שלום לכולם-סובל!

spelling

New member
שלום לכולם-סובל!

היי..אני בן 23 ורוצה לשתף..
יש לי בן זוג כחמישה חודשים אותו אני אוהב מאוד...הכל היה בסדר...אפילו לא היתה לי חרדת פרידה...הכל היה תקין!
לפני כמה ימים הרגשתי מוזר...שאין שניה שאני לא חושב עליו...אני אל מתעניין בלימודים או בכלום....עובר ליד הטלפון ומחכה להודעה או צלצול למרות שלא היה שום צליל...
אנחנו ביחסים ממש טובים(חמסה) ולפני כמה ימים הציע שנעבור לגור יחד..שמחתי מאודדדדדדדדד
בדכ אני עצמאי..עובד לומד ועושה הכל...אבל משהו השתלט עליי...אני מרגיש שאני אובססיבי עליו..מאוהב בו בטירוף עד לרמה כזאת שאני פוחד פחד קיומי שהוא ייפרד ממני יום אחד ואני אפגע...
הפחד הזה לא מאפשר לי לישון טוב..לא רעב בכלל או מתעניין במשהו שאני אוהב...(ניסיתי לשמוע מוזיקה ניסיתי לעשות דברים אבל לא מסוגל) המחשבות הטורדניות...אני שומע את הקול שלו נפרד ממני...וחושב שזה יגרום לי להתאבד!
לא מבין מה קרה לי...ברור לי שהבסיס של זה הוא בהרגשה הפנימית וערך עצמי אבל אני מודע למי שאני ומכבד את עצמי אבל מצד שני הפכתי לתלותי ואובססיבי...הוא מתייחס אליי מדהים..הוא הגיבור והעוגן שלי אני פשוט מפחד מהמשפט "זה כבר לא עובד בינינו..אני לא מרגיש כמו פעם..." זה גורם לי להכנס להתקפי פאניקה וחרדה...מה קרה לי?! אני בטיפול פסיכולוגי אבל לא יודע אם זה עוזר...אני לוקח תרופות הרגעה שטיפה עוזרות והתור לפסכיאטר הוא רק בסוף מאי כי אין לי אמצעים לפסיכיאטר בתשלום...אני רמגיש שאני אל מצליח לתפקד ויש לי רגשות קשים...היום הוא חיסק אותי חזק ואמרתי לעצמי שאם הוא ייפרד ממני סביר להניח שאני לא אהיה בחיים...עזרה בבקשה!
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
שינוי לטובה?

נראה שאתה מבולבל מעליית המדרגה בזוגיות. מצד אחד אתה כביכול מגיע למקום יותר רצוי בזוגיות שלך, אך מצד שני אתה חושש לאבד את עצמך ואת אושרך. כאילו שפתחו לך את שערי גן עדן ודווקא אז אתה נתקף בפאניקה...

אולי זה זמן טוב לקחת חופש מהשגרה היומיומית, במקום לנסות להיאבק בעצמך לבצעה. יש שינוי מאוד משמעותי בחייך וגם אם הוא רצוי, כנראה שהוא כופה עליך מחשבות ורגשות, שלא את כולם הכרת או פגשת בעבר.
אולי תוכל לאפשר לעצמך לחוות את את כל מה שעובר עליך. ייתכן ואם הזמן, תצליח להכניס מחדש את המחשבות והרגשות למגרות הנכונות ותחווה שלמות מסוג חדש.

אנחנו ממשיכים להיות פה בשבילך ברגעים בהם תגיע לתובנות חדשות וגם ברגעים שבהם הכל לא מסתדר.
 
שלום

אפשר להתגבר על כל אהבה נכזבת. אני מתמודד כבר שנים עם אהבה נכזבת קשה מאד. השקע בקשר ביניכם באהבה ובנתינה רגשית כדי שיצליח, והשתדל ליהנות מההווה.
 

spelling

New member
קודם כל תודה לכם..מוסיף ואומר

החיים שלי היו מאוד לא נורמלים ועם זה אני יותר מנוסה בהתמודדות...כשבא הנורמלי (ושלא נדבר על רגשות טובים ומדהימים) אני אבוד!
הפחד ההיסטרי שזה ייגמר ומהפגיעה שאני אחווה (לקח לי הרבה זמן לצאת מדכאון קשה שהיה לי) גורמת לי להיות אובססיבי על הבחור שלא עשה לי שום דבר רע בכלל!
האם אפשר לטפל באובססיה הזו? האם אפשר לשמור על הזוגיות איתו בלי שאשתגע? (מן הסתם אני לא משתף אותו בזה!)
ממש אשמח לעוד עצות...
 
ספלינג יקר

רוצה לומר לך, שכדאי מאד בחיים להמנע מקצוניות.
לא טוב לחיות חיים של או הכל או כלום
- או שהחבר שלך יהיה כל האנרגיות שלך, או שהוא יעזוב ואז תמות
וכדי שלא תהייה בקיצוניות הזאת, חשוב לשמור על דברים נוספים חשובים בחיים, מלבד הקשר עם הבן זוג. להשקיע בלימודים, לרכוש ידידים נוספים, למצוא עבודה טובה, אם זה אפשרי, לטפח קשרים עם משפחה ואחרים, להשקיע בעוד הרבה תחומים, כדי שהחבר לא יהיה הכל בחיים שלך, ומצד שני, שאפ פעם תיפרדו (מאחלת שלא), יהיה מספיק דברים אחרים שיחזיקו אותך
ממליצה על כך בחום
ומניסיון אישי
 
למעלה