שלום לכולם

sindarel

New member
שלום לכולם../images/Emo2.gif

ניקבע לי תור לניתוח בתאריך 25.10 אני צריכה להיתאשפז יום ריאשון 24.10 אני אמרתי להם שאני שוקלת 115 קילו והמישקל שלי הוא 105 אני מפחדת שיגלו את זה ויבטלו לי את הניתוח. אתמול היה לי טרום ניתוח האחות אמרה לי להישקל ואז היא לא ראתה ואמרתי לה שאני שוקלת 113 . מה יהיה עם יגלו? האים יבטלו לי את הניתוח?
 

רוייקו

New member
ההפרש באמת גדול מדי בכדי לשקר

כרגע זה כבר לא ישנה כלום כי עברת את השלבים החשובים. מעתה לא ישקלו אותך אבל הכי חשוב זה להקפיד לאמר למרדים את המשקל האמיתי שלך. תגידי לו שרזית מהחשש לקראת הניתוח 8-9 קילו וכרגע את, נניח 107 קילו.. אם הסטיה במישקל היא 2-3 קילו זה לא ישנה הרבה מבחינת חומרי ההרדמה. שלא ילעיטו אותך בחומרי הרדמה כי החישוב נעשה לפי המישקל. על זה תקפידי ביום האישפוז, לעדכן את המרדים. בהצלחה
 

רוייקו

New member
כן, הסתדר.

תודה על ההתעניינות.. פשוט לא הייתי מוכן למצב כזה שבו היה מעבר חד בין הגבלה כמעט טוטאלית למצב שבו לא היתה פתאום הגבלה. כמעט שלא היתה. חששתי שמא משהו השתבש. קצת מוזר, האמת.. גם היום זה קרה שכל היום הייתי חנוק, כאשר פירורים של חתיכות מהמרק הצח (שאריות מיניאטוריות) ניתקעו מעל הטבעת וסתמו אותי כל היום. הציף אותי קצף שכל הזמן עלה וירקתי אותו. מצד שני, הכנתי פירה בערב. פירה דליל שערבבתי עם המרק ואכלתי והוא עבר חלק. ניסיתי גם עגבניה מרוסקת שאני אוהב לתבל וגם זה עבר חלק ולא ניתקע.. בקיצור, טבעת קפריזית.. אבל מה שכן, מרבית היום אני פשוט מוגבל וזה מוצא חן בעיניי. מאז יום שבת, אפשר אני מוגבל לסירוגין, לעיתים חנוק, לעיתים קצת יותר משוחרר.. אין אחידות. אני שותה הרבה. וזהו.. ואת ?
 

ס מ ו י ה

New member
אני מחלימה..תודה

אני שבוע אחרי ניתוח תיקון לטבעת..האמת היה קשה משחשבתי...כל הקטע עם הגז שמנפחים את חלל הבטן בניתוח עשה בי שמות..התעוררתי מההרדמה עם כאבי תופת..ועד היום יש גלים של כאבים בכתף..הבנתי שזה יעבור לבד אז אני סובלת בשקט..חוצמיזה..נרגעו לי כל הכאבים שהיו לי בקיבה לפני ..וכל הצרבות..וזה כיף ככה להיות שקטה..בגלל זה הבהיל אותי כל מה שקורה לך..זה לא נראה לי הגיוני שככה הדוק אפשר לחיות..עכשיו אני עם טבעת רפויה עד לעוד שלושה שבועות, אז שתיתי כמה ימים ועכשיו כלכלה רכה..הקטע שבימים הראשונים היו לי כאבי בטן איומים..לא באיזור הקיבה אלא בכלל במעיים..כל מה שאכלתי עשה לי סמטוחה בבטן אז החלטתי על משטר של בלי לערבב בין סוגי מזון ובלי מוצרי חלב ובלי כל מיני קטניות שתופעות הלוואי שלהן ידועות..וזה עזר מאוד..כבר יומיים שאני ככה יותר רגועה..והאוכל מתעכל..אז אני עם הפנים קדימה..לדעתי רועי אתה הולך יותר מידי על הקצה..וכמו שאמר לי אבינוח..יש דברים שהם חזקים ממך, אז מה זה שווה לסחוט ככה את עצמך..אם יש לך בעיה עם לחם ..בעיני יותר קל לגזור על עצמך פשוט לא לאכול לחם בלי לבדוק אפילו אם הוא עובר או לא..מאשר להסתכן בכך שיתחילו צרבות ודלקות בוושט ומשם הדרך היא רק לאחור..אני ממש מקווה שגמרתי עם העידן הזה..ומעכשיו אוכל גם להמשיך לרדת וגם לחיות חיים יותר איכותיים..בהצלחה ובבריאות בכל מקרה רועי..לא יודעת אם אתה זוכר אותי אבל לפני שנתיים כשהתלבטתי אם לעבור את הניתוח הראשון עזרת לי מאוד..
 

ס מ ו י ה

New member
אצל אבינוח..השוודית

עברתי באסותא..שנה ראשונה עבד יופי..ירדתי 35 קילו..כל כמה חודשים סגרתי..עד שהתחיל לפני שנה להסתבך ורק פתחתי ופתחתי כל פעם בלית ברירה..ובסוף גם כשהטבעת הייתה כבר פתוחה זה לא עזר..המשיכו החסימות..
 

ס מ ו י ה

New member
כן..ממש החליקה טיפונת..

אפילו רק בצד אחד..אבל לא להאמין מה שזה עושה..אתה שם?
 

רוייקו

New member
כמה ירדתי ? לא יודע.. אני לא מודד

ירידה במישקל בטווח של ימים.. צריך לראות את זה בטווח של חודשים ארוכים. אני לא בקטע של ירידה מהירה ובטח לא בקטע של 'ירידה במכה'. אני רוצה תהליך איטי וממושך, העיקר רק שיתרחש. לגבי ההגבלה, אני לא מחפש להיות חנוק כל היום אבל מצד שני זו הפעם הראשונה, מזה זמן רב, שאני מוגבל ולא יכול לאכול כל דבר.. זה בהחלט גם מסב לי הנאה וסיפוק מסויים.. מצד שני, כניראה שזה ימאס עלי וארצה לאכול סלט ירקות ופרוסת לחם עם גבינה לבנה..
 

kopia

New member
סגירה

רועי שלום נפגשתי איתך לפני כ 3 חודשים באסותא ( אריה ישבתי על כסא גלגלים ) ובכן התופעות שאתה מציין קורות גם אצלי הבנתי שהסיפור הוא לא כל כך בעיה של הטבעת כמו הבעיה של הושט אצלי זה יותר חמור בבוקר בצהרים בערב זה יותר משתחרר . אני למשל חייב לשתות כמעט בקבוק שלם של ליטר וחצי דיאט קולה לפני שאני יכול להכניס לפני ביס של משהוא יותר מוצק . וכל זה מלווה כל הזמן בפליטות מגעילות מהסוג שאתה מציין . אבל לשמחתי מאז שאבינוח סגר לי הטבעת כ 3 וחצי סי סי ירדתי מ121 ל 103 קג . וזה הכי חשוב . אבל בהחלט יש אי נוחות גדולה בכל הקשור לפליטות האלו . אני ממש נמנע מללכת למסעדות על מנת שלא לעשות בושות ( זה גם חוסך כסף זה לא רע .....) . אבל נכון ההנאה מהאוכל נפגמת מה לעשות אז מתרכזים בדברים אחרים ( סקס דווקא תחליף לא רע חה חה )
 
למעלה