שלום לכולם..../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif
שלום לכולם..
לאחר השתתפות פסיבית (רק קורא..) במשך חודשיים וחצי בערך בפורום אני הופך את עצמי לקצת יותר אקטיבי
בכל מקרה, הנני חובב רכבות ועוקב יומיום אחר העבודות של הרכבת- בעיקר במסילה השלישית באיילון. אוטובוסים לא מדברים אליי- ואפילו יותר מזה.. כאות שלום - הבאתי לכם מספר תמונות טריות מהיום.. חלקם באיכות פחות טובה וחלקם באיכות סבירה.. לילה טוב.
שלום לכולם..
לאחר השתתפות פסיבית (רק קורא..) במשך חודשיים וחצי בערך בפורום אני הופך את עצמי לקצת יותר אקטיבי