שלום לכולם../images/Emo41.gif../images/Emo20.gif../images/Emo39.gif
אני חדשה כאן בפורום, אז אני אספר לכם קצת על עצמי ועל הדיאטה שלי...
אני בת 17, אני שוקלת 54 ק"ג ואני בגובה 1.56 בערך.
אני רוצה לרדת כמה ק"ג, אז אני משתדלת לאכול 800-900 קלוריות ביום. אני יודעת שזה יחסית מעט קלוריות, אבל מה שאני מתכוונת לעשות זה לאכול ככה במשך כמה זמן, ואח"כ בהדרגה להעלות את מספר הקלוריות שאני אוכלת כל יום עד 1300 בערך. אני אוכלת הרבה מאוד ירקות, לחם קל, פריכיות, גבינות לבנות, יוגורטים וכו'.
במקביל למה שאני אוכלת, אני מתאמנת בחדר כושר פעמיים בשבוע ועושה הליכות בשאר השבוע. אני גם משתמשת בבית במכשיר ab-slider.
מה דעתכם
אני חדשה כאן בפורום, אז אני אספר לכם קצת על עצמי ועל הדיאטה שלי...