שלום לכולם..צריכה עזרה !!! אני רוצה להוריד את תוכנת kazzaa אבל אני לא יודעת איך ומאיפה אז אודה לכל אחד שיעזור לי פה ואפצה אותו במציצה...תודה דנה !!!