שלום לכולם...
יש לי וירוס..

DhoBit

New member
שלום לכולם... ../images/Emo13.gif יש לי וירוס.. ../images/Emo4.gif

הממ איכשהו בסתנן לו וירוס לתוך מחשבי.. אודה לכם אם תעזרו לי להסירו.. מצורפת תמונה עם הפרטים שניתנו לי ע"י הנורטון, יחד עם הנורטון הרצתי סריקת וירוסים של פנדה אך היא לא מצאה וירוס... תודה מראש לכל העוזרים..
גל
 

DhoBit

New member
כבר נעשה.... ../images/Emo4.gif

אבל ממש ללא הצלחה.. זה מוצא את הקובץ אבל לא מצליח למחוק אותו...
 

MrBlueboy

New member
~~>

ההוראות המקוריות:
1 Disable System Restore (Windows Me/XP). 2 Update the virus definitions. 3 Run a full system scan and delete all the files detected as Backdoor.IRC.Bot. 4 Reverse the changes made to the Windows registry.​
את שלבים 3-4 תבצע בSafe Mode
 
למעלה