שלום לכולם..

שלום לכולם..../images/Emo13.gif

כבר מזה זמן רב שאני קוראת בפורום הזה, והחלטתי להציג את עצמי... קוראים לי טלי וגם אני שמנה ויפה ונורא כיף לי לקרוא את ההודעות שלכם ואת התמיכה שלכם אחד בשני. אני בניגוד אליכם לא השלמתי עם גופי ואני נמצאת בתהליך הרזיה, אני שמחה לקרוא כאן בפורום על כאלו שעברו תהליך והשלימו עם גופם היפה....
מקווה שתקבלו אותי...
טלי
 

chicka

New member
ברוכה הבאה ../images/Emo140.gif

היי טלי, אני חייבת להביא לתשומת ליבך דבר חשוב, שעליו מתבסס רעיון הפורום. אני מאמינה שאחרי שתביני את הדברים האלו ותפנימי אותם, החיים במשקל כבד יהיו עבורך הרבה יותר קלים (תרתי-משמע) לא קיימת סתירה בין קבלה עצמית לבין תהליך הרזיה. זה לא בהכרח נכון שברגע שתרזי ותגיעי למשקל היעד שלך, תקבלי את עצמך. אולי יהיה לך יותר קל חברתית ותרגישי יותר "שייכת" אבל גם אז, האושר לאו דווקא ממתין מעבר לפינה. תהליך ההשלמה עם הגוף מגיע בעיקר מתוך ההבנה שזה הגוף היחידי שלך. איתו נולדת ואיתו תלכי מן העולם. אם תאהבי אותו בכל מצב, תשלימי איתו ולא תכעסי עליו על כך שהוא לא ממש את כל מאווי ליבך, הוא יחזיר לך אהבה בדמות של קבלה עצמית. ורק אז,תהליך ההרזיה הופך להיות משהו הרבה יותר נוח. זו רק דעתי, כמובן שאינך חייבת להסכים איתה. אני יכולה לספר באופן אישי שעד לפני 4 חודשים חשבתי בדיוק כמוך. והיום אני חושבת אחרת.
 
נוגה... אין עלייך...

אני מתה על הכתיבה שלך... את מבטאת הכל כל כך יפה, כל כך אמיתי, כל כך כנה, כל כך נכון... כל כך... כל כך הרבה דברים... את מדהימה... יש לך את זה! את מרגשת אותי בכתיבה שלך... המשיכי כך!
ואני אמשיך להצדיע לך...!
מתה עלייך... אפרתוש!
 

jovistar

New member
ברוכה הבאה! ../images/Emo39.gif

ואם זה עוזר: גם אני לא השלמתי עם גופי וכמעט תמיד באיזשהו תהליך הרזיה, הטריק הוא לחיות עם עצמך בשלום בהווה, גם אם את לא מרוצה לחלוטין (ומתי באמת נהיה מרוצות לחלוטין?
) ולדעת שבכל מקרה- זוהי את, ואת נשארת מקסימה עם קילו אחד פחות או קילו אחד יותר.
 

Tuli 21

New member
גם אני בתוכנית הרזיה

אפלו המלצתי לכמה אנשים אליה.. הפנייה הייתה מדהימה!:) האמת שבמובן מסוים הפורום הזה שייך ל"שמנות היפות" הבחורות שהשלימו עם המראה, למדו לקבל ולאהוב אותו.. אני בעד!! אבל כנראה שעוד לא הגעתי לשלב הזה..
 
ברוכה הבאה!

מקווה שתהי מספיק פתוחה בשביל לדעת שיש גם דרך אחרת, שאפשר גם לרזות וגם לאהוב את עצמך, כמו שנגה אמרה זה שמרזים לא הופך אותנו למאושרים ולא גורם לנו לקבל את עצמנו, הכל צריך להיות ביחד.
 

Tuli 21

New member
רגעעעעעעעעעעעע

אני אוהבת את עצמי.... אני אומרת שאני לא מרוצה ורוצה להרזות מכל מיני סיבות- התחלתי לאחרונה לדאוג לבריאותי ואני מתעמלת... אם הבנתם אותי לא נכון אז אני אבהיר את עצמי: אני שמנה בתהליכי הרזיה, אך זה לא מונע ממני לאהוב את עצמי!! פשוט אני שואפת למשהו אחר..
 

Tuli 21

New member
אני יודעת

פשוט תהיתי לעצמי שאולי לא הבהרתי את עצמי.. כי קיבלתי המון תגובות דומות לכל מיני הודעות אחרות שכתבתי בפורום.
 
תודה לכולם על התגובות אך....

אני לא התכוונתי שאני לא אוהבת את עצמי...כמו שנאמר באחת התגובות אני פשוט שואפת ליותר...ואני מקווה להוריד במשקל..... בכל זאת אגיד שוב שזה אחלה פורום...ואני מקווה להיות חלק פעיל ממנו...
אז שוב שלום לכולם ותודה על הברכות......
טלי
 
למעלה