שלום לכולם - רק כרגע גיליתי את הפורום הזה

pynokyo

New member
שלום לכולם - רק כרגע גיליתי את הפורום הזה

ובתור מכורה לתוכנית הכח רציתי לשאול אתכם - האם לדעתכם התחרות היא אותנטית לחלוטין או שאולי משתתפי התוכנית או חלקם מקבלים אינפורמציה על מה הולכים להתחרות, כולל פרטים בנוגע לנושא של אותו היום. קשה לי להאמין שזה אותנטי - יש הרגשה שעובדים עלינו בעיניים. מה דעתכם?
 

X Slider

New member
הדעות רבות

יש 2 קישורים בטאגליינס לשתי הדעות הקיצונית יש/אין כוח, את מוזמנת לעין בהם
. לדעתי יש איזשהו "כוח" או יכולת מסוימת למשתתפים, אבל כמובן שהצגת באופן מיסטי לחלוטין ברוחניות שכזו קצת חשודה לי, ולדעתי יש פה עוד דברים שהצופים הפשוטים לא מודעים אליהם
.
 

pynokyo

New member
לדעתי יש אנשים עם אינטואיציות מפותחות

אבל בתוכנית רואים שאף אחד מהם לא ממש מדייק בדברים - בעיקר מעבירים מסרים בעלי משמעות סמלית, וגם לא היה אף אחד בתוכנית שהצליח כל הזמן בכל המשימות - כלומר, אי אפשר לעולם לבטוח במשהו שמישהו אומר לך על סמך אינטואיציה כי עד שהדברים לא מוכחים קשה לדעת אם אומרים לך את האמת או שסתם מנחשים משהו וזה לא אמיתי בכלל. כל משתתפי הכוח - טעו ביותר משימות מאשר הצליחו בהם. שנית, באותם משימות שנמסרו דברים מדוייקים כל כך - כנראה גילו לחלקם קודם כדי ליצור מתח ופליאה בעיני הקהל - בשביל הרייטינג כמובן. גם יכול להיות שאחרי שאחד סיים את המשימה הוא טילפן לאחד או יותר מהמשתתפים וגילה לו במה מדובר. זו דעתי על הסידרה. ואם הייתי צריכה לבחור - הייתי בוחרת ביותר מאחד. עדי אשכנזי בהחלט בעלת אינטואיציות מצויינות. לימור מרדכי גם מצויינת. סרגיי רטנר יש בו משהו וכמובן תמי גולדשטיין נראית כאחת בעל יכולת מדהימה. לגבי תמי יערי - לדעתי היא אדם רוחני אבל טועה המון ומדברת בסמלים כלליים ולא ברורים.
 

wombatt

New member
לא רק אינטואיציות

גם כוח חוץ תמי יערי שמחוברת לדבש אפקות.
 

pynokyo

New member
לא הייתי קוראת לזה כוח

הייתי קוראת לזה כשרון אינטואיטיבי מפותח. ולעניין תמי יערי - היא בחורה נחמדה ורוחנית - אבל לטעמי לא הוכיחה יכולות גדולות מדי - אם כי בהחלט מכובדת בעיני. מה זה דבש אפקות?
 

pynokyo

New member
כבר פעם שנייה ששולחים לי את הכתובת המצורפת

פתחתי ולא הבנתי - קודם כל זה באנגלית ואם יש לך משהו להגיד - כתוב לי בעברית חברת ההפקות שהפיקה את הכוח - מה בקשר אליה? מה שמעניין הוא האם למשתתפים בתוכנית יש כשרון אינטואיטיבי אמיתי, או שעובדים עלינו בעיניים? ואם יש דעה בנושא - אשמח לקרוא אותה כאן בלי להפנות אותי לאיזה כתובת באנגלית. תודה
 

miyamoto

New member
עבודה בעיניים, כפי שאמרת.

אלו שטויות ותו לא. אינטואציה אגב זהו סך הכל מידע שאנו מקבלים ממקור אשר אינו ידוע באופן מודע. למשל, קריאת טקסטים באופן בלתי-מודע ומהיר עד מאד ועל ידי כך השגת מידע, או לעיתים הקשבה לדבר-מה באופן בלתי מודע וכן הלאה. בכל אופן, תכנית הכח זו אינה תכנית מדעית, אלא מכרה רייטינג על חשבון בורות הצופים והרצון הבלתי-נלאה להאמין במכל מיני שטויות אשר גורמות להרגשה טובה. כמה לינקים מצורפים. קראי את השרשורים.
 

pynokyo

New member
כנראה שאת צודקת מן הסתם

חבל, דווקא רציתי להאמין שיש אנשים שמסוגלים לראות עמוק ורחוק מעבר לחמשת החושים. אני מאמינה באינטואיציה אבל בהחלט לא כמו שמובא לידי ביטוי בסדרה. ברור שהם קיבלו אינפורמציה מראש - וחבל שככה משחקים בחולשות של אנשים. הרי כל המיסטיקנים והמיסטיקה - זו רשת מסועפת של עסקים/עושי רווחים על חשבון אנשים תמימים במצב של משבר או חולשה בחיים - והתוכנית נותנת להם לגיטימציה להמשיך לרמות. חבל.
 
למה אמרת ``חבל`` ?

אם פושע אונס אז גם תגידי ``חבל``. את צריכה לקרוא להעמדת הפושעים לדין, אנו חיים במדינת חוק, מקומם של שרלטנים הוא מאחורי סורג ובריח !!! אלא אם יקבלו חנינה מהנשיא. מה זאת הסלחנות הזאת כלפי פושעים. התוכנית מציגה עצמה כאמיתית. לא שמעת על המושג בית משפט? דרך אגב, סרגיי הצחיק אותי בפרומו של היום: הוא עם משקפי שמש כמו של האיש הרע מהסרט ``מטריקס`` וסרגיי מרים את הראש והידיים בפוזה ויש קצת ברקים מהשמיים(יש מספיק טמבלים שיחשבו שהברקים אמיתיים) , עכשיו מה זה אומר על סרגיי? שהוא תמיד רצה לשחק בטלוויזיה?! נראה שיהיו לו חודשים רבים לשחק בכלא במשחקים אסורים מסוג אחר...
 

miyamoto

New member
צודק* ועוד דבר...

די מיהרתי לכן שכחתי לצרף את הלינקים.
(קראי את השרשורים במלואם) יכול להיות מאד מפתה להאמין לדברים כאלו ולצנוח לעולם מיסטי ומיוחד, אך אין הדבר משליך על המציאות והיא נשארת כפי שהיא.
 

pynokyo

New member
השאלה מהי בכלל מציאות?

גם לראיית המציאות והפרשנות שאנשים נותנים לה - יכולה להיות שונה מאדם לאדם. על כל פנים, באופן אישי אני מאמינה שיש יכולת לחוש/להבין/לראות דברים מעבר לחמשת החושים - אך בצורה סמלית וכללית ולא כמו שזה בא לידי ביטוי בתוכנית הכוח - שהיא כפי שקראתי כאן מתגובות של אחרים "קומבינה ותרמית" - חבל. אינטואיציה היא על פי דעתי יכולתנו להתחבר לאני הפנימי שלנו ולהשתחרר מהחשיבה המותנית שנרכשה על ידי חינוך - האינטואיציה מגיעה אלינו בלחישה דקה - יש כאלה שמסוגלים לשמוע אותה - את הלחישה, להקשיב לה, ולהאמין לה וללכת על פיה. ורק על ידי הקשבה אמיתית לאותה אינטואיציה יש באפשרותנו לשנות את המציאות - המציאות שלנו בלבד. לכל אדם מציאות שונה ופרשנות שונה לדברים.
 
למעלה