פשוט לעצור בתחנה בלי לפתוח דלתות...
 

A r i e T

New member
אחד מהשבדים המשומשים

מהירה מגיע לתחנה
4 מערכים שכולם נטולים פרסומות אגב מהירה- בגלל "פקק" במסילות נאלצה הרכבת פשוט לעצור בתחנה בלי לפתוח דלתות...
אחד מהשבדים המשומשים
המשומשים האלה נקיים יותר מכל הקרונות \ מערכים של רכבת ישראל.
 

yaser21386

New member
מוקי היא עצרה לכחצי דקה והמשיכה

מהירה מגיע לתחנה
4 מערכים שכולם נטולים פרסומות אגב מהירה- בגלל "פקק" במסילות נאלצה הרכבת פשוט לעצור בתחנה בלי לפתוח דלתות...
מוקי היא עצרה לכחצי דקה והמשיכה
אני הייתי על רכבת זו..היא יצאה מחיפה ב 7:24 והיה בה 5 מערכי IC3
 

muki123

New member
זה שהיא עצרה לחצי דקה אני יודע..

מוקי היא עצרה לכחצי דקה והמשיכה
אני הייתי על רכבת זו..היא יצאה מחיפה ב 7:24 והיה בה 5 מערכי IC3
זה שהיא עצרה לחצי דקה אני יודע..
לא שמתי לב ל5 מערכים כי בדיוק הייתי צריך להכנס לפרברית (שבסוף איחרה ..) בלכ מקרה רכבת מהירה לא אמורה לעצור! גם לא לחצי דקה. אבל עם האיחורים של הרכבת ככה זה
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה