שלום לכולם
ושאלות אפשר נכון

שלום לכולם../images/Emo42.gif ושאלות אפשר נכון../images/Emo35.gif

בשעה טובה התקבלתי לעבודה מבקשת הרבה
וה
הולך להיות אצל מטפלת מה צריך להביא לשם? צעצועים ומיטה יש אבל מבחינת שאר הדברים- חיתולים, מזון, מגבונים, בגדים בשבילו- אתן משאירות שם או כל פעם לוקחות איתכן בתיק סט להחלפה?, בקבוקים- משאירים שם וקונים גם מברשת לבקבוקים או שוב כל יום לוקחות ומחזירות? זה די דחוף כי בערב אחנו הולכים לפגוש מטפלת אז אני מאד יודה על התשובות אהה ועוד משהו הבונבון בן 5.5 חודשים והיא מטפלת בעוד תינוק בן 1.5 שנים שהוא הבן של הבת שלה (שהיא חברה מאד טובה שלי) זה היה מפריא לכם? ואם כן למה?
 

מושית1

New member
אני לא מביאה בכל יום.

אני קונה כל פעם חבילות טיטולים, מגבונים ואוכל שיהיה שם והיא נותנת לי התראה של יום יומיים לפני שזה נגמר, הבקבוקים שם באופן קבוע, קניתי עוד סט של 3-4 בקבוקים שיהיו אצלה..יש לה גם מברשת לניקוי וסטריליזטור - קבוע אצלה. מיטה, מובייל, אוניברסיטה וכל מיני צעצועים נמצאים אצלה קבוע. את העגלה ואת הבגדים אני מביאה כל יום ולוקחת בסוף היום לכבס. ולא היה מפריע לי שהיא מטפלת בעוד ילד שהוא גדול יותר ממנה.
 

דנדונת

New member
לא יודעת מה צריך לקחת למטפלת

כי אצלנו היא באה לבית שלנו, אבל מבחינת התינוק הנוסף, לא נראה לי שצריכה להיות בעייה, כל עוד היא תשגיח שהגדול לא ידרוס את הקטן.
 
מקפיצה לי ../images/Emo92.gif../images/Emo53.gif

קפיץ קפוץ קפיץ קפוץ קפיץ קפוץ קפיץ קפוץ קפיץ קפוץ קפיץ קפוץ קפיץ קפוץ
 

sael

New member
מה שאנחנו עשינו

אמנם אמא שלי וחמותי היו המטפלות של עמית אבל לצורך העניין זה לא משנה. חבילת טיטולים תמיד היתה אצל אמא שלי, כולל מגבונים ומשחה (וכל פעם שנגמר הבאתי חדש). בגדים אף פעם לא השארתי שם, כל יום שמתי בתיק בגד או שניים להחלפה ואת המלוכלך אמא שלי היתה שמה בשקית. בקבוקים גם לא השארתי, אבל כן השארתי מברשת לבקבוקים שהיא תוכל לשטוף מייד אחר השימוש. גם קופסת מטרנה היתה שם בתקופה שזה היה עיקר התזונה של עמית, כשהיו יותר ארוחות מוצקים שמתי מטרנה רק במחלק מנות. שיהיה בהצלחה!!!
 
למעלה