שלום לכולם- שאלה של מתחיל

שלום לכולם- שאלה של מתחיל ../images/Emo13.gif

שלום לכולם, אני לומד ASP בצורה הפשוטה ביותר שיש לי..המינימום שצריך לפרוייקט (כיתה י'). קיבלנו קוד שמציג את כל המשתמשים במסד נתונים שלנו- והוא לא מציג כלום. הגישה לקובץ נעשה ע"י הכתובת http://127.0.0.1/show.html הנה הקובץ show
<html dir="rtl"> <head></head> <body> <table cellpaddind=4 border=4> <tr bgcolor="yellow"> <td>שם פרטי</td> <td>שם משפחה</td> <td>מייל</td> <td>גיל</td> </tr> <% Set oConn = Server.CreateObject("ADODB.Connection") oConn.Open "Driver={Microsoft Access Driver (*.mdb)};" &_ "Dbq=C:\Inetpub\wwwroot\Club.mdb;" &_ "Uid=adnin;" &_ "Pwd=;" Set oClubMembersRS = Server.CreateObject("ADODB.Recordset") mySQL= "SELECT * FROM members" oClubMembersRS.Open mySQL, oConn, 2, 2 %> <tr> <td><% Response.Write oClubMembersRS.Fields ("fname").Value %></td> <td><% Response.Write oClubMembersRS.Fields ("email").Value %></td> <td><% Response.Write oClubMembersRS.Fields ("age").Value %></td> </tr> <% oClubMembersRS.Close Set oClubMembersRS = Nothing oConn.Close Set oConn = Nothing %> </table> </body> </html>​
מיקום המסד נתון בקובץ- שם המסד ושם הטבלה נכונים... אשמח אם מישהו יעזור לי- הזמן מועט
רבה
 

Deviation

New member
בנוסף,

1. ייתכן שהמסד ריק 2. מדוע אין לולאה שם שעוברת על הוצאת הנתונים?
 
כל התשובות:

למה HTML? כי ככה המורה אמרה...אתה אומר לשים את זה כקובץ Asp? 1. המסד ממולא ידנית בשמות (אני הכנסתי). 2.צריך לולאה? אני העתקתי את מה שהמורה חילקה לנו- דף שעובד אצלה במחשב ופה לא
 
ממ....

1)כל עוד אתה מבצע פעולות שעושות שימוש ברכיבי צד שרת כל שהם אתה חיב לישמור את זה כקובץ צד שרת (בנושא שלנו,ASP) 2)אינ לא כל כך הבנתי את הדוגמא,אני חושב שהיא מהספר הגדול הזה "המדריך השלם ל ASP3",אני מציע לך אם אתה רוצה להרחיב את אופקיך ליגלוש לאתר http://www.webmaster.org.il/ , חפש שם במדור ה ASP,יש שם גם מאמר על שליפה והצגה של נתונים של מסד Access. בהצלחה
 
עוד תשובות:

קודם כל- תודה רבה על הניסיונות.. 1. שמרתי כקובץ .Asp- לא עולה ככה. כשזה שמור כ HTML לפחות אני רואה משהו (את הכותרת ולא את הנתונים...
) 2. אני אקרא ואלמד.
 

Deviation

New member
לא!

לא ניתן להציג דף ASP ע"י לחיצה כפולה עליו. יש צורך להריצו בשרת, נניח ב IIS או PWS.
 

Xiao Xiao

New member
הוא מצליח להתחבר למסד נתונים?

רשמת adnin במקום admin, יכול להיות?
 

Xiao Xiao

New member
אהה.... חשבתי שזה עדיין לא עובד

אחרי שהוא הפך לASP, למרות שאולי תהיה לו שגיאה גם אחרי שהוא יהפוף לASP...
 

freak2100

New member
אתה צריך את זה כעמוד ASP

ולהכנס דרך הכתובת 127.0.0.1 ואתה צריך לולאה שעוברת על הנתונים ואתה צריך הגדרת שפת קוד בתחילת העמוד
 
למעלה