שלום לכולם... ../images/Emo13.gif יש לי וירוס.. ../images/Emo4.gif
הממ איכשהו בסתנן לו וירוס לתוך מחשבי.. אודה לכם אם תעזרו לי להסירו.. מצורפת תמונה עם הפרטים שניתנו לי ע"י הנורטון, יחד עם הנורטון הרצתי סריקת וירוסים של פנדה אך היא לא מצאה וירוס... תודה מראש לכל העוזרים..
גל